Internetdate

12-12-2010 21:26 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Graag even jullie mening over het volgende. Ik sta sinds een paar weken op een datingsite. Ik kwam in contact met iemand, het klikt in ieder geval over de mail. De eerste paar dagen veel berichtjes uitgewisseld, tot het weekend van 5 december. Hij liet helemaal niets horen, had wel gezegd dat hij het druk zou hebben dat weekend met sintactiviteiten, dus ik dacht 'hij heeft het druk'. Een dag na sinterklaas nog wat berichtjes uitgewisseld, hierna werd het weer 3 dagen stil. Opeens een berichtje of ik wat met hem wilde gaan drinken. Ik spontaan ja gezegd en we hebben dus een datum geprikt. Hartstikke leuk, maar sindsdien (nu dus weer 3 dagen) laat hij niets horen. Geen berichtje, geen SMS'je. Het lijkt erop dat hij in de weekenden sowieso weinig tijd heeft om contact te hebben. Ik heb hem wel nog een berichtje gestuurd, gewoon leuk, niet zo van 'hé, waar zit je'?

Wat denken jullie? Is dit iemand waard te daten? Is ie getrouwd/heeft vriendin? Of doe ik raar?
Ik ga voor de laatste optie.
Vraag er naar en zorg in elk geval dat je op die eerste date géén sex hebt!
Zeg dat je alleen in het weekend wilt afspreken. Als hij dan nooit kan, en alleen doordeweeks wil afspreken, kan dat een aanwijzing zijn dat ie bezet is.
Jeutje. Ik heb ook niet elke dag tijd om iemand die ik niet ken op de hoogte te houden van wat ik aan het doen ben hoor. Wat een ongeduld.
quote:Murdoch schreef op 12 december 2010 @ 21:28:

Ik ga voor de laatste optie.Zo raar is deze veronderstelling niet, onderzoeken wijzen uit, dat ca. 30 % van de mensen die op een datingsite staat, gewoon bezet is, en op zoek is naar een avontuurtje.
Ah! Alvast dank voor de 1e reacties!

Nee, geen sex op de 1e date...
Misschien (grote kans) date deze man met meerdere vrouwen en heeft hij het daar druk mee.
Ja, met meerdere vrouwen daten kan! Ik heb ook contact met meerdere mannen, dus da's niet gek.

Het is niet zozeer ongeduld, vermaak me prima zonder zijn berichtjes, haha! Ik heb alleen geen ervaring met daten, dus ben gewoon nieuwsgierig hoe anderen daar over denken.
quote:bommi schreef op 12 december 2010 @ 21:31:

Misschien (grote kans) date deze man met meerdere vrouwen en heeft hij het daar druk mee.Lijkt me voor de hand liggend, ja. Daar is een DATINGSITE voor bedoeld, lijkt me.
En hij is nog niet eens je date.
Okéééé....ik ben ongeduldig, haha!

Sorry...het was/is erg gezellig om berichtjes uit te wisselen. En hij ziet er nog leuk uit ook!
Als hij meerdere hengeltjes heeft uitstaan, date hij gewoon het eerst met degene die het eerst daten wil/tijd heeft voor hem.
Natuurlijk is een datingsite bedoeld om te daten. Maar er zijn vrouwen die verwachten dat ze de enige vrouw voor de ander zijn op het moment van mailen. Ik was even bang dat TO zo'n vrouw was. Maar dat is ze niet gezien haar reactie.

Een man die meerdere vrouwen op het oog heeft, gaat niet alleen voor de persoon die het eerst wil daten, hij gaat ook voor de persoon die hij het meest interessant/lekkerst vindt.
quote:bommi schreef op 12 december 2010 @ 21:52:

Een man die meerdere vrouwen op het oog heeft, gaat niet alleen voor de persoon die het eerst wil daten, hij gaat ook voor de persoon die hij het meest interessant/lekkerst vindt.Oneerlijk hoor

eerdere vrouwen op het oog heeft, gaat niet alleen voor de persoon die het eerst wil daten, hij gaat ook voor de persoon die hij het meest interessant/lekkerst vindt.Ik snap dat dat zo gaat. Logisch ook. Je kent elkaar niet. Alleen een foto en wat mailtjes.

Natuurlijk is een datingsite bedoeld om te daten. Maar er zijn vrouwen die verwachten dat ze de enige vrouw voor de ander zijn op het moment van mailen. Ik was even bang dat TO zo'n vrouw was. Maar dat is ze niet gezien haar reactie.

Een man die meerdere vrouwen op het oog heeft, gaat niet alleen voor de persoon die het eerst wil daten, hij gaat ook voor de persoon die hij het meest interessant/lekkerst vindt.

Uiteraard. Geldt ook voor vrouwen hoor!

Daarnaast kijk je wie wil daten, en zo plan je dat dan om en om. Soms valt er eentje af, omdat die toch weer tegenvalt, enz.
Je mag in je handjes klappen.

Ik krijg alleen maar berichten met de vraag of ik wat bij wil verdienen

Misschien dat ik toch iets aan mijn uitstraling moet gaan doen
Eerst maar eens op date toch? Al dat gespeculeer over wat wel en niet mogelijk zou kunnen zijn...

Ik had met dat internetdaten vaak dat je, juist als je hebt afgesproken, van te voren wat meer afstand neemt. Omdat je eerst wilt weten hoe het klikt als je elkaar hebt ontmoet. En dan zie je wel weer verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven