Stél dat...

14-12-2010 13:07 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
...je hebt een puberende dochter van 13. Die nu op de middelbare school vriendinnetjes heeft, waar je als ouder niet zo blij mee bent. Vriendinnetjes die roken, die lagen makeup gebruiken, achter de jongens aan gaan, waardoor jouw dochter dit ook allemaal wil/gaat doen....

Dat vriendinnetjes heeft ouders die alles goedvinden....

Jouw dochter mag daar met oud en nieuw heen, evenals een vriendje van beide dametjes. En dan mogen ze gezellig op 1 kamer slapen....

Zou jij dat goedvinden??
En voor 0230 uur dan.. dan zitten ze vanaf 22.00 uur op de kamer van betreffende vriendinnetje en kan er niet gebeuren waar iedereen hier zo bang voor is?

Sowieso, met z'n 3en.. mijn moeder ging altijd van de stelling uit dat je beter zoveel mogelijk kinderen bij elkaar kon laten slapen dan slechts één. Dan is de kans dat er wat gebeurt namelijk veel groter.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 14 december 2010 @ 15:12:

En voor 0230 uur dan.. dan zitten ze vanaf 22.00 uur op de kamer van betreffende vriendinnetje en kan er niet gebeuren waar iedereen hier zo bang voor is?

Sowieso, met z'n 3en.. mijn moeder ging altijd van de stelling uit dat je beter zoveel mogelijk kinderen bij elkaar kon laten slapen dan slechts één. Dan is de kans dat er wat gebeurt namelijk veel groter.

Eh. Wij zijn ooit met een clubje meiden van een (uiterst gereformeerde) camping afgeschopt omdat 1 van de dames (jaar of 16) in een tent lag met een stel jongens. Met 5 jongens welteverstaan. Dat was níet normaal en zulk onzedelijk gedrag moest bestraft worden.

Eerlijk gezegd was de geest van de man die dat besliste zieker dan onze geest want wij hadden nog nooit stilgestaan bij de mogelijkheid van seks met 5 jongens tegelijk.
quote:dreamer schreef op 14 december 2010 @ 14:07:

Helaas zijn er trouwens wel 13 jarige jongens (en jónger) die meisjes in elk geval tegen hun zin betasten.Mijn jongens kregen het gebrek bij al die hijgende meiden van 13 jaar, die aan de overkant van de straat naar binnen stonden te gluren totdat er 1 het lef had om aan te bellen of ze 'buiten kwamen spelen'.
quote:Sprookjesbos schreef op 14 december 2010 @ 14:18:

[...]

Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor. En het woord ''jongen'' is inderdaad ook te vervangen voor ''meisje'', het stond er alleen niet zo expliciet bij.

Ik schreeuw als ik daar zin in heb.

En zet dan meisjes en jongens neer. Ik word het zo zat dat alle meisjes tot hun 300 ste onschuldig wezentjes blijven en dat jongens vanaf hun geboorte achter de meiden aanzitten.
No way jose..
Dus... moeten we het nu niet goed vinden, vanwege die arme jongen, die belaagd gaat worden door 2 hitsige meisjes? Kan het geen doorgang vinden vanwege de kans op een triootje?

Waarom kan dit niet?
Later is nu
Mijn oudste is 12. Zoenen en sex is walgelijk en echt niet dat hij ooit zo iets smerigs gaat doen.
quote:marsmellowwww schreef op 14 december 2010 @ 15:38:

[...]

Ik schreeuw als ik daar zin in heb.

En zet dan meisjes en jongens neer. Ik word het zo zat dat alle meisjes tot hun 300 ste onschuldig wezentjes blijven en dat jongens vanaf hun geboorte achter de meiden aanzitten.Als jij dat vind moet je dat vooral lekker vinden. Ik vind iets anders en dat is voor mij het einde van deze discussie. Ik blijf bij mijn punt, ieder zijn ding.
quote:Sprookjesbos schreef op 14 december 2010 @ 17:22:

[...]

Als jij dat vind moet je dat vooral lekker vinden. Ik vind iets anders en dat is voor mij het einde van deze discussie. Ik blijf bij mijn punt, ieder zijn ding.Ik vind het heerlijk en succes met je punt.
quote:marsmellowwww schreef op 14 december 2010 @ 18:45:

[...]

Ik vind het heerlijk en succes met je punt.Dank je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven