Leugens

15-12-2010 18:12 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost! Ontzettend veel dank voor alle berichten, ik heb ze allemaal herhaaldelijk doorgelezen en mag inmiddels zeggen dat ik de knoop heb doorgehakt!
anoniem_85880 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 12:53
Reden: Opgelost
% gewijzigd
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 18:48:

[...]

Ik begrijp wat je bedoelt, ik laat hem ook niet meer zo ver dat hij mij kan kwetsen ermee. Ik ben dus niet een gewond vogeltje,.. ik probeer er op deze manier achter te komen of het redelijk is hoe ik nu redeneer, of dat ik zoals hij zegt echt te moeilijk doe,...Als hij vertelt over een date doet het me ook niets, wat het probleem is is dat hij mij laat twijfelen over wat ik zelf zelf. Als ik tegen hem zeg dat hij het vertrouwen niet terugwint door te daten met andere vrouwen, vind hij dat ik dus te moeilijk doe. Ik vind het prima dat hij date met andere vrouwen, op het moment dat ik hem kan vertrouwen,.. zolang ik hem nog niet vertrouw, kan ik niet rustig zitten hier als hij een date heeft. Snap je ?

Nee, ik snap werkelijk waar niet waarom je zo per se in de buurt wilt blijven van dit heerschap

En nog even dit, je schrijft eerder dat je wilt dat hij eerlijk is en dat hij moet vertellen of hij het met condoom doet omdat je bang bent voor een SOA

Mag ik daaruit concluderen dat je (toen je nog seks met hem had) niet neukte met condoom?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jij wil helemaal niet weten wat wij denken. Ik zal maar niet hier neerzetten wat ik denk, ik wil geen ban...
quote:BWitched schreef op 15 december 2010 @ 18:52:

Nammma Dames...kunnen jullie mij eens uitleggen wat we moeten doen uitleggen wat we moeten doen gmax wakker te schudden???

Niets. Ze wil nog even dromen.Ik droom niet,.. ik wil graag loskomen van hem, OF hem leren vertrouwen. ik weet niet goed hoe, daarom zoek ik steun op deze manier .. het had ook kunnen zijn dat jullie hadden gezegd dat ik zelf raar bezig ben en hem meer vrijheid moet geven bijv. Of dat ik idd moet leren hem te vertrouwen door middel van dates van hem afwachten,.. ik zie gewoon de weg naar vertrouwen niet meer,.. weet niet meer hoe ik dat moet bereiken, en ik vind dat hij ook niet echt meewerkt.
Gmax.. mag ik weten hoe oud je bent ?

Je komt nl over bij mij alsof je nog maar 16jaar bent.

(alhoewel mijn nichtje van 16 laat zich zelfs niet zo gebruiken door een vriendje)

Gmax hij gaat met een opblaaspop nog respectvoller om dan met jou.
Waarom maakt het eigenlijk uit of hij je wel of niet vertelt over zijn neukertjes?

En wat verwacht je in de toekomst van deze man?

Dat je ooit een leven met hem zult hebben?

Het woord liefde moet je trouwens niet gebruiken in jouw situatie. Van liefde is geen sprake. Zal er nooit zijn. Van jouw kant misschien. Van zijn kant totaal niet.
Hij wil ook helemaal niet dat je hem bereikt

Hij vindt het allemaal wel best zo

EN loskomen is niet zo moeilijk hoor

Begin er eens gewoon mee zou ik zeggen
Is dit echt????
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 18:53:

[...]

Nee, ik snap werkelijk waar niet waarom je zo per se in de buurt wilt blijven van dit heerschap

En nog even dit, je schrijft eerder dat je wilt dat hij eerlijk is en dat hij moet vertellen of hij het met condoom doet omdat je bang bent voor een SOA

Mag ik daaruit concluderen dat je (toen je nog seks met hem had) niet neukte met condoom?Dat klopt, we deden het onveilig. Omdat hij me garandeerde dat hij het niet met anderen deed, en ik een soatest had ontvangen van hemm
Whaah, ik ga hier weg want ik krijg overal jeuk. Waarom plak je niet een sticker op je rug met: loop lekker over me heen!!!

Sorry voor de harde woorden maar you need a wake up call!!
Hij is idd eerlijk over dat hij niet monogaam is, en daar ben ik heel blij mee.

Nou, nou, wat een super vent! Hij doet foutw dingen, maar omdat ie er 'eerlijk' over is, is alles oke en ben jij zelfs heel blij. Dus als ik jouw moeder vermoord en ik ben eerlijk, ben jij blij???

Meid, ga in therapie en ga je verdiepen in relatieverslaving. Jij hebt wel DE ergste vorm van relatieverslaving die er bestaat, want ZO'N droeftoeter schopt echt iedereen de deur uit!
quote:lolapaloeza schreef op 15 december 2010 @ 18:47:

[...]

Dus weet je ook waarom hij die dates met die dames heeft.

En als het er een keertje niet van komt met zo'n dame is het omdat het niet klikte ofzo, niet om jou.Of dat de vrouw in kwestie bedankte voor de eer.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 18:55:

[...]

Dat klopt, we deden het onveilig. Omdat hij me garandeerde dat hij het niet met anderen deed, en ik een soatest had ontvangen van hemm

JE weet dat een dag na de uitslag van zo'n test de test eigenlijk al niet meer 100% te vertrouwen is hè?

Ik mag toch aannemen dat je na de laatste keer onveilige seks met deze meneer je zelf even langs de SOA poli bent gewipt?
Waarom zou hij meewerken dan? Daar is wat hem betreft geen noodzaak toe. Je blijft ook als je hem niet vertrouwt. Why bother?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 18:54:

[...]

Ik droom niet,.. ik wil graag loskomen van hem, ik weet niet goed hoe, daarom zoek ik steun op deze manier .. het had ook kunnen zijn dat jullie hadden gezegd dat ik zelf raar bezig ben en hem meer vrijheid moet geven bijv. Of dat ik idd moet leren hem te vertrouwen door middel van dates van hem afwachten,.. ik zie gewoon de weg naar vertrouwen niet meer,.. weet niet meer hoe ik dat moet bereiken, en ik vind dat hij ook niet echt meewerkt.

Ik weet wanneer het wel gaat werken :

stap1: verwijder zijn telefoonnr , zijn emailadres uit al je telefoons en computers

stap2. mocht hij nog weer contact opnemen :1 smsje terug met : ik wil geen contact meer met je , wens je heel veel succes met je verdere leven en alle andere smsjes en telefoontjes negeren smsjes gelijk verwijderen zonder ze te lezen.

stap3. mocht hij voor de deur staan bij je , open de deur niet.

stap4: dit moet je al tussen stap 1 en 2 doen. Zoek een hobby , ga sporten , ga naar een kookcursus , ga naar vriendinnen , nodig vrienden bij je uit o.d. maar zorg dat je bezit bent.
Als jij hier reacties dacht te krijgen als: laat hem wat meer vrij, dan ben je nog verder heen dan ik dacht.
stap 5: Zoek een goede psycholoog.
quote:Zespri79 schreef op 15 december 2010 @ 18:57:

[...]

Ik weet wanneer het wel gaat werken :

stap1: verwijder zijn telefoonnr , zijn emailadres uit al je telefoons en computers

stap2. mocht hij nog weer contact opnemen :1 smsje terug met : ik wil geen contact meer met je , wens je heel veel succes met je verdere leven en alle andere smsjes en telefoontjes negeren smsjes gelijk verwijderen zonder ze te lezen.

stap3. mocht hij voor de deur staan bij je , open de deur niet.

stap4: dit moet je al tussen stap 1 en 2 doen. Zoek een hobby , ga sporten , ga naar een kookcursus , ga naar vriendinnen , nodig vrienden bij je uit o.d. maar zorg dat je bezit bent.

Gaat ze allemaal niet doen vrees is

*mompelt iets over Rasta Rostelli*
Goldmember een betere tekst zou zijn op haar shirt:

NEUK ME en aan de voorkant zo'n pijl richting beneden.
quote:Nammma schreef op 15 december 2010 @ 18:58:

stap 5: Zoek een goede psycholoog.Maak daar met met stip nummer 1 van!
Lieve mensen,

Het enige wat ik wilde weten was hoe jullie denken over situatie. Probeer er aub bij stil te staan dat hij mij 1 jaar lang allerlei dingen heeft aangepraat waar ik in ben gaan geloven. Ik ben heel lang onzeker geweest over het feit dat ik raar zou denken. Ik vertrouw hem niet meer, hij vindt dat een beetje begrijpelijk, maar ook raar. Hij wilt dat ik hem leer vertrouwen door te daten met andere vrouwen, mijn vraag aan jullie is : is dit mogelijk ? Kan ik hem leren vertrouwen door hem los te laten, of is dit gewoon einde relatie ?

Ik zit niet meer zodanig aan hem vast dat ik hem niet los KAN laten, ik wil het graag, als er geen weg naar vertrouwen meer is. Ik wil hem graag loslaten als dit volgens jullie echt een leugenaar is die niet anders zal doen.

Ik ben hier niet om eigenwijs te zijn. Ik wil echt iets doen met jullie visie hierop! Dit is de eerste keer dat ik 'hulp' inroep, en doe dit niet voor niets.
Ik stop er mee. Ik denk dat mijn muur nog beter luistert...
Je deed het ook nog onveilig. Jezus C. hoe dom ben je nou eigenlijk?

Moeten we je alvast informatie sturen over HIV?

Of denk je dat alleen homo's zijn besmet?
GMaz nee je kan hem niet meer vertrouwen NU NIET NOOIT NIET !! en dat moet je ook niet willen !!

Er is geen weg meer naar vertrouwen mbt die vent !!!

Wil je wel een weg naar vertrouwen met andere mannen dan moet je stap 5 opvolgen !

stap 6: morgen naar de huisarts voor een 2e soa en bloedtest !
Hoe oud ben je? 15?
TO, hoe oud ben je?

En jullie hebben helemaal geen relatie.

Hij date namelijk met andere vrouwen.

Neem afstand, en sluit dit hoofdstuk af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven