Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Er mankeert niets aan wie ook maar m.i.,er is téveel ruimte om de boel te idealiseren.
Deurtje, wat vreselijk voor je. Wat voel  ik met je mee! En wat een spiegel moet dit voor ons allemaal zijn. We blijven allemaal maar hopen dat we bij die paar procent horen. Niet dus......

Hartelijke groet en zoveel sterkte gewenst,

JdV.
@ deurtje, dikke knuffel en heel veel liefs,
Face, wat ben jij goed bezig zeg, respect hiervoor!

Dapper dat je jezelf laat helpen, dit zijn de eerste stappen op de weg naar een goede toekomst, geloof me.

Succes en wees lief voor jezelf.

Deur wij zijn het niet altijd eens maar dit vind ik kut voor je.

Waar ik vooral van schrik is de manier waarop; per sms. Even met een "piepje" jullie toekomst afzeggen. Ongelofelijk.

Trek alsjeblieft je les hieruit, anders ga ik weer ruzie met je maken

Take care.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Deur alleen een *;, ik vind het te schofterig voor woorden wat hij je nu aandoet.

Face, met jou gaat het goed, je bent zo positief bezig, ook een *; , volhouden deze weg hoor.

Dulcia wat er bij jou mis is gegaan weet ik niet, maar ik hoop dat ook jij de deur nu dichtgooit voor hem,*;
Meiden,dankjewel voor alle knuffels,hele dikke  terug.

Wat deze mannen bezielt??

Ik denk dat het allemaal angst is,angst om los te laten,voor het onbekende.De veilige have thuis verlaten is een grote stap,een proces wat niet zo snel te bewandelen is.

Toch geloof ik dat echte liefde alles overwint,dat als het hart van de Gm echt bij de minnares ligt,dat het ooit goed gaat komen,maar dat heeft tijd nodig.

Ik heb Gm nu helemaal los gelaten.Ik zei hem ook...ik laat je nu helemaal los,ik laat je gaan en ik hoop echt dat je heel erg gelukkig gaat worden in je verdere leven,maar niet meer met mij.

Ik zei ook nog dat ik hem nu terug geef aan haar en dat ik hoop dat hun relatie nog goed kan komen.

Hij snapte mijn reactie totaal niet,dit had hij niet verwacht.

Ik zeg..Gm,houden van is loslaten en de ander het geluk gunnen,als jij denkt dat je geluk bij haar is,ga er dan heen.

Hij begon te huilen en te zeggen hoeveel hij van me houd,mijn antwoord was...daar koop ik niets voor,ga nu maar!

Vervolgens geef ik hem een zoen op zijn mond en zeg...maak er iets moois van,toen draaide ik me om en ben weggelopen zonder nog om te kijken.

Dit alles zonder tranen...die kwamen later pas,toen ik alleen in de auto zat.

Thuis heb ik alle fotos weggegooid,alle smsjes gewist en alle telefoonnummer gewist...het is echt klaar nu.

Ik voel me nog best redelijk goed,een soort rust in me denk ik.Ik ben blij dat ik zo sterk afscheid heb genomen...dat is de manier waarop hij altijd aan me terug zal denken......wat was het toch een geweldige meid!!
Hoi allemaal, ik ben weer terug van vakantie. Ik heb een paar geweldige weken gehad! Veel gezien en beleefd, leuke groep mensen, in een heel andere wereld ver van hier.

Nog geen tijd genomen om bij te lezen, maar dat ga ik de komende dagen doen! Ik zag vluchtig dat Biga en Mara ook weer terug zijn. Ik hoop dat jullie ook een fijne tijd hebben gehad!

Ik heb nu bijna 3 weken geen contact meer met GM gehad. Hij is nu op vakantie, ik zie hem over een paar weken weer. Ik heb hem vanaf mijn verre bestemming een kaartje gestuurd, een beetje om hem de ogen uit te steken...

Vlak voor de vakantie heb ik hem tijdens een etentje verteld waarom ik een punt heb gezet achter onze relatie. Het was niet emotioneel maar ik ben ook niet boos geworden.

Ik houd de afstand nog steeds vol. Tijdens m'n vakantie heb ik een paar keer over hem gedroomd. Dat is thuis nauwelijks voorgekomen. Ik denk dat dat bij het verwerken hoort.

Het geeft me zo'n goed gevoel dat ik zelf de knoop heb doorgehakt, begin juni! Ik heb nu veel meer rust dan tijdens onze relatie en ik word niet meer zo heen en weer geslingerd tussen gevoel en verstand. Mijn zelfverwijt is ook aanzienlijk afgenomen. Ik heb niet langer het rotgevoel dat ik alles en iedereen voorlieg, hoewel ik nog steeds geen bekende(n) in vertrouwen heb genomen.

Mijn gevoelens voor hem zijn wat geluwd en ik kan me gelukkig weer op andere dingen richten dan op hem. Hoewel, eigenlijk zou ik wel willen weten wat er nu in zijn hoofd omgaat en of hij me mist...

Tot gauw.
quote:

Meiden,dankjewel voor alle knuffels,hele dikke  terug.

Wat deze mannen bezielt??

Ik denk dat het allemaal angst is,angst om los te laten,voor het onbekende.De veilige have thuis verlaten is een grote stap,een proces wat niet zo snel te bewandelen is.

Toch geloof ik dat echte liefde alles overwint,dat als het hart van de Gm echt bij de minnares ligt,dat het ooit goed gaat komen,maar dat heeft tijd nodig.

Ik heb Gm nu helemaal los gelaten.Ik zei hem ook...ik laat je nu helemaal los,ik laat je gaan en ik hoop echt dat je heel erg gelukkig gaat worden in je verdere leven,maar niet meer met mij.

Ik zei ook nog dat ik hem nu terug geef aan haar en dat ik hoop dat hun relatie nog goed kan komen.

Hij snapte mijn reactie totaal niet,dit had hij niet verwacht.

Ik zeg..Gm,houden van is loslaten en de ander het geluk gunnen,als jij denkt dat je geluk bij haar is,ga er dan heen.

Hij begon te huilen en te zeggen hoeveel hij van me houd,mijn antwoord was...daar koop ik niets voor,ga nu maar!

Vervolgens geef ik hem een zoen op zijn mond en zeg...maak er iets moois van,toen draaide ik me om en ben weggelopen zonder nog om te kijken.

Dit alles zonder tranen...die kwamen later pas,toen ik alleen in de auto zat.

Thuis heb ik alle fotos weggegooid,alle smsjes gewist en alle telefoonnummer gewist...het is echt klaar nu.

Ik voel me nog best redelijk goed,een soort rust in me denk ik.Ik ben blij dat ik zo sterk afscheid heb genomen...dat is de manier waarop hij altijd aan me terug zal denken......wat was het toch een geweldige meid!! Lieve Deurtje,

Hoewel ik je niet ken voel ik zo enorm met je mee. Zit in hetzelfde proces. Heb hem gisteren terug naar zijn vrouw gestuurd.

Ben helaas niet zo sterk dat ik niet gesmst heb. Hij blijft zeggen dat hij zoveel van mij houdt maar het veilige leventje van zijn kind niet in gevaar wil brengen.

Heb zoveel bewondering voor jouw sterkte Deurtje. Inderdaad, zo zal hij aan je blijven denken: een sterk "wijf"!!

Zou ook graag de rust willen voelen die jij nu voelt.....zucht.

Nogmaals, sterkte en ik leef erg met je mee.

lieve groet,

JdV.
Ik vind dat je het in stijl hebt afgehandeld Deur, complimenten.

Ben alleen een beetje in de war; hij stuurde een sms zei je, maar uit wat je schreef blijkt dat het een "live" afscheid was..???
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:

Ben alleen een beetje in de war; hij stuurde een sms zei je, maar uit wat je schreef blijkt dat het een "live" afscheid was..??? En dat zijn vrouw hem klaarblijkelijk terug heeft genomen (?)
Deurtje ook al zei je een paar weken geleden ,waarin ik aangaf dat het zo enorm herkenbaar was,hij zou ze best doen,praatte al over toekomst veranderde etc.Het komt uiteindelijk op hetzelfde neer vwb. jou,mij en vele anderen hier.Ze kiezen niet voor een leven met jou en blijven in hun ' veilige haven'.Hoe verschillend de situaties ook moge zijn.

Hou je sterk zoals nu,:R.

Wereldmeid .

Puk en Very C.thnx.
quote:

quote: Very Cherry reageerde

Ben alleen een beetje in de war; hij stuurde een sms zei je, maar uit wat je schreef blijkt dat het een "live" afscheid was..???

En dat zijn vrouw hem klaarblijkelijk terug heeft genomen (?)

Inderdaad Benedicte, daar begrijp ik ook helemaal niets van. Uiteindelijk worden zij net zo bedrogen als wij.
quote:

Ben alleen een beetje in de war; hij stuurde een sms zei je, maar uit wat je schreef blijkt dat het een "live" afscheid was..??? Hij stuurde mij smorgens een sms met de tekst dat hij onze relatie moest beiendigen.

Ik heb hier geen genoegen mee genomen en hem toen gebeld,daarna hebben we afgesproken.

Hij verwachte een boze en verdrietige deurtje maar kreeg het tegenover gestelde.

Toen hij vroeg of hij nog eens mocht bellen zei ik tegen hem...ja hoor,vriendschappelijk wil ik met je praten maar mijn liefde ben je voor altijd kwijt.Dit leg ik jullie even uit voordat er wordt gedacht dat ik zei..ja hoor,bel me maar schatje....maar zo was/is het dus niet!
quote: benedicte_1975 reageerde

Ja,zijn vrouw heeft hem gesmeekt om te blijven.Ze had alles voor hem over,zou in therapie gaan en hem ook dat jaar vreemdgaan vergeven....en dan zeggen ze dat de minnares geen eigenwaarde heeft??

Ik geloof nooit dat deze relatie nog stand kan houden,maar dat is niet langer meer mijn zorg.
quote:

quote: benedicte_1975 reageerde

Ja,zijn vrouw heeft hem gesmeekt om te blijven.Ze had alles voor hem over,zou in therapie gaan en hem ook dat jaar vreemdgaan vergeven....en dan zeggen ze dat de minnares geen eigenwaarde heeft??

Ik geloof nooit dat deze relatie nog stand kan houden,maar dat is niet langer meer mijn zorg.

Lieve Deurtje, is het een knop die je omgezet hebt? Kan mij zo voorstellen dat je toch nog wel heel erg verdrietig bent. Of ben je alleen maar boos nu?
quote: Joie de vivre reageerde

Lieve Deurtje, is het een knop die je omgezet hebt? Kan mij zo voorstellen dat je toch nog wel heel erg verdrietig bent. Of ben je alleen maar boos nu?

Ja,het lijkt idd wel een knop.

Natuurlijk voel ik me verdrietig maar het geeft me ook rust.

Ik heb hem nu met alle liefde die ik in me heb los kunnen laten,omdat ik van die man hou,heel veel.

Hij moet een proces door,een weg bewandelen en als hij denkt dat hij die kant op moet,wie ben ik dan om hem te zeggen dat dat niet mag,dat dat niet goed is??Dat zou egoistisch zijn,dan denk ik alleen aan mezelf.Als hij bij me komt dan moet dat zijn uit gehele vrije wil,als hij er 100 % voor kan gaan...zolang dat niet het geval is zouden we elkaar alleen maar ongelukkig maken in een relatie.

Ik heb ook helemaal geen behoefte om hem te bellen of te smsen,het is goed zo..ik laat hem gaan.

Nu moet ik het gaan verwerken en doorgaan met mijn leven...het heeft tijd nodig,maar uiteindelijk heelt dat alle wonden.
(Op het forum van het blad Psychologie is nu een discussie gaande over relatieverslaafd zijn, voor vrouwen die bijvoorbeeld een relatie beginnen en houden met getrouwde mannen)
quote:

Hij moet een proces ...

...heelt dat alle wonden.

Meid, wat ben je verstandig. :R
Lieve Deur,ik heb het je al een paar keer gezegt,maar wil het hier op t forum ook nog ff kwijt: Meid wat heb jij een kracht!!!!  Ik denk (weet zeker) dat ik in jou plaats in alle staten zou zijn. Als ik je aan de telefoon heb,voel ik zo'n rust van je uitgaan,en je kan nog lachen en grapjes maken.... Petje af! XXX
quote:

quote: Joie de vivre reageerde

Ja,het lijkt idd wel een knop.

Natuurlijk voel ik me verdrietig maar het geeft me ook rust.

Ik heb hem nu met alle liefde die ik in me heb los kunnen laten,omdat ik van die man hou,heel veel.

Hij moet een proces door,een weg bewandelen en als hij denkt dat hij die kant op moet,wie ben ik dan om hem te zeggen dat dat niet mag,dat dat niet goed is??Dat zou egoistisch zijn,dan denk ik alleen aan mezelf.Als hij bij me komt dan moet dat zijn uit gehele vrije wil,als hij er 100 % voor kan gaan...zolang dat niet het geval is zouden we elkaar alleen maar ongelukkig maken in een relatie.

Ik heb ook helemaal geen behoefte om hem te bellen of te smsen,het is goed zo..ik laat hem gaan.

Nu moet ik het gaan verwerken en doorgaan met mijn leven...het heeft tijd nodig,maar uiteindelijk heelt dat alle wonden.

WAt een kracht Deurtje...en wat een zelfopoffering. Geloof dat het echte liefde van jouw kant is. Heb bewondering voor je. En misschien komt het allemaal juist door jouw opoffering wel goed. (en dat hoeft niet persé te betekenen dat deze man "de" man van je leven wordt natuurlijk)
sorry, erg onduidelijk posting met al die herhalingen. Even opnieuw:

WAt een kracht Deurtje...en wat een zelfopoffering. Geloof dat het echte liefde van jouw kant is. Heb bewondering voor je. En misschien komt het allemaal juist door jouw opoffering wel goed. (en dat hoeft niet persé te betekenen dat deze man "de" man van je leven wordt natuurlijk)

Wat een kracht,wat een moedig besluit en wat een opoffering?Uit liefde?En liefde overwint alles?Zelfs een sms-je dat het over is en hij toch voor de zoveelste maal voor vrouw kiest en nu wederom omdat zij erom smeekte?

Heel nuchter gezegt mss. maar zit er wat anders op dan,dan nu in alle rust alles overdenken waar in je was beland en waarop je had gehoopt en nu hebt moeten besluiten?Wees blij Deurtje dat jij niet uit schuldgevoel bent verkozen.
Jullie reacties doen me echt enorm goed,dankjewel meiden :R
quote: Face2 reageerde

Heel nuchter gezegt mss. maar zit er wat anders op dan,dan nu in alle rust alles overdenken waar in je was beland en waarop je had gehoopt Als het zo simpel is Face,waarom doe jij daar nu dan al jaren over??????
quote:(Op het forum van het blad Psychologie is nu een discussie gaande over relatieverslaafd zijn, voor vrouwen die bijvoorbeeld een relatie beginnen en houden met getrouwde mannen)Ik snap nog steeds niet wat een relatie met een GM ingodsnaam met relatieverslaving te maken heeft. Kan iemand me dit uitleggen, want zoals ik het zie heeft het totaal niets met elkaar te maken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven