Bermuda driehoek / het zwarte gat
dinsdag 14 december 2010 om 18:25
De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Miami, de Bermuda-eilanden en Puerto Rico in het westelijk deel van de Atlantische Oceaan. Dit gebied werd vanaf midden 20e eeuw bekend doordat er mysterieuze verdwijningen van vaar- en vliegtuigen zouden hebben plaatsgevonden. Auteurs van populaire lectuur schreven deze verdwijningen toe aan paranormale verschijnselen waarbij de wetten van de natuurkunde werden opgeheven, of aan activiteit van buitenaardse bezoekers.
Volgens de algemene relativiteitstheorie is een zwart gat een gebied waaruit niets, zelfs licht niet, kan ontsnappen, vanwege de extreme vervorming van de ruimtetijd door de zwaartekracht van een zeer compacte enorme massa. Rond een zwart gat is er een denkbeeldig oppervlak dat als grens optreedt, de waarnemingshorizon, vanwaar licht nog net aan de zwaartekracht van het zwarte gat kan ontsnappen.
Wat is er de laatste tijd in het zwarte gat verdwenen?
Mij is opgevallen:
- een hoofdmoderator
- diverse angels
- Vivamod2 topic
Wat is er nog meer het zwarte gat ingezogen?
Volgens de algemene relativiteitstheorie is een zwart gat een gebied waaruit niets, zelfs licht niet, kan ontsnappen, vanwege de extreme vervorming van de ruimtetijd door de zwaartekracht van een zeer compacte enorme massa. Rond een zwart gat is er een denkbeeldig oppervlak dat als grens optreedt, de waarnemingshorizon, vanwaar licht nog net aan de zwaartekracht van het zwarte gat kan ontsnappen.
Wat is er de laatste tijd in het zwarte gat verdwenen?
Mij is opgevallen:
- een hoofdmoderator
- diverse angels
- Vivamod2 topic
Wat is er nog meer het zwarte gat ingezogen?
dinsdag 14 december 2010 om 18:32
quote:Roelfien schreef op 14 december 2010 @ 18:29:
[...]
Misschien kun je dat ding nog op Marktplaats verkopen.
Ben he-le-maal klaar met Marktplaats, wat een gezeik, gedoe en veel gekken in je mailbox voor een paar euro. Ik bewaar 'm, komt altijd wel weer van pas. Maar thanks for the tip!
Tip voor jou: op Schiphol hebben we een winkel en daar verkopen ze universele adaptors, hij laadt sneller (bij mijn tenminste) op en inclusief kabeltje waarmee je accu in de auto op kan laden.
[...]
Misschien kun je dat ding nog op Marktplaats verkopen.
Ben he-le-maal klaar met Marktplaats, wat een gezeik, gedoe en veel gekken in je mailbox voor een paar euro. Ik bewaar 'm, komt altijd wel weer van pas. Maar thanks for the tip!
Tip voor jou: op Schiphol hebben we een winkel en daar verkopen ze universele adaptors, hij laadt sneller (bij mijn tenminste) op en inclusief kabeltje waarmee je accu in de auto op kan laden.
dinsdag 14 december 2010 om 18:44
quote:SeptemberGirl schreef op 14 december 2010 @ 18:32:
[...]
Tip voor jou: op Schiphol hebben we een winkel en daar verkopen ze universele adaptors, hij laadt sneller (bij mijn tenminste) op en inclusief kabeltje waarmee je accu in de auto op kan laden.Bedankt voor de tip!
[...]
Tip voor jou: op Schiphol hebben we een winkel en daar verkopen ze universele adaptors, hij laadt sneller (bij mijn tenminste) op en inclusief kabeltje waarmee je accu in de auto op kan laden.Bedankt voor de tip!
dinsdag 14 december 2010 om 18:49
quote:meesje2010 schreef op 14 december 2010 @ 18:47:
Mijn sokken. Van elk paar maar 1. Hubs zo het zwarte gat in.. Waar blijven die dingen toch????Dat is geen zwart gat, dat is het wasmachinemonster. Krijg je helemaal gratis meegezonden bij je nieuwe machine. Het duurt even eer hij honger krijgt, maar als hij eenmaal een sok heeft geproefd, dan is het einde zoek.
Mijn sokken. Van elk paar maar 1. Hubs zo het zwarte gat in.. Waar blijven die dingen toch????Dat is geen zwart gat, dat is het wasmachinemonster. Krijg je helemaal gratis meegezonden bij je nieuwe machine. Het duurt even eer hij honger krijgt, maar als hij eenmaal een sok heeft geproefd, dan is het einde zoek.
dinsdag 14 december 2010 om 19:01
- veel leuke forummers mis ik
- ben altijd de kattenspeeltjes kwijt, geen idee waar ze ze verstoppen maar het is altijd een zoektocht
- als ik iets echt, echt nodig heb dan kan ik dat juist niet vinden
- oh kan je ook zelf nog in een zwart gat zitten ?
- ben altijd de kattenspeeltjes kwijt, geen idee waar ze ze verstoppen maar het is altijd een zoektocht
- als ik iets echt, echt nodig heb dan kan ik dat juist niet vinden
- oh kan je ook zelf nog in een zwart gat zitten ?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 14 december 2010 om 19:01
quote:Bergje65 schreef op 14 december 2010 @ 18:52:
[...]
herkenbaar!!
Verschrikkelijk! Ik snap er de ballen van: ik heb serieus sokken die er heel duidelijk als setje in gaan, en waarvan er maar een terugkeert van het wasavontuur als ik de wasmachine weer leeg.
Ik vind het trouwens ook niet eerlijk dat mijn sokken zomaar richting Miami kunnen gaan en mij achterlaten in de sneeuw.
[...]
herkenbaar!!
Verschrikkelijk! Ik snap er de ballen van: ik heb serieus sokken die er heel duidelijk als setje in gaan, en waarvan er maar een terugkeert van het wasavontuur als ik de wasmachine weer leeg.
Ik vind het trouwens ook niet eerlijk dat mijn sokken zomaar richting Miami kunnen gaan en mij achterlaten in de sneeuw.
dinsdag 14 december 2010 om 19:10
Papieren. Ik heb in huis diverse papiervretende zwarte gaten. Lees ik mijn post, leg het even op tafel en hoppa, kwijt. Zwart gat.
Vorige week heb ik de tafel op een andere plek gezet, kijken of dat scheelt.
Vorige week heb ik de tafel op een andere plek gezet, kijken of dat scheelt.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 14 december 2010 om 20:04
- sokken
- dopjes, ringetjes, haakjes, knoopjes die ergens vanaf raken en waar ik niet direct weet waarvan het is, of waarvoor ik niet direct tijd heb om het op te ruimen. Ik bewaar die altijd goed zodat ik eens ik weet waar het vandaan komt het weer kan herstellen. Weg....
- haarelastiekjes
- pincetten (ja, ook al een paar prijzige tweezermannen)
- 1 oorbel
- bonnetjes als ik iets nog WEL moet ruilen, garantie moet claimen
- dopjes, ringetjes, haakjes, knoopjes die ergens vanaf raken en waar ik niet direct weet waarvan het is, of waarvoor ik niet direct tijd heb om het op te ruimen. Ik bewaar die altijd goed zodat ik eens ik weet waar het vandaan komt het weer kan herstellen. Weg....
- haarelastiekjes
- pincetten (ja, ook al een paar prijzige tweezermannen)
- 1 oorbel
- bonnetjes als ik iets nog WEL moet ruilen, garantie moet claimen