Sandomigran
dinsdag 14 december 2010 om 17:20
Voor de mensen die niet meelezen op het migraine topic een vraag, gebruikt iemand van jullie Sandomigran tegen migraine?
En zo ja, wat is jullie ervaring hiermee? Zelf heb ik dit sinds vandaag (1,5 mg) van de huisarts voorgeschreven gekregen. Ik heb 3/4 aanvallen in de week. Verder gebruik ik imigran, wat wel goed werkt. Dat mag je echter niet teveel gebruiken en als ik dat heb ingenomen ben ik zo ontzettend moe...
En zo ja, wat is jullie ervaring hiermee? Zelf heb ik dit sinds vandaag (1,5 mg) van de huisarts voorgeschreven gekregen. Ik heb 3/4 aanvallen in de week. Verder gebruik ik imigran, wat wel goed werkt. Dat mag je echter niet teveel gebruiken en als ik dat heb ingenomen ben ik zo ontzettend moe...
dinsdag 14 december 2010 om 17:42
dinsdag 14 december 2010 om 17:50
dinsdag 14 december 2010 om 17:59
dinsdag 14 december 2010 om 21:27
woensdag 22 december 2010 om 21:03
Sandomigran is een middel wat bij kinderen vaak prima werkt; een flinke afname van het aantal aanvallen of soms zelfs het helemaal wegblijven van migraine. Bij volwassenen geeft het helaas geen verbetering. Vraag je huisarts om een ander middel, zoals bijvoorbeeld inderdaad Propranolol. Of vraag een verwijzing naar een neuroloog of hoofdpijncentrum. Daar kunnen ze je andere middelen voorschrijven die vaak wél helpen. Succes, en hopelijk kom je voor wat betreft je migraine binnenkort in rustiger vaarwater.