De langst lopende nikneem
donderdag 9 december 2010 om 19:13
donderdag 9 december 2010 om 20:49
quote:Parnell schreef op 09 december 2010 @ 20:11:
[...]
Heerlijk die doortastendheid! Daar zal ze veel plezier van hebben later ... schijnt op het kdv af en toe tegen andere kinderen te grommen als ze aan haar speelgoed zitten. Stiekem vind ik dat best stoer Aha, nu weet ik het Als je de link tussen je oude en nieuwe nick niet wilt 'verklappen', zou ik dit ff weghalen.
[...]
Heerlijk die doortastendheid! Daar zal ze veel plezier van hebben later ... schijnt op het kdv af en toe tegen andere kinderen te grommen als ze aan haar speelgoed zitten. Stiekem vind ik dat best stoer Aha, nu weet ik het Als je de link tussen je oude en nieuwe nick niet wilt 'verklappen', zou ik dit ff weghalen.
vrijdag 10 december 2010 om 02:26
quote:fashionvictim schreef op 09 december 2010 @ 19:28:
Jasmine forumt ook nog - zij het sporadisch - en die was er eerder dan ik. En volgens mij zijn er wel meer hoor, ik kan nog wel wat mensen bedenken die ongeveer net zo lang als ik forummen.
Jasmine heeft niet meer dezelfde nick, dus geen winnaar....
Net als forum-oudste, die is ook af
Dus....wie overtreft FV?
Iemand uit de twintigste eeuw.....
Jasmine forumt ook nog - zij het sporadisch - en die was er eerder dan ik. En volgens mij zijn er wel meer hoor, ik kan nog wel wat mensen bedenken die ongeveer net zo lang als ik forummen.
Jasmine heeft niet meer dezelfde nick, dus geen winnaar....
Net als forum-oudste, die is ook af
Dus....wie overtreft FV?
Iemand uit de twintigste eeuw.....
vrijdag 10 december 2010 om 16:35
quote:miloo schreef op 10 december 2010 @ 02:43:
[...]
Houdoe dan maar en lekker van je tijd genieten! Voor je het weet heb je een ban.
Een ban op het plakken van vaute plaatskes? Neuh joh.
Blijf toch nog maar ff plakken zo af en toe. Ik moet nog o.a. even weten hoe het met de heuren van Katja S. is afgelopen. Ach ja, het forum kan zo leerzaam zijn
[...]
Houdoe dan maar en lekker van je tijd genieten! Voor je het weet heb je een ban.
Een ban op het plakken van vaute plaatskes? Neuh joh.
Blijf toch nog maar ff plakken zo af en toe. Ik moet nog o.a. even weten hoe het met de heuren van Katja S. is afgelopen. Ach ja, het forum kan zo leerzaam zijn