Leugens

15-12-2010 18:12 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost! Ontzettend veel dank voor alle berichten, ik heb ze allemaal herhaaldelijk doorgelezen en mag inmiddels zeggen dat ik de knoop heb doorgehakt!
anoniem_85880 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 12:53
Reden: Opgelost
% gewijzigd
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 20:12:

[...]

Inderdaad, en ik moet zeggen dat ik echt steun hieraan heb, ondanks dat sommige mensen denken dat ik eigenwijs zit te doen of niks doe met het advies. Ik opende deze topic omdat ik echt even wat woorden nodig had en bevestiging dat ik helemaal niet zo raar denk als ik hem gewoon niet meer vertrouw. Dankje wel daarvoor. Ik zal alle berichten de komende tijd blijven lezen, ook de berichten die nu al gepost zijn, want het moet me gewoon gaan lukken! Bedankt

Euhmm, je moet niet alleen de berichten blijven lezen

Het gaat voornamelijk ook om het zelf posten.

Je twijfels, je angst, je onzekerheid...

Als je de soms harde woorden kan hebben kan je er zeker weten heel veel steun aan hebben

En wat Goldmember zegt, vertel het je vrienden

Vraag of je hun mag bellen op het moment dat je alleen nog maar hem wilt bellen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 20:13:

[...]

Dat heb je inderdaad heel goed omschreven ! Ik ga naar mijn verstand en deze adviezen luisteren. Het MOET me gewoon lukken.

En dit moet inderdaad wel

Niet van mij, niet van een van de andere posters...maar van JEZELF!!!
Nog een andere tip: zet jezelf eens centraal en niet (de hele tijd) hem en de mogelijke relatie die je met hem zou kunnen hebben.

Zet je eigen standaarden en neem dat als uitgangspunt. Voldoet hij aan deze standaarden? Zo nee, is hij anders bereid om aan deze standaarden te voldoen? Is het antwoord wederom nee, dan weet je dat je in andere omstandigheden de relatie zonder moeite had beeindigd. Je past je nu teveel aan hem aan, neemt hem en zijn standaarden teveel als uitgangspunt. Maar jij bent er ook nog!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 20:13:

[...]

Dat heb je inderdaad heel goed omschreven ! Ik ga naar mijn verstand en deze adviezen luisteren. Het MOET me gewoon lukken.You GO girl!
Misschien is het mosterd, maar:

Heb je je al laten testen?

Ik zou héél erg hard gaan rennen, die man gaat jou nooit gelukkig maken!
quote:lolapaloeza schreef op 15 december 2010 @ 18:23:

Ik snap nog steeds je probleem niet.

Hij moet dus eerlijk tegen je zeggen wie hij er allemaal nog naast neukt? En dan is het goed?
Waar wachten we op, dat ie verandert..???.Dat je je zo laat gebruiken.. jammer.
Geen reactie gelezen maar

Als je je dit echt afvraagt ben je een ... bijzonder persoon
Dit soort mannen kent geen vriendschap, die hebben maar 1 regel; NEUKEN WAT ER TE NEUKEN VALT. En als jij niet wilt, jammer dan maar dan is er altijd nog een andere. Zo simpel is dat. Vriendschap tussen mannen en vrouwen bestaat heus wel, maar niet in dit geval.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:koekkie schreef op 15 december 2010 @ 20:25:

Misschien is het mosterd, maar:

Heb je je al laten testen?

Ik zou héél erg hard gaan rennen, die man gaat jou nooit gelukkig maken! bitterbal erbij?
kroketten of een kaasblokje kan natuurlijk ook.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
en dan vraag je ook nog hoe wij erover denken? wat denk je nou zelf ?!?

Je trapt er met ogen open in, laat alles toe wat deze man doet. Tja.....
En dan net de één na laatste pagina een omslag, waardoor mijn post nergens op sloeg. La ma dan.
quote:Madhe schreef op 15 december 2010 @ 21:57:

[...]

Jij, bent niet te geloven. Ik ben hier veel verschillende mensen tegengekomen, maar zelden met zo'n lage eigenwaarde. Dit kan toch gewoon niet waar zijn?Je gaat me toch niet vertellen dat je onze Bloem vergeten bent hè?
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 22:02:

[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat je onze Bloem vergeten bent hè?

Zelden zeg ik, zelden.

Bloem vergeet ik nooit meer, maar wat een verademing niets van der te lezen.

Maar ik dacht net ergens een omslag te lezen. Maar mijn post was dus wel nog nuttig?
Madhe, TO gaat ervoor, kiezen voor zichzelf en zo

En toch...als ze het echt doet, respect hoor!
Nou ik moet zeggen dat ik het met Tralalala eens bent. Zelden zo'n verbazingwekkend verhaal gelezen en vervolgens iemand zien antwoorden die zo'n ontzettend groot bord voor haar kop heeft.

En vervolgens blijkt dat ze het eigenlijk weldegelijk weet. Volgens mij is ze veel slimmer dan ze zich voordoet.

Niettemin wens ik je wel dat je van deze man afkomt, GMax, want dit is niks. Niet meer proberen, maar direct mee kappen. En ook geen vriendschap mee beginnen, tenzij je graag vrienden hebt die je bedriegen, niet te vertrouwen zijn en niks om je geven.
quote:Primabella schreef op 15 december 2010 @ 22:11:

Nou ik moet zeggen dat ik het met Tralalala eens bent. Zelden zo'n verbazingwekkend verhaal gelezen en vervolgens iemand zien antwoorden die zo'n ontzettend groot bord voor haar kop heeft.

En vervolgens blijkt dat ze het eigenlijk weldegelijk weet. Volgens mij is ze veel slimmer dan ze zich voordoet.

Mijn verhaal wel eens gelezen van jaren en jaren terug?

Jammer,zou je eens moeten doen.

Er zijn er namelijk echt wel meer, die deep down weten dat ze bij een man weg moeten.

Maar het niet durven om wat voor reden dan ook.

En ja het is dom, en ja dat weet TO waarschijnlijk zelf ook

En dat bord voor je kop, dat kan ook soms wel eens een heel veilig plekje zijn om je achter te verschuilen

Niettemin wens ik je wel dat je van deze man afkomt, GMax, want dit is niks. Niet meer proberen, maar direct mee kappen. En ook geen vriendschap mee beginnen, tenzij je graag vrienden hebt die je bedriegen, niet te vertrouwen zijn en niks om je geven.
Inderdaad, een groot bord voor je kop is een uitstekende plaats om jezelf achter te kunnen verstoppen. Want het onder ogen moeten zien dat je helemaal verkeerd zit en een onbekend avontuur moet aangaan (door de relatie te verbreken), kan soms veel griezeliger zijn dan om bij een griezel/foute vent te blijven.

Niks in het leven is zwart-wit.
SD, nee ik heb het nooit gelezen, maar dat zou ik graag eens doen. Ik klikte alleen op je loepje en het zijn 95 pagina's waar ik tussen moet gaan zoeken

Misschien is het inderdaad een veilig plekje van TO, of wilde ze onze reacties uitlokken om het toch eens goed te horen van ons. Ik wilde het helemaal niet dom noemen, alleen de omslag van het totaal niet zien, naar het eigenlijk heel helder hebben, verbaasde me. Ik ben wel blij te lezen dat ze deep-down niet écht denkt wat ze eerst allemaal zei, want ik zou het echt sneu voor TO vinden als ze met deze man verder gaat. Want 'in the end' is zij degene die gebroken achter zal blijven, terwijl hij lachend verder gaat.
Kom op nou!!! Verbreek per DIRECT alle contacten met zo'n lapzwans!!!!!! Blockeer hem uit je telefoon en email. Zorg er voor dat hij je niet meer kan bereiken. Je kan het hoor! Je bent toch wel meer waardt dan zo'n kerel die de hele dag zijn leuter achterna loopt?!

Ga lekker met vriendinnen stappen, maak lol en laat je niet in de luren leggen door zo'n droppie. Sterkte!!!
Weet je Prima, ergens snap ik je reactie ook wel hoor.

Tis alleen dat ik ook ooit aan die kant van een relatie heb gestaan

Weten dat je eruit moet stappen, weten dat dit je kapot maakt, weten dat hij niet helemaal eerlijk is.

Maar dan is er ook die andere kant.

De arm om je heen

Het warme lijf waar je tegen aan kan kruipen in bed

De grapjes die alleen hij en jij snappen

En de allesomvattende eenzaamheid die voor je ligt ALS je de stap neemt

Die is eng....dood eng.

Ik heb er weken niet van geslapen, ik rookte bijna 2 pakjes per dag

En ik durf te zeggen, als de meiden er van het forum niet waren geweest durf ik niet te garanderen dat ik niet kruipend naar hem terug was gegaan MET de wetenschap dat dit niet de relatie was die mij gelukkig ging maken...

(even for the record, mijn ex ging niet vreemd of andere rare fratsen, we maakten elkaar en onszelf simel weg kapot, alleen durfde ik dat toen niet in te zien, want ik was bang om alleen te zijn....)
------
Mooie post LaNeerlandaise, herkenbaar maar mooi
quote:Honingmeloen schreef op 15 december 2010 @ 18:41:

Wat rot dat je denkt dat je beter openlijk bedrogen kan worden dan stiekem. Dat meen ik echt.Openlijk bedrog is geen bedrog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven