Leugens

15-12-2010 18:12 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost! Ontzettend veel dank voor alle berichten, ik heb ze allemaal herhaaldelijk doorgelezen en mag inmiddels zeggen dat ik de knoop heb doorgehakt!
anoniem_85880 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 12:53
Reden: Opgelost
% gewijzigd
je moet echt aan jezelf gaan werken, want dat je dit pikt, en er hier op zo'n manier over praat, is niet goed, dat weet je zelf ook wel.
Als je hem loslaat als relatie en nog wel vrienden met hem wil zijn, heb je hem niet losgelaten als relatie. Dan bedonder je jezelf.
Ja hoor Gmax, daar heb je gelijk in, dan kan hij je niet meer raken.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:19:

[...]

Als ik vriendschap met hem wil, dan hoeft hij het vertrouwen niet terug te winnen, want dan maakt dat sowieso niks uit, want ik heb geen sex met vrienden.

Huh???

Zijn jouw vriendschapsrelaties niet OOK gebouwd op vertrouwen dan?

Maar nogmaals, je bent strontstraal verliefd op deze man, dus vrienden zijn lijkt me geen optie

Als ik hem loslaat als relatie kan hij me niet meer raken, en hoef ik me niet meer druk te maken om leugens, toch?

Whoehahahahaha.....dat geloof je toch voor geen seconde zelf hè?

VERLIEFD, VERLIEFD,VERLIEFD spat er van het scherm, en jij denkt dat hij je ineens niet meer kan raken?????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wow! Wat laat jij je naaien zeg! Heb je geen eigenwaarde?
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:19:

[...]

Als ik vriendschap met hem wil, dan hoeft hij het vertrouwen niet terug te winnen, want dan maakt dat sowieso niks uit, want ik heb geen sex met vrienden.

Als ik hem loslaat als relatie kan hij me niet meer raken, en hoef ik me niet meer druk te maken om leugens, toch?

Wil je een vriendschap met hem dan?

Ik dacht dat je ging voor onvoorwaardelijke liefde?

En ik heb ook liever geen vrienden die tegen me liegen. En mijn vrienden kunnen mij heel goed raken. Lijkt me ook normaal.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Foute mannen en domme gansjes ... de wereld krioelt er van
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Zespri79 schreef op 15 december 2010 @ 19:19:

SD.. haar vent waar ze t over heeft is 37jr.. Dus dat ze 15 is lijkt mij niet dan.

.Dan nog wil ik graag weten wat haar omgeving vindt van deze meneer
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:18:

Ik herhaal

[...]

TO, mag ik vragen hoe oud je bent, en wat je vrienden en bijvoorbeeld ouders van deze meneer vinden?

Neem je hem bijvoorbeeld mee de komende Kerstdagen naar je ouders?

Op zich zijn dit wel belangrijke vragen omdat vaak jouw naaste omgeving wel een goed beeld kunnen hebben van jullie samen

Ow sorry, ik ben 27. 2 vrienden van mij blijven mij steunen, al het hele jaar door, en wachten tot hij iets doet waardoor ik zelf inzie dat het niet werkt. Ze hebben gezien wat er gebeurt en hoe ik toch elke keer weer val voor leugens, maar weten niet goed wat ze moeten doen. Ze zijn blij op de momenten dat ik zo kwaad ben dat ik hem niet meer spreek, maar als ik hem dan weer spreek lijk ik zelf alles weer vergeten te hebben en ik kom er gewoon niet van af. Ik lijk mijn grenzen steeds maar te verleggen en te verleggen, en hij doet steeds meer en meer en ik moet maar accepteren en accepteren. Ik word er zelf ook niet goed van.

Ik heb nu besloten hem los te laten omdat jullie ook inzien dat het vertrouwen niet terug te winnen is.

Hij heeft mijn familie nooit ontmoet.
Ik ook!!!!!!!!
gmax: Als ik vriendschap met hem wil, dan hoeft hij het vertrouwen niet terug te winnen, want dan maakt dat sowieso niks uit, want ik heb geen sex met vrienden. Als ik hem loslaat als relatie kan hij me niet meer raken, en hoef ik me niet meer druk te maken om leugens toch?

Nee hoor, dan zal het stukken beter gaan. Dan vindt je het vast niet vervelend meer. Ik zeg: doen!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:24:

[...]

Dan nog wil ik graag weten wat haar omgeving vindt van deze meneerHoe weet je dat hij 37 is ?
Gmax.. lees al je berichten nog eens door afgelopen maanden.. En dan vooral de berichten die jij gepost heb en waarin je advies geeft aan anderen.

deze bv:

Een paar maanden totaal geen contact .. dan kan je er écht van loskomen ! Ander nummer nemen, en hem die niet geven. Kaartjes niet openmaken, gewoon álles compleet negeren.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:26:

[...]

Hoe weet je dat hij 37 is ?dat schrijf je in een ander topic
Maar waar ben je bang voor?

Waarom durf je de knoop niet door te hakken?

Je weet dat dit niet goed voor je is, en dat je niet gelukkig bent op deze manier.

Bedankt voor je antwoord trouwens.
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:24:

[...]

Dan nog wil ik graag weten wat haar omgeving vindt van deze meneerMijn omgeving is steeds verbaasd (zeggen ze) over hoe hij dingen weer weet om te draaien en dat ik me dan nog schuldig ga voelen. (bijv. over dat het mijn eigen schuld is dat hij liegt). Ze vinden hem een pro (daarom schreef ik dat ook in een andere reactie toen ik iemand wilde helpen) en ze zien dat ik soms heel sterk ben in hem doorzien, en op die momenten ben ik er ook los van, maar zodra ik hem weer gesproken heb en mn gevoelens weer los zijn ben ik weer terug in mijn oude patroon. Dat is wat zij zeggen.
je laat je manipuleren.

het is aan jou om te kiezen dat dat niet meer met je gebeurt.

en je manipuleert ons ook. je laat ons reageren zoals je zelf eigenlijk zou willen.

weet je wat ik doe als ik gemanipuleerd word?

dan zeg ik: daaaaaaag!!!!!!!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:25:

[...]

TO, mag ik vragen hoe oud je bent, en wat je vrienden en bijvoorbeeld ouders van deze meneer vinden?

Neem je hem bijvoorbeeld mee de komende Kerstdagen naar je ouders?

Op zich zijn dit wel belangrijke vragen omdat vaak jouw naaste omgeving wel een goed beeld kunnen hebben van jullie samen

Ow sorry, ik ben 27. 2 vrienden van mij blijven mij steunen, al het hele jaar door, en wachten tot hij iets doet waardoor ik zelf inzie dat het niet werkt. Ze hebben gezien wat er gebeurt en hoe ik toch elke keer weer val voor leugens, maar weten niet goed wat ze moeten doen. Ze zijn blij op de momenten dat ik zo kwaad ben dat ik hem niet meer spreek, maar als ik hem dan weer spreek lijk ik zelf alles weer vergeten te hebben en ik kom er gewoon niet van af. Ik lijk mijn grenzen steeds maar te verleggen en te verleggen, en hij doet steeds meer en meer en ik moet maar accepteren en accepteren. Ik word er zelf ook niet goed van.

Je hebt een stel topvrienden denk ik

Denk je ook gewoon niet dat ze gewoon hartstikke gelijk hebben?

Tuurlijk staan ze achter je, dat hoort in vriendschap

DAS vertrouwen.

Zie je hoe mooi dat is?

Dit is niet iets wat je hebt of ooit gaat krijgen met deze meneer

Misschien moet je eens wat meer naar het oordeel van je vrienden (de mensen die je wel vertrouwd) luisteren en niet meer naar die meneer (die je dus niet vertrouwd) luisteren

Want eigenlijk is het gek toch, je luistert niet naar eerlijke mensen en wel naar een oneerlijk persoon...denk daar eens goed over na als je wilt

Ik heb nu besloten hem los te laten omdat jullie ook inzien dat het vertrouwen niet terug te winnen is.

Goed zo!

Nummer wissen, hyves blokkeren, FB blokkeren, mail direct naar je trash laten gaan en NIET meer opnemen als hij belt

Hij heeft mijn familie nooit ontmoet.Eerlijk antwoord geven nu, heb je hem nooit meegenomen naar mensen die van je houden, die je kennen en die je vertrouwd op hun oordeel omdat je bang was wat ze over deze man zouden zeggen?
quote:goldmember schreef op 15 december 2010 @ 19:25:

Ik ook!!!!!!!! Gelukt
quote:Zespri79 schreef op 15 december 2010 @ 19:26:

Gmax.. lees al je berichten nog eens door afgelopen maanden.. En dan vooral de berichten die jij gepost heb en waarin je advies geeft aan anderen.

deze bv:

Een paar maanden totaal geen contact .. dan kan je er écht van loskomen ! Ander nummer nemen, en hem die niet geven. Kaartjes niet openmaken, gewoon álles compleet negeren.Ja je hebt idd gelijk. Dat is eigenlijk het advies wat ik mezelf moet geven. Waarom is het zo makkelijk aan anderen te geven, maar bij mezelf zo moeilijk om in te zien ? Ik ben blij dat jullie dit soort dingen tegen me zeggen, want dat zet me echt weer op het rechte spoor voor mezelf.
Gmax.. Echt stop er mee en volg je eigen advies die je aan een ander geeft op :

Een paar maanden totaal geen contact .. dan kan je er écht van loskomen ! Ander nummer nemen, en hem die niet geven. Kaartjes niet openmaken, gewoon álles compleet negeren.
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:29:

[...]

Eerlijk antwoord geven nu, heb je hem nooit meegenomen naar mensen die van je houden, die je kennen en die je vertrouwd op hun oordeel omdat je bang was wat ze over deze man zouden zeggen?Nee, dat komt omdat hij mijn beste vriend niet wilt ontmoeten. En mijn familie woont heel ver weg, dus die kans was er nooit. Hij heeft wel een keer een vriendin van mij ontmoet, maar zij was niet over hem te spreken omdat hij ontrouw was in zijn huwelijk.
Gmax en zoek een goede psycholoog en schakel je vrienden in (je echte vrienden !!! ) zodat ze je kunnen helpen om er definitief een punt achter deze half gebakken relatie te zetten.

Je bent meer waard , je bent het waard om van te houden en je bent het waard om voor je zelf te kiezen en de juiste keuzes te maken in je leven.

En 1 iets hoort daar niet bij , die 37jarige vader die je gewoon gebruikt voor wanneer hij daar zin in heeft..
quote:Zespri79 schreef op 15 december 2010 @ 19:30:

Gmax.. Echt stop er mee en volg je eigen advies die je aan een ander geeft op :

Een paar maanden totaal geen contact .. dan kan je er écht van loskomen ! Ander nummer nemen, en hem die niet geven. Kaartjes niet openmaken, gewoon álles compleet negeren.Moet ik ineens verdwijnen,.. of moet ik hem nog meegeven waarom dat is,..
quote:Zespri79 schreef op 15 december 2010 @ 19:33:

Gmax en zoek een goede psycholoog en schakel je vrienden in (je echte vrienden !!! ) zodat ze je kunnen helpen om er definitief een punt achter deze half gebakken relatie te zetten.

Je bent meer waard , je bent het waard om van te houden en je bent het waard om voor je zelf te kiezen en de juiste keuzes te maken in je leven.

En 1 iets hoort daar niet bij , die 37jarige vader die je gewoon gebruikt voor wanneer hij daar zin in heeft..Ga ik doen. Ik heb eens in de maand gesprekken bij iemand en ik zal het gaan aankaarten. Heb dat tot nu toe nog niet gedurfd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven