Leugens

15-12-2010 18:12 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost! Ontzettend veel dank voor alle berichten, ik heb ze allemaal herhaaldelijk doorgelezen en mag inmiddels zeggen dat ik de knoop heb doorgehakt!
anoniem_85880 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 12:53
Reden: Opgelost
% gewijzigd
Niet alleen op dit moment maar voor de rest van je levne is dat belangrijk !
Maar waar ben je bang voor? Wat is het dat jou tegenhoudt?
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:48:

[...]

Ja das ook zo,.. maar mijn vrienden vertellen ook niet over hun sexleven en ik zou ook niet gekwetst zijn als een vriend iets niet vertelt over zijn sexleven... Als hij en ik vrienden zouden zijn, zou hij me niet kunnen kwetsen met zijn sexleven en zn leugens over vrouwen.

maar betekend nee, ben je dat bewust? met het woordje maar neem je alles terug wat voor het woord maar staat....

dus.....

tjonge jonge.... dus als jullie het niet over seks hebben is het een geweldige betrouwbare vriend?? een aanvulling in je leven???

Dit geloof jezelf toch niet he?
quote:Tralalalala schreef op 15 december 2010 @ 19:44:

sorry summerdance, ik ben allergisch voor dit type.

ik zie hier een hoop aandachttrekkerij en bewust onnozel opstellen.Heb je enig idee hoe moeilijk het is om gevoelens op te schrijven ? Ik hou me hier nog redelijk verstandelijk erbij, je zou me moeten zien als ik hem spreek. Je kan het je niet voorstellen, maar ik ben echt gewoon heel erg gek op hem, en als ik hem zie is er ook totaal nooit een ruzie of een woordje wat niet goed gaat. Al die stress komt pas als hij weer weg is, en dus vertelt dat hij bijv. een date heeft gehad, of dat hij boos wordt omdat ik kritiek heb op een bepaalde date, en als ik hem dan weer zie is dat weer verdwenen en ben ik alleen maar blij dat ik hem zie, terwijl als hij er niet is, ik mezelf op zit te vreten en me afvraag wat hij uitspookt.
quote:goldmember schreef op 15 december 2010 @ 19:51:

Maar waar ben je bang voor? Wat is het dat jou tegenhoudt?Wist ik dat maar.. ik WIL van hem loskomen, is ook een paar keer een tijdje gelukt, maar als ik hem weer spreek of zie ben ik op een roze wolk tot hij dat weer insmijt met iets. En dan worden in 1 klap mn vermoedens weer bevestigd en ben ik er klaar mee. En dan spreek ik em weer en geloof ik weer alles wat ik zeg, ik snap het zelf ook niet, want zoals hier gezegd wordt, hij IS gewoon niet te vertrouwen dus ik moet dat ook niet proberen elke keer.
quote:dreamlogic schreef op 15 december 2010 @ 19:39:

Waarom vriendschap dan? Een vriend moet je toch ook willen en kunnen vertrouwen? Iemand die ik een vriend of vriendin noem, heeft mijn vertrouwen nooit zo beschaamd, staat voor me klaar en ik ben er voor hem/haar als dat nodig is. Ik weet niet wat jouw definitie van vriendschap is? Maar met een echt goede vriend kun je lachen en huilen.

Van dit verhaal kun je volgens mij alleen maar huilen (bij wijze van spreken). En juist een vriendschap kan je raken!

Iemand waar ik alleen maar seks mee heb, die zou mij minder kunnen raken dan iemand die zegt mijn vriend/vriendin te zijn.

Denk je dat je wel vertrouwen in hem kunt gaan hebben als hij bevriend met je is? Hoe zou jij een vriendschap tussen jullie dan voor je zien? Als hij al zo met je omgegaan is?Ja, nou ja, de goede kant van hem is dus, zoals ik ook al vertelde,. dat hij altijd voor me klaar staan, me steunt in wat dan ook, en we hebben verder gezamelijke hobby en kunnen goed praten zolang het niet over hem en mij gaat. Dat is dan de vriendschap die er over zou blijven als ik los van hem gekomen ben.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:53:

[...]

Heb je enig idee hoe moeilijk het is om gevoelens op te schrijven ? Ik hou me hier nog redelijk verstandelijk erbij, je zou me moeten zien als ik hem spreek. Je kan het je niet voorstellen, maar ik ben echt gewoon heel erg gek op hem, en als ik hem zie is er ook totaal nooit een ruzie of een woordje wat niet goed gaat. Al die stress komt pas als hij weer weg is, en dus vertelt dat hij bijv. een date heeft gehad, of dat hij boos wordt omdat ik kritiek heb op een bepaalde date, en als ik hem dan weer zie is dat weer verdwenen en ben ik alleen maar blij dat ik hem zie, terwijl als hij er niet is, ik mezelf op zit te vreten en me afvraag wat hij uitspookt.

je weet zelf heel goed dat je raar bezig bent en dat het niet klopt.

dus...wat wil je hier nog? dat mensen dat tegen je herhalen?

ik doe niet mee. jij manipuleert mensen hier!!!
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 18:57:

[...]

JE weet dat een dag na de uitslag van zo'n test de test eigenlijk al niet meer 100% te vertrouwen is hè?

Ik mag toch aannemen dat je na de laatste keer onveilige seks met deze meneer je zelf even langs de SOA poli bent gewipt?Ja, na de laatste keer sex heb ik me 6 weken daarna save getest.
quote:Tralalalala schreef op 15 december 2010 @ 19:58:

[...]

ik doe niet mee. jij manipuleert mensen hier!!!Ik ben dus NIET raar bezig, want ik zie in dat het vertrouwen niet te herstellen is en ik wil dus stoppen met hem, daar waren we al uit.
quote:Tralalalala schreef op 15 december 2010 @ 19:58:

[...]

ik doe niet mee. jij manipuleert mensen hier!!!Gewoon interesse hoor, maar waarom blijf je dan steeds posten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het lijkt wel of je het jezelf niet gunt om gelukkig te zijn. En dat zegt best veel over hoe je over jezelf denkt en over je eigenwaarde...

Want je kan het echt wel, maar dan moet je dus echt alle contact verbreken, en dus ook geen vriendschap, dat lijkt me duidelijk getuige je laatste post.

Sterkte, blijf hier vertellen hoe het gaat, yes you can!!!!!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:45:

[...]

Ik ben niet dom, ik heb deze man toegelaten, en dat is sluipend gegaan. Dom is product van verstand. Verstand en gevoel zijn twee verschillende dingen. Ik geef om hem met mijn GEVOEL, NIET met mijn verstand. Mijn gevoel en verstand zijn inmiddels niet meer in balans, want ookal zegt mijn verstand NEE, dan roept mijn gevoel JA. EN als mijn gevoel NEE zegt, is mijn verstand in de war. Ik heb me ergens in mee laten slepen, en dat kost me veel energie, ook om ervan los te komen, dat is niet dom, dat is pas dom als je er niet van leert, en ik ben er toch zeker wel van gaan leren of niet ? Ik wil hem nu toch loslaten ? Ik zoek steun of advies of bevestiging dat ik niet krom denk, en geen oordeel over hoe dom of slim ik wel niet ben.

Of bedoel je dat het dom is dat ik vrienden wil blijven ? Want dan heb ik daar overheen gelezen denk ik Heel gek, maar bij mijn liefde zitten mijn gevoel en verstand juist HEEL erg op 1 lijn

Ik vertrouw hem, met mijn hoofd EN met mijn hart

en een rust dat dat geeft, ik begrijp nog steeds niet waarom jij dat jezelf niet gunt

Gebeurd dat niet (zoals bij jou) dan kan je er gevoegelijk van uit gaan dat je verstand gelijk heeft!
Ja, nou ja, de goede kant van hem is dus, zoals ik ook al vertelde,. dat hij altijd voor me klaar staan, me steunt in wat dan ook, en we hebben verder gezamelijke hobby en kunnen goed praten zolang het niet over hem en mij gaat. Dat is dan de vriendschap die er over zou blijven als ik los van hem gekomen ben.

Het kan aan mij liggen hoor (heb ook niet alle pagina's met reacties gelezen want volgens mij ben je oost-indisch blind) maar als ik bovenstaande optel kom ik ongeveer uit op minmin. Tsja, het is jou keuze....
Zoals al eerder gezegd...zwaar RELATIEVERSLAAFD!!!!!
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:39:

[...]

Euhm...jullie ZIJN geen vrienden

Vrienden liegen en bedriegen niet en vrienden vertrouwen elkaar

Je hebt dus niets noppes nada met deze meneerJe hebt gelijk. Ik stop er mee want als ik zo terugkijk naar het laatste jaar, blijft het continue hetzelfde patroon, en ookal was ik onlangs 2 maanden los van hem, toch toen ik hem weer zag ging ik weer meer voelen, dus ik denk dat dat toch wel zal blijven. Gewoon einde van alles is denk ik het beste, dan loop ik ook geen risico meer. Het blijft moeilijk maar ik ga het echt doen. Dit kan niet meer zo. Heeft te lang geduurd, en ik wil niet over 2 jaar weer zon bericht moeten plaatsen.
Ik denk niet dat je daar 2 jaar voor nodig hebt.
Ehm, iets genuanceerder: ik HOOP dat je daar niet nog 2 jaar voor nodig hebt.
quote:goldmember schreef op 15 december 2010 @ 20:03:

Het lijkt wel of je het jezelf niet gunt om gelukkig te zijn. En dat zegt best veel over hoe je over jezelf denkt en over je eigenwaarde...

Want je kan het echt wel, maar dan moet je dus echt alle contact verbreken, en dus ook geen vriendschap, dat lijkt me duidelijk getuige je laatste post.

Sterkte, blijf hier vertellen hoe het gaat, yes you can!!!!!Ja, ik zit idd vast in een soort patroon, en het is tijd dat ik dat ga verbreken en voor mezelf op ga komen. Ik moet gewoon de gedachte blijven vasthouden dat hij toch wel over me heen walst, wat ik ook vraag of zeg. Dus geen rekening meer houden met hem, rekening houden met mezelf. Ik zal het laten weten hoe het gaat, en dankjewel.
Ik zou ook vooral hier blijven posten!

Soms kan een steuntje van een onbekende je net dat beetje meer kracht geven

*denkt aan eigen verdriet ooit lang lang geleden, bijvoorbeeld enKikkerkwaak die er zo gaaf uit is geklommen*

Punt alleen is Gmax, wij kunnen het niet voor je doen.

JIJ moet de beslissing nemen om radicaal met hem te breken
Heb de eerste 2 pagina's gelezen en kwam tot de conclusie dat een 'relatie' mogelijk is zolang je accepteert dat jij een van de velen bent. En dat ie je dat vantevoren zal vertellen met wie ie straks naar bed gaat.

Bij de laatste pagina zie ik dat je met hem wilt stoppen en dat niet kunt. Klinkt als karma. Oftewel verstandelijk wel beseffen dat hij niet goed is, maar gevoelsmatig houdt iets onverklaarbaars je tegen. Volg dit keer maar je verstand, en niet je gevoel. Even doorzetten!
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 20:09:

Ik zou ook vooral hier blijven posten!

Soms kan een steuntje van een onbekende je net dat beetje meer kracht geven

*denkt aan eigen verdriet ooit lang lang geleden, bijvoorbeeld enKikkerkwaak die er zo gaaf uit is geklommen*

Punt alleen is Gmax, wij kunnen het niet voor je doen.

JIJ moet de beslissing nemen om radicaal met hem te brekenInderdaad, en ik moet zeggen dat ik echt steun hieraan heb, ondanks dat sommige mensen denken dat ik eigenwijs zit te doen of niks doe met het advies. Ik opende deze topic omdat ik echt even wat woorden nodig had en bevestiging dat ik helemaal niet zo raar denk als ik hem gewoon niet meer vertrouw. Dankje wel daarvoor. Ik zal alle berichten de komende tijd blijven lezen, ook de berichten die nu al gepost zijn, want het moet me gewoon gaan lukken! Bedankt
En het is ook echt, echt, écht zo hoe eerder je ermee stopt, hoe eerder je weer gelukkig zult zijn, hou dat ook in je achterhoofd.

Nog een tip: licht je vrienden in, zodat ze je kunnen helpen, sterk zijn, je verdient meer!
quote:AQua9Girl schreef op 15 december 2010 @ 20:11:

Heb de eerste 2 pagina's gelezen en kwam tot de conclusie dat een 'relatie' mogelijk is zolang je accepteert dat jij een van de velen bent. En dat ie je dat vantevoren zal vertellen met wie ie straks naar bed gaat.

Bij de laatste pagina zie ik dat je met hem wilt stoppen en dat niet kunt. Klinkt als karma. Oftewel verstandelijk wel beseffen dat hij niet goed is, maar gevoelsmatig houdt iets onverklaarbaars je tegen. Volg dit keer maar je verstand, en niet je gevoel. Even doorzetten!Dat heb je inderdaad heel goed omschreven ! Ik ga naar mijn verstand en deze adviezen luisteren. Het MOET me gewoon lukken.
quote:goldmember schreef op 15 december 2010 @ 20:12:

En het is ook echt, echt, écht zo hoe eerder je ermee stopt, hoe eerder je weer gelukkig zult zijn, hou dat ook in je achterhoofd.

Nog een tip: licht je vrienden in, zodat ze je kunnen helpen, sterk zijn, je verdient meer!ja zegt het hard op tegen iedereen die het wel horen, hoe vaker je het echt hardop uitspreekt hoe echter het voor je zal worden
quote:goldmember schreef op 15 december 2010 @ 20:12:

Nog een tip: licht je vrienden in, zodat ze je kunnen helpen, sterk zijn, je verdient meer!Zal ik doen. Bedankt voor je tip, ik zal erover blijven praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven