Help!

09-12-2010 11:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sorry dat ik zo binnenkom stormen op een forum dat voor mij hopelijk nog even ver weg blijft. Ik ben begin 20 en heb een paar jaar een spiraal gehad. Ik ben nu begonnen met de (zware) pil 2 maanden terug en sinds 1,5 maand beginnen mn borsten heel erg te groeien. De laatste 2 weken heb ik ook een erg opgezette buik, ook al heb ik nog niks gegeten. Ik heb wel veel gegeten de afgelopen 2 weken maar ik heb normaal altijd een hele platte buik en heb dit dus nog nooit gehad. Ik wil graag mijn pil doorslikken omdat ik allemaal leuke dingen ga doen en dan niet ongesteld wil zijn dus mijn vraag is:

Kan je een zwangerschapstest doen terwijl je de pil slikt, en is deze dan betrouwbaar?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
De pil (vooral een zware) kan ook zulke bijwerkingen geven

Antwoord op je vraag: ja, een zwangerschapstest is ook betrouwbaar als je de pil slikt.
Dankjewel Erwt! ik ga nu genoeg moed verzamelen en een test halen en dan vanavond maar hopen dat het negatief is!

liefs Sophie
maar... als je de pil slikt kun je toch niet zwanger zijn?

of ben je bang dat er wat is misgegaan?
De pil geeft ook deze bijwerkingen (gevoelige opgezwollen borsten, aankomen in gewicht/vocht vasthouden)

vraagje: ben je ziek geweest tijdens het gebruiken van de pil? Want dan is hij minder betrouwbaar zeker als je hebt moeten overgeven.... even checken bij jezelf en anders is de kans nihil dat je zwanger bent en ligt het aan de bijwerkingen van je pil.

Groetjes.
quote:Tralalalala schreef op 09 december 2010 @ 11:50:

maar... als je de pil slikt kun je toch niet zwanger zijn?

of ben je bang dat er wat is misgegaan?

De pil is niet voor 100% betrouwbaar (98% ofzo). Je kan dus wel zwanger raken als je de pil perfect inneemt.

TO, ik zeg dus niet dat je zwanger bent, want dat kan ik vanaf hier niet bepalen. Bijwerkingen zijn al genoemd, dat lijkt me waarschijnlijker.

Sterkte met je test!
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Hallo allemaal,

Wilde even melden dat ik NIET zwanger ben! Nu dus maar gaan genieten van mn opeens groter geworden borsten haha

Groetjes Sophie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven