Leugens

15-12-2010 18:12 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost! Ontzettend veel dank voor alle berichten, ik heb ze allemaal herhaaldelijk doorgelezen en mag inmiddels zeggen dat ik de knoop heb doorgehakt!
anoniem_85880 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 12:53
Reden: Opgelost
% gewijzigd
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:06:

Dus je gaat hem vanaf nu niet meer toelaten in je leven?

Begrijp ik dat goed?Nou, ik heb nu zoveel reacties en 'bewijzen' gehad van dat ik dus helemaal niet zo raar denk, ik wil er los van komen idd.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:09:

[...]

Nou ja hij vindt dat ik overdrijf, dat ik van een normale vriendschappelijke date een heel 'iets' maak omdat hij toevallig vroeger in het jaar gelogen heeft over vrouwen. En hij vind dat als hij vertelt dat hij die date heeft, dat dat dus betekent dat hij eerlijk is en ik hem dus moet vertrouwen, maar hij vind het raar dat ik hem dan niet vertrouw.

Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor

Waar in dit hele verhaal is jouw eigen denk vermogen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:10:

[...]

Nou, ik heb nu zoveel reacties en 'bewijzen' gehad van dat ik dus helemaal niet zo raar denk, ik wil er los van komen idd.

ik denk oprecht dat je hier hulp bij nodig hebt...

zoek een loog bij je in de buurt.... dat jij je dit de afgelopen tijd hebt laten aanleunen klinkt niet goed.....

Jij moet echt beter voor jezelf gaan zorgen en jezelf serieus nemen
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:10:

[...]

Nou, ik heb nu zoveel reacties en 'bewijzen' gehad van dat ik dus helemaal niet zo raar denk, ik wil er los van komen idd.

Das geen antwoord op de vraag die ik stelde

Ik vroeg namelijk:

Ga je hem dus nu uit je leven zetten?
gmax, JIJ denkt niet raar.

Jij hebt jouw normen waarden en grenzen.

Hij de zijne.

En die matchen nu eenmaal niet.
quote:Zespri79 schreef op 15 december 2010 @ 19:00:

GMaz nee je kan hem niet meer vertrouwen NU NIET NOOIT NIET !! en dat moet je ook niet willen !!

Er is geen weg meer naar vertrouwen mbt die vent !!!

Wil je wel een weg naar vertrouwen met andere mannen dan moet je stap 5 opvolgen !

stap 6: morgen naar de huisarts voor een 2e soa en bloedtest !

Okay, duidelijk. Ik ga hem loslaten. Dankje wel dat je ook inziet dat de weg naar vertrouwen gewoon niet haalbaar is,.. dat had ik even nodig voordat ik weer ging proberen en proberen,..

SOA HIV test heb ik al gedaan nadat ik sex met hem had gehad, we hebben nu al 3 maanden geen sex meer. En ik heb zijn test op papier gehad toendertijd, het is daarna nooit meer gebeurd.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:07:

[...]

Je hebt gelijk, dankjewel. Ik mag er inderdaad voor kiezen om dit te accepteren, en als ik dat niet doe, ... dan is dat eigenlijk zijn probleem,.. maar omdat ik het gevoel heb dat het zijn probleem niet wordt ..(hij was ook blij met scheiding) is het toch een beetje mijn probleem,.. en dat voelt een beetje waardeloos. Maar hiermee doorgaan voelt ook waardeloos,.. tis even moeilijk.

Ik heb niet de indruk dat je enorm belangrijk bent voor deze man.

Als jij gewoon gezellig op basis van 'çhemie' met hem zou kunnen neuken zou er niets aan de hand zijn. Volgens mij is dat ook waar hij met jou naartoe wil.

Ach, en zijn ego vind het vast wel gezellig als je ook nog een heel veel van hem denkt te houden, zodat hij de enige is. Maar noodzakelijk is dat voor hem waarschijnlijk niet.

Maar jij met je gedoe over onvoorwaardelijke liefde komt met hem echt geen stap verder.

Hij is daar helemaal niet naar op zoek.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Summerdance, wil jij mijn vraag aan TO stellen, op jou reageert ze wel, bij voorbaat dank!
Tering.

Ik hoop dat deze man geen kinderen heeft.
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:12:

[...]

Das geen antwoord op de vraag die ik stelde

Ik vroeg namelijk:

Ga je hem dus nu uit je leven zetten?Ja, ik wil geen relatie meer met hem. Uit mijn leven zetten,.. is dat nodig als ik niets meer met hem heb ? Ik ben even in de war. Alleen vriendschap houden is zeker ook dom ?
quote:goldmember schreef op 15 december 2010 @ 19:12:

Summerdance, wil jij mijn vraag aan TO stellen, op jou reageert ze wel, bij voorbaat dank!

Tuurlijk

TO, mag ik vragen hoe oud je bent, en wat je vrienden en bijvoorbeeld ouders van deze meneer vinden?

Neem je hem bijvoorbeeld mee de komende Kerstdagen naar je ouders?

Op zich zijn dit wel belangrijke vragen omdat vaak jouw naaste omgeving wel een goed beeld kunnen hebben van jullie samen
quote:zonneschijn10 schreef op 15 december 2010 @ 19:14:

Tering.

Ik hoop dat deze man geen kinderen heeft.Helaas wel. Maar hij woont niet meer samen, dus ze lijden er gelukkig nu niet meer onder.
Mensen al onder het loepje gekeken ?

Verliefd op een getrouwde man die zegt te gaan scheiden

Hier in dit topic reageert ze geheel tegenovergesteld dan wat ze hier zegt..

Dit advies geeft ze nl aan een forumster:

Mijn mening is dat ze naar haar gevoel moet luisteren, ze twijfelt al, bij twijfel zeg ik : niet inhalen! Ik heb een hele harde les moeten leren het afgelopen jaar, en ik begrijp echt wel dat hij gevoelens in haar los heeft gehaald, maar echt, dit soort mannen zijn pro's in manipuleren en liegen. Ik zou haar aanraden direct te stoppen, ook met daten, tot hij daadwerkelijk single is en dat aan kan tonen, want anders gaat dat haar ontzettend kwetsen! Haar twijfelens over zijn verhalen en haar gevoelens zijn duidelijk signalen van dat er iets niet klopt! Trouwens ook als hij single zou zijn, zou ik het niet vertrouwen, maar goed,... nightshadow moet doen wat ze wilt,..
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:15:

[...]

Ja, ik wil geen relatie meer met hem. Uit mijn leven zetten,.. is dat nodig als ik niets meer met hem heb ? Ik ben even in de war. Alleen vriendschap houden is zeker ook dom ?

Goed antwoord

Ja dat is dom, want je bent strontstraal verliefd op deze meneer en zou het liefste zien dat hij de jouwe wordt

Trust me......ain't gonna happen!

[...]

Ja, ik wil geen relatie meer met hem. Uit mijn leven zetten,.. is dat nodig als ik niets meer met hem heb ? Ik ben even in de war. Alleen vriendschap houden is zeker ook dom ?

vriendschap??? zo gaan vrienden toch niet met elkaar om..

ja is dom heel dom.... echt zoek een hulp....

je bent idd behoorlijk in de war ... eigenwaarde beneden het nulpunt

[...]

Je snapt het geloof ik nog niet helemaal.

Dat is op zich niet dom, maar het is niet wat jij wil.

En het is erg raar om iemand te vertellen wat ze willen. Dat zou je eigenlijk zelf beter moeten weten dan ik dat doe.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:Zespri79 schreef op 15 december 2010 @ 19:15:

Mensen al onder het loepje gekeken ?

Verliefd op een getrouwde man die zegt te gaan scheiden

Hier in dit topic reageert ze geheel tegenovergesteld dan wat ze hier zegt..

Dit advies geeft ze nl aan een forumster:

Mijn mening is dat ze naar haar gevoel moet luisteren, ze twijfelt al, bij twijfel zeg ik : niet inhalen! Ik heb een hele harde les moeten leren het afgelopen jaar, en ik begrijp echt wel dat hij gevoelens in haar los heeft gehaald, maar echt, dit soort mannen zijn pro's in manipuleren en liegen. Ik zou haar aanraden direct te stoppen, ook met daten, tot hij daadwerkelijk single is en dat aan kan tonen, want anders gaat dat haar ontzettend kwetsen! Haar twijfelens over zijn verhalen en haar gevoelens zijn duidelijk signalen van dat er iets niet klopt! Trouwens ook als hij single zou zijn, zou ik het niet vertrouwen, maar goed,... nightshadow moet doen wat ze wilt,..Klopt helemaal! Op dat moment was ik zelf net losgekomen van deze man. Tot hij na 2 maanden ineens weer verscheen met het verhaal dat hij single was nu.
Ik herhaal quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:15:

TO, mag ik vragen hoe oud je bent, en wat je vrienden en bijvoorbeeld ouders van deze meneer vinden?

Neem je hem bijvoorbeeld mee de komende Kerstdagen naar je ouders?

Op zich zijn dit wel belangrijke vragen omdat vaak jouw naaste omgeving wel een goed beeld kunnen hebben van jullie samen
Gmax nog niet los genoeg blijkbaar.. Over aantal maanden zal hij nl gerust weer op je stoep staan.. Zorg dat je in tussentijd sterk genoeg bent om dan wel NEE tegen hem te zeggen.

Kortom goede psychologe zoeken is een pre !
Woehahahaha, vriendschap...

Ik begrijp werkelijk niet wat er aantrekkelijk is aan deze loser, maar ja, wie ben ik.
dumpen!!

Wat een eikel!.
quote:lolapaloeza schreef op 15 december 2010 @ 19:16:

[...]

Je snapt het geloof ik nog niet helemaal.

Dat is op zich niet dom, maar het is niet wat jij wil.

En het is erg raar om iemand te vertellen wat ze willen. Dat zou je eigenlijk zelf beter moeten weten dan ik dat doe.

Als ik vriendschap met hem wil, dan hoeft hij het vertrouwen niet terug te winnen, want dan maakt dat sowieso niks uit, want ik heb geen sex met vrienden.

Als ik hem loslaat als relatie kan hij me niet meer raken, en hoef ik me niet meer druk te maken om leugens, toch?
SD.. haar vent waar ze t over heeft is 37jr.. Dus dat ze 15 is lijkt mij niet dan.

Gmax .. kijk eens naar Summerdance en mijn onderschrift :

de wet van wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie en Wanneer je geen prioriteit bent , wees dan ook geen optie.
~Pomptiedom~

Bedankt voor het proberen SD!
Gmax.. je wil geen vriendschap met hem dat is hij niet waard en een relatie al helemaaaaaaal niet.

loskomen van hem betekend : GEEN CONTACT meer ! NU niet , DAN niet , NOOIT meer !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven