Gezondheid alle pijlers

Pil Yaz 24+4 problemen

09-12-2010 09:37 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna een maand geleden begonnen met de nieuwe Yaz 24+4 pil. Maar op een of andere rare manier blijf ik maar soort van ongesteld.. heel weinig bloedverlies maar wel dus iedere dag! niet fijn dus.. Verder zeggen ze dat je van de pil minder pukkels moet krijgen maar ik krijg er dus alleen maar meer van lijkt het wel?! heeft iemand hier ook ervaring mee??
heb de yasmin tot voor kort ook geslikt een paar maanden.

bij mij werd het ook erger, maar dat hoort er bij, het moet er zeg maar even uit. bij mij is het nu na 3 maanden yasmin een stuk rustiger. even doorzetten dus.

Dat 'ongesteld' (doorbraakbloeding) heb ik sinds een week ook maar niet door de Yasmin maar door de Marvelon die ik nu net 1 weken slik.

Denk dat dat is omdat je lichaam moet wennen eraan.

als het na 2/3 maanden niet over is moet je volgens de gebruiksaanwijzingen ff naar de dokter...

Helemaal zeker weet ik het niet, ik vraag me dat ook af met de Marvelon. Vind het zeer irri dus hoop dat het tijdelijk is maar dat weet ik dus niet zeker.......
ik heb geen ervaring maar misschien is die pil te licht als je een beetje aan het bloeden bent?

Misschien even overleggen met je arts,maar die pukkels kunnne ook in het begin meer worden om daarna weer minder te worden
dankjewel voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven