Outsiders
vrijdag 10 december 2010 om 12:55
Een weekje niet gelezen en gelijk 8 paginas bij te lezen, het gaat hard hier.
@philein, echt vreselijk dat hij niet meer verder wil, hij is iig wel eerlijk. Toen mijn ex terug naar zijn thuisland ging heeft hij me gewoon 4 maanden genegeerd, omvervolgens doodleuk te bellen of er niets aan de hand was. Ik weet het, je voelt je nu gewoon halfdood.
@VG, balen dat ze naar birmingham gaan. Maar zo te lezen komt het allemaal wel goed met je. Als je naar macedonie kan zal het natuurlijk helemaal geweldig zijn, je bent hooguit wat meer kwijt als je naar een meeting moet ofzo. Al kan dat tegenwoordig ook gewoon met videobellen.
Ik ben weer helemaal in de familliesferen. Het was idd erg koud, maar het is weer eens wat anders als 30 graden. Ik vind het vooral lekker dat de lucht zo schoon voelt met die kou. Dat is in peru wel anders, daaradem ik vooral uitlaatgassen.
Ik denk niet dat ik 3 januarie naar schiphol kan, het is dan mijn 1 na laatste dag hier. Ik was van plan om dan nog even afscheid te nemen van iedereen.
Vanavond ga ik een weekendje naar groningen, heb daar een goede vriend wonen die ik nog ken van mijn studie.
@philein, echt vreselijk dat hij niet meer verder wil, hij is iig wel eerlijk. Toen mijn ex terug naar zijn thuisland ging heeft hij me gewoon 4 maanden genegeerd, omvervolgens doodleuk te bellen of er niets aan de hand was. Ik weet het, je voelt je nu gewoon halfdood.
@VG, balen dat ze naar birmingham gaan. Maar zo te lezen komt het allemaal wel goed met je. Als je naar macedonie kan zal het natuurlijk helemaal geweldig zijn, je bent hooguit wat meer kwijt als je naar een meeting moet ofzo. Al kan dat tegenwoordig ook gewoon met videobellen.
Ik ben weer helemaal in de familliesferen. Het was idd erg koud, maar het is weer eens wat anders als 30 graden. Ik vind het vooral lekker dat de lucht zo schoon voelt met die kou. Dat is in peru wel anders, daaradem ik vooral uitlaatgassen.
Ik denk niet dat ik 3 januarie naar schiphol kan, het is dan mijn 1 na laatste dag hier. Ik was van plan om dan nog even afscheid te nemen van iedereen.
Vanavond ga ik een weekendje naar groningen, heb daar een goede vriend wonen die ik nog ken van mijn studie.
vrijdag 10 december 2010 om 13:13
Philein, wat ontzettend klote dat hij gewoon niet meer wil. Iedereen heeft dus die ervaringen met mannen die gewoon niet tot nauwelijk meer van zich laten horen? Beetje het uit het oog, uit het hart idee. Het blijft gewoon shit, maar misschien ben je nu ergens ook wel een beetje blij dat je weet waar je aan toe bent... Veel sterkte de komende tijd.
Wat betreft FB, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Vivagirl, dus toch ongeveer het nieuws dat je al verwachtte. Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat lopen voor je! Aan je positieve houding kan het in ieder geval niet liggen. Stel je voor dat je naar Macedonië zou kunnen verhuizen............ Ik duim voor je hoor!!
Heidel, hoe gaat het met je na je val van gisteren?
Avianflu, geniet van je tijd in NL! Wat een verhaal van je schoonbroertje zeg. Daar sta je maar bij en kun je niks aan doen. Hopelijk komt het weer goed met hem.
Ik ben opgewonden en ook een beetje nerveus over de aankomst van mijn vriend, vanavond laat pas! Moet nog een beetje poetsen hier in huis maar heb gisteren zo hard doorgewerkt dat ik gelukkig klaar ben met mijn project voor dit weekend. Ik kijk echt uit naar deze week samen!!
Wat betreft FB, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Vivagirl, dus toch ongeveer het nieuws dat je al verwachtte. Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat lopen voor je! Aan je positieve houding kan het in ieder geval niet liggen. Stel je voor dat je naar Macedonië zou kunnen verhuizen............ Ik duim voor je hoor!!
Heidel, hoe gaat het met je na je val van gisteren?
Avianflu, geniet van je tijd in NL! Wat een verhaal van je schoonbroertje zeg. Daar sta je maar bij en kun je niks aan doen. Hopelijk komt het weer goed met hem.
Ik ben opgewonden en ook een beetje nerveus over de aankomst van mijn vriend, vanavond laat pas! Moet nog een beetje poetsen hier in huis maar heb gisteren zo hard doorgewerkt dat ik gelukkig klaar ben met mijn project voor dit weekend. Ik kijk echt uit naar deze week samen!!
vrijdag 10 december 2010 om 13:53
Looola en Philein, ik kan jullie details aan elkaar doorsturen.....
Avianflu, wat een gedoe zeg, met je schoonmoeder.
Hoe zit het met de kinderbescherming in Peru?
En ga je naar Groningen stad, of naar een ander dorp?
Ik kom uit een dorp in oost Groningen, zou toevallig zijn als je daar heen ging.
Looola, veel plezier met je vriend vanavond! Geniet van iedere minuut!
Hebben jullie nog leuke ideeen voor werk voor mij?
Ik heb echt geen idee of het 'homeworking' realistisch is hoor.
Ben nu druk aan het zoeken.
Ik ga van het weekend mijn CV even pimpen, en ik wil ook open solliciaties naar alle cruise lines sturen. Geen idee wat ik in de brief moet zetten.
Avianflu, wat een gedoe zeg, met je schoonmoeder.
Hoe zit het met de kinderbescherming in Peru?
En ga je naar Groningen stad, of naar een ander dorp?
Ik kom uit een dorp in oost Groningen, zou toevallig zijn als je daar heen ging.
Looola, veel plezier met je vriend vanavond! Geniet van iedere minuut!
Hebben jullie nog leuke ideeen voor werk voor mij?
Ik heb echt geen idee of het 'homeworking' realistisch is hoor.
Ben nu druk aan het zoeken.
Ik ga van het weekend mijn CV even pimpen, en ik wil ook open solliciaties naar alle cruise lines sturen. Geen idee wat ik in de brief moet zetten.
vrijdag 10 december 2010 om 14:29
vrijdag 10 december 2010 om 15:00
Philein/Looola, ik heb jullie een friend-suggestion gestuurd.
Wie zit er nog meer op Facebook? (en wil 'vriendjes' worden).
Druk met werk zoeken. Ik weet echt niet wat ik wil.
Op zich wil heel graag in het cruisewereldje blijven, maar dat is wel een klein wereldje.
Maar tegelijkertijd weet ik echt niet wat ik anders zou willen.
Ja, schrijven voor de Lonely Planet, maar dat zouden we allemaal wel willen!
Wie zit er nog meer op Facebook? (en wil 'vriendjes' worden).
Druk met werk zoeken. Ik weet echt niet wat ik wil.
Op zich wil heel graag in het cruisewereldje blijven, maar dat is wel een klein wereldje.
Maar tegelijkertijd weet ik echt niet wat ik anders zou willen.
Ja, schrijven voor de Lonely Planet, maar dat zouden we allemaal wel willen!
vrijdag 10 december 2010 om 19:12
Leuk zo op Facebook, weet je tenminste een beetje meer tegen wie je praat! Grappig om te zien dat onze andere gezamenlijke vriendin iemand is die ik in Spanje heb leren kennen. It's a small world after all, en daar kom je met Facebook altijd weer achter.
VG, Lonely Planet, dat zou toch wel een droombaan zijn he Ik hoop gewoon voor je dat je geen nieuwe baan hoeft te zoeken, maar dat je vanuit Macedonië kan gaan werken! Beetje positieve moed voor het nieuwe jaar.
Ik zit me hier op te vreten, waarom duurt het nog zo lang voordat hij aankomt?! Pfffffffff.... om 12 uur pas....
VG, Lonely Planet, dat zou toch wel een droombaan zijn he Ik hoop gewoon voor je dat je geen nieuwe baan hoeft te zoeken, maar dat je vanuit Macedonië kan gaan werken! Beetje positieve moed voor het nieuwe jaar.
Ik zit me hier op te vreten, waarom duurt het nog zo lang voordat hij aankomt?! Pfffffffff.... om 12 uur pas....
vrijdag 10 december 2010 om 21:09
Ik ben ook een kop groter dan mijn zus. Maar we lijken totaal niet op elkaar, behalve onze stemmen. Die zijn echt hetzelfde.
Ik lijk wel een beetje op mijn broertje, terwijl dat eigenlijk officieel gezien mijn neefje is. En mijn zus haar zoontje, lijkt best op ons andere neefje. Zit ergens een sterke gen in de familie.
Ik lijk wel een beetje op mijn broertje, terwijl dat eigenlijk officieel gezien mijn neefje is. En mijn zus haar zoontje, lijkt best op ons andere neefje. Zit ergens een sterke gen in de familie.
vrijdag 10 december 2010 om 22:50
Philein, bedankt voor je hug. Ik zie inderdaad al op tegen de kerstdagen en nieuwjaar, ben constant aan het prakizeren hoe ik er dit jaar wat leuks van kan maken. Mijn positieve gedachte is dat het daarna weer 2 januarie wordt en alles weer gewoon verder gaat. Ik begrijp dat jij vooral veel en hard wil gaan werken tijdens de feestdagen? Gelukkig dat je op het werk je gedachten een beetje kan verzetten.
Vivagirl, spannend, en heerlijk dat je je plannen en dromen hier met ons deelt. Met jou positieve instelling, kan elke verandering alleen maar een verbetering worden.
Looola, een heel fijn weekend met je vriend die je zo lang niet gezien hebt, geniet er van.
Ik heb op het moment een nachtdienst, nadat ik al een dagdienst heb gedraaid. Tussendoor niet geslapen omdat we eindelijk met ons drieen in huis waren (man, dochter en ik) en gezellig samen ons shabat diner hebben gevierd.
Gelukkig is het meestal rustig 's nachts en weinig kans dat ik fatale fouten maak omdat ik moe ben.
Vivagirl, spannend, en heerlijk dat je je plannen en dromen hier met ons deelt. Met jou positieve instelling, kan elke verandering alleen maar een verbetering worden.
Looola, een heel fijn weekend met je vriend die je zo lang niet gezien hebt, geniet er van.
Ik heb op het moment een nachtdienst, nadat ik al een dagdienst heb gedraaid. Tussendoor niet geslapen omdat we eindelijk met ons drieen in huis waren (man, dochter en ik) en gezellig samen ons shabat diner hebben gevierd.
Gelukkig is het meestal rustig 's nachts en weinig kans dat ik fatale fouten maak omdat ik moe ben.
vrijdag 10 december 2010 om 23:14
Flamenco, dat is pittig zeg die dubbele dienst. Veel succes ermee. En probeer ook wat fijns van die feestdagen te maken hoor, hopelijk ga je niet zitten sippen. Alhoewel ik dat wel heel erg goed zou begrijpen.
En Looola, vaag ja. Vast een foutje en/of truc van FB?!
VG, dat idee van die rebound vind ik wel een goede. Zou het echt helpen. Ik ga weer eens wat lijntjes uitgooien.
En Looola, vaag ja. Vast een foutje en/of truc van FB?!
VG, dat idee van die rebound vind ik wel een goede. Zou het echt helpen. Ik ga weer eens wat lijntjes uitgooien.