Entertainment alle pijlers

Blunders in de Telegraaf

08-12-2010 09:17 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat de Telegraaf vaak blunders maakt op de online krant. Vandaag ook weer een juweeltje

De 66-jarige gehandicapte Jan Zalm uit het Zeeuwse Zuiddorpe moet vrijdag voor de politierechter verschijnen. Hij heeft hersenletsel en liep per ongeluk voorbij de kassa met diepvriesspinazie en snijworst op zijn scootmobiel. De boodschapjes hebben een waarde van amper twee euro.

Zijn echtgenote, Pieternella Zalm, is er beduusd van: "Hij is nog nooit in aanraking met justitie geweest. Hij is toch geen winkeldief? Hij heeft hersenletsel en vergat dat hij die twee producten op zijn scootmobiel had liggen."

Het echtpaar deed vorig jaar boodschappen bij Albert Heijn in Axel toen het misging. "Mijn man bedacht, tijdens het winkelen, dat hij bij de pinautomaat zijn saldo moest checken. Zonder zich te realiseren dat hij boodschappen op zijn karretje had, reed hij naar buiten. Toen hij weer naar binnen ging, werd er ineens 'houd de dief' geroepen."

Hij liep de kassa voorbij op zijn scootmobiel. Dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Lotte35 schreef op 08 december 2010 @ 21:02:

[...]

Huh? Ben ik nou zo kippig? Ik zie niks.Plaatje met achterkant, rechtermouw even inzoomen
quote:Lotte35 schreef op 08 december 2010 @ 21:00:

Ik ben er nog niet achter, voornu.Ha, ik heb er teveel een raadsel van gemaakt zie ik. Het eerste plaatje, en dan inzoomen op de rechtermouw. Overigens ziet de rest er ook wat in elkaar geflanst uit.
Wat klopt er niet op deze pagina:

http://www.gezinswinkel.nl/lichaam-vrije-tijd.html

Let op: er komt nog wel een ander tekstje!
quote:jannes33 schreef op 08 december 2010 @ 21:03:

Plaatje met achterkant, rechtermouw even inzoomen

Haha, ik zie het. Jeetje, wat een blunder.

Wel goed gevonden zeg, voornu!
quote:toffifee schreef op 08 december 2010 @ 21:07:

Wat klopt er niet op deze pagina:

http://www.gezinswinkel.nl/lichaam-vrije-tijd.html

Let op: er komt nog wel een ander tekstje! Genant zeg!!!! OMG, dat niemand dat nou gezien heeft.
quote:voornu schreef op 08 december 2010 @ 20:57:

plaatjesblunder

De afbeelding kopiëren kan niet, maar één van de plaatjes is verkooptechnisch niet echt handig.

Ohhh wat slordig!

Zouden ze veel bestellingen binnen krijgen voor dit product?
quote:voornu schreef op 08 december 2010 @ 20:57:

plaatjesblunder

De afbeelding kopiëren kan niet, maar één van de plaatjes is verkooptechnisch niet echt handig.Ook een flinke blunder zeg!
Overigens kun je ook zien dat ze dat plaatje gejat hebben. Door de tasjes staat namelijk een dun wit streepje. Oh Oh.
Ja, erg he die blunder. Ben nou niet geneigd daar wat te gaan bestellen.

Wat bedoel je toffifee? Heb op jouw link, op zoek naar tasjes, wel weer een blunder gevonden : test
Oh wat slordig zeg! Die website is gewoon nog niet af. Waarom dan online?!

Je moet even kijken naar dat rechthoek waar in staat: Kortingen op bekende merken........
quote:danivo schreef op 08 december 2010 @ 20:31:

bij onze lokale patatboer hing een zelfgemaakte poster van: "sate van de haas".

en dan met een tekening van een konijn erbij.....

dubbel fout, dus. dat soort dingen zorgen toch maar weer voor een lach op de mond. Vind ik altijd wel leuk.
quote:toffifee schreef op 08 december 2010 @ 22:11:

Oh wat slordig zeg! Die website is gewoon nog niet af. Waarom dan online?!

Je moet even kijken naar dat rechthoek waar in staat: Kortingen op bekende merken........ ik had hem echt niet gezien!
Bij een kledingwinkel bij ons in de stad stond op een bord:

"3 hempen halen, 2 betalen"
En als je gaat zoeken op String & shorts krijg je dit......ok dan...
En als je dan die legging aan klikt, dan ben je vast ook nog geinteresseerd in verwante producten..........

Namelijk Clogs.........ahum.
Deze week op Nu.nl:

Dode na explosie in flat Alphen aan den Rijn

Uitgegeven: 6 december 2010 13:21

Laatst gewijzigd: 6 december 2010 17:27

AMSTERDAM - Eén persoon is maandagmiddag om het leven gekomen door een gasexplosie en brand in een flat aan de Argostraat in Alphen aan den Rijn. Dat meldt een woordvoerder van de brandweer.

[...]

Het dodelijke slachtoffer werd op straat aangetroffen. Het is nog onduidelijk hoe hij of zij daar terecht kwam. De brandweer laat weten dat de flat inmiddels helemaal is doorzocht.

[...]

Goh hoe zou die persoon daar nu zijn beland...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven