Mode & Beauty alle pijlers

haar Katja Schuurman

09-12-2010 19:58 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een idee, het zullen er vast niet veel zijn, wat Katja met haar haren doet, het zit nu met slag maar zonder pluis en een grove krul ,erg leuk. Eerst had ze veel kleinere krullen. Ik kom haar ook niet zo snel tegen ergens om het te vragen : )
Nah, dan bel je toch even?
Het viel mij gisteren ook op bij DWDD, het zat erg mooi. Ik heb zelf krullen maar krijg het echt niet op die manier voor elkaar. Kan je vraag dus niet beantwoorden.
papilotten?
Plaatje enniewan?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Volgens mij heb ik wel eens gezien/ gelezen dat het haar met een krultang 'bewerkt' wordt. Waardoor je als je hele kleine krullen hebt, grovere krullen krijgt.
Het ziet eruit als krultang werk.
Vond haar ook heel mooi bij DWDD! Denk idd krultang.
Je weet maar nooit
ekstenjons...
't Kost wat knip- plak- en photoshopwerk, maar: tadaa!

Ahum, da's ook lekker te zien
Dat doe je of met de krultang of door het haar in grove rollers te föhnen.
Am Yisrael Chai!
Haar oude haar waren trouwens extensions, dus ik vraag me al jaren af of zij uberhaupt krullen van zichzelf heeft of net als haar zusje steil haar en vroeger een permanentje.
Am Yisrael Chai!
Katja Schuurman permanent?! Extentions?! Valt zij ff van dr voetstuk!
Je weet maar nooit
Stijltang gebruik ik daarvoor. Ik lijk overigens voor geen meter op Katja Schuurman maar mijn haar heeft soms wel die slag, met de stijltang dus...

Plukken (schoon!) haar pakken, hete stijltang bovenin die pluk haar zetten op een hoogte dat je hem nog 2 keer naar binnen kunt draaien (richting je hoofd dus). Dan met die pluk om de stijltang gedraaid de tang langzaam naar je haarpunten bewegen en als je hem dan lost laat heb een grove krul/slag. Ik houd de plukken soms nog even strak getrokken om te veel krul te voorkomen. Onderaan beginnen, bovenste deel van je haar even omhoog doen met een klem. En als je klaar bent een heel klein beetje (glans)serum erin knijpen.

Is wel een hoop werk dus ik doe het alleen maar als we iets bijzonders hebben.
quote:megamier schreef op 09 december 2010 @ 20:47:

Katja Schuurman permanent?! Extentions?! Valt zij ff van dr voetstuk!Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 09 december 2010 @ 20:50:

[...]

Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.Hahaha wat een goede vette roddel FV
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hier kun je duidelijk zien dat ze extensions heeft

Hoe haar echte haar eruit ziet, geen idee.

Kan me voorstellen dat ze juist kleinere krullen heeft, en deze door krultang wat losser maakt?
Wat een "vies" gezicht die knopen.
Kan meneer Römer niet lekker zijn handen doorheen halen
quote:megamier schreef op 09 december 2010 @ 20:47:

Katja Schuurman permanent?! Extentions?! Valt zij ff van dr voetstuk!Sowwyyy erg late reactie maar... Zij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze extentions had. Dat was al bekend in haar GTST tijd. Persoonlijk vond ik de boblijn erg gaaf staan.
nah ze heb gewoon d'r mop op het hoofd
Van haar voetstuk? Door een paar extensions? 'T is toch gewoon een lekker en leuk wijf? Dan kan half bekend Nederland van het voetstuk, voor zover ze daar al op stonden dan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ze heeft beduidend minder haar dan jaren geleden. Ik denk dat de extensions eruit gevallen zijn toen ze die beruchte vier-maanden-na-de bevalling-haardip heeft doorgemaakt.

Ik denk dat dit haar echte haar is, eventueel bewerkt met krultang.
Poep, wie heeft jou gescheten?
En pssst...megamier; om je helemaal van streek te maken; ze heeft ook borstimplantaten.

Bon, als ik er het geld voor zou hebben zou ik ook best wat aan mijn lijf willen veranderen. Niet erg veel maar idd een extension hier en daar en een belly tuck
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven