Anti kraak wonen

15-12-2010 19:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb vandaag alleen een huisje bezichtigd omdat mijn vriend werd opgenomen voor een tv programma op tv.

Wij willen graag anti-kraak gaan wonen om te proberen of het samenwonen werkt. Nu was ik vandaag super entousiast en ik moet vanavond beslissen of ik en mijn vriend akkoord gaan en morgenvroeg mijn beslissing doorgeven.

Nu had ik mijn vriend net aan de telefoon en hij is niet door naar de volgende ronde. Hij was natuurlijk teleurgesteld, maar wat hij nu doet.. Ben over de zeik. Ik heb hem natuurlijk nodig om deze beslissing te maken en kan dit niet alleen. Ook moeten we morgen samen komen tekenen. Nu had ik hem aan de telefoon en hij klonk super chagarijnig wat natuurlijk logisch is naar zon verlies waar die niet tegen kan. Maar een beslising nemen voor een huis is toch wel even wat belangrijker in je leven. Nu zei die dat ie helemaal kapot is van vandaag en zijn hoofd moet legen en niet naar me toe komt? WTF? wat is dit? Ik weet niet wat ik hiervan moet denken maar ik ben er verdrietig van dat ie door dat stomme programma niet entousiast kan doen?

Dit verhaal moest ik even kwijt, sorry.

Groetjes,

Denise
Och, het is antikraak, dat zal jij zelf ook wel kunnen betalen. Een koekebakker die om een tvprogramma zijn vriendin laat zitten zou ik niet eens bij op het huurcontract willen.

Gefeliciteerd met je eigen huis!
Dat bestond toch niet meer, het hele antikraak gebeuren..

Anyhow, een hele hoge huur zal het inderdaad niet zijn, dan teken jij toch alleen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
morgen rustig samen ontbijten en gewoon doen! Leuk waar ga j wonen en via wie?
kraken mag niet meer, maar anti kraak is legaal. Je betaald huur en gas, water, licht. Ik heb het ook gedaan aantal jaar geleden en idd, als je het wat vind moet je het doen!

Het is een goede oefening om of samen te wonen of alleen te wonen!

Houd rekening dat je er snel uit moet.
en? hoe is het afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven