Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Goedenavond, weer een hele boel geschreven.

Hier is alles weer zo'n beetje droog. Op een paar plaatsen staan grote bruine kringen op het plafond en ik ga er eigenlijk vanuit dat de aannemer van de bovenburen dat komt opknappen zo gauw hij boven met de verbouwing klaar is. Hopelijk is dat niet al te naief.

Philein, fijn dat het gesprek op je studie plaats goed is gegaan en dat je huisje er goed uit ziet. Heel veel succes. Een auto is inderdaad niet zo leuk als een paard! Je zou ter paard naar het werk kunnen gaan misschien.

Vivagirl, sorry hoor, ik snap het niet helemaal meer, je zegt dat je werk dichterbij hoopt te vinden, maar dichterbij wat?

Misschien moet ik gewoon nog rustiger de tijd nemen al die bladzijden te lezen die geschreven zijn in een paar dagen.
Hoi Flamenc! Lijkt me ook dat de buren die muren weer even een likje verf mogen geven..

Hoe is het verder met je? Gaat het goed op je werk? En thuis? En lukt het je een beetje optimistisch te blijven tov de feestdagen e.d?

VG bedoelt volgens mij dat ze gewoon dichtbij haar woonplaats wilt werken trouwens.
Philein,..."De rebound uit mijn dromen" een oude vlam bedoel je?

flamenco, ik hoop voor je dat ze bij jou het plafond ook komen opknappen. Heb je een verzekering of zo, tegen waterschade?

vivagirl wil inderdaad een baantje dicht bij huis.Om de hoek, het liefst (in het land van Kate & William).
Nee, niks bijzonders Heidel. Was een grapje die VG had meegekregen via Facebook. Je mist er niks aan.

Zo, ik ga voor de buis.
Nee, niks bijzonders Heidel. Was een grapje die VG had meegekregen via Facebook. Je mist er niks aan.

Zo, ik ga voor de buis.
Zo, en inmiddels tv ingeruild voor bed. Hier slaapt iedereen al denk ik...alhoewel...Maj...SD...?

---
Hoi!

Hoe is het met je Maj?
---
---
Ja, dat is net onhandig dan he. Enne..sorry..ik ga je ook verlaten nu. Fijne avond nog even!
---
Leuk Majmaj, nog 6 nachtjes!! Ik hoop dat je neefje geluk heeft en alles weer goed komt voor hem. Sommige familiesituaties zijn om te huilen, helaas. En vaak heb je er geen invloed op.

Philein, ik heb dus niks gemist...het begrip "rebound" begrijp ik nog steeds niet...(dus dacht ik aan een oude vlam) dan hoop ik dat je lekker geslapen hebt.

Vivi, veel succes met je dienstreis!
Goeiemorgen.

Ik ben al vroeg op!

MajMaj, je ouders komen al bijna! Leuk. Ik snap dat je aan het aftellen bent hoor, dat doen de meesten van ons hier denk ik.

En de vader van je neefje is dus weer terug. En hij neemt de zorg nu weer over? Ik hoop dat dat goed gaat.

Ik vind toch, als de situatie het toe laat, dat een kind het beste af is bij zijn ouders. Een kind wil toch altijd bij zijn eigen ouders zijn. Hoe slecht die soms ook voor het kind zijn.

Als ze echt slecht voor het kind zijn, dan moet het kind natuurlijk ergens anders heen.

Maar ik hoop echt dat het goed komt.
Ja vivi, je bent er vroeg bij vandaag, mag je vaker doen! Ik heb de meeste rust en tijd tussen 8:00 en 9:00 uur. En dan spontaan overdag om te klessebessen.

Bij mij staat de pc niet altijd aan ..niet zoals bij jou op het werk vivi. Ik merk wel dat het soms heel erg hard gaat, dan is het opeens heel veel lezen!
Philein, even balen van de locatie, maar een leuke afdeling is ook heel wat. Mijn naaste collega op het werk gaat per de 22e van deze maand naar een andere afdeling verhuizen wegens haar zwangerschap (huidige werk is erg veel staan en af en toe zware koffers sjouwen). Mijn `nieuwe` naaste collega is best aardig, maar ik ken haar niet echt goed, dus het is nog even afwachten. Niet dat ik echt heel vaak met haar samen zal werken tot eind maart, maar ja, het is wel zo prettig als je een beetje gezellig met elkaar om kunt gaan, nietwaar?

Ik zit nu in de universiteitsbieb en zou eigenlijk weer aan mijn scrptie moeten werken (moet hem uiterlijk 13 jaruari inleveren en zit nu op 31000 tekenjes van de 40000, dus al wel over 3/4e geschreven, maar er moet toch echt nog wel het een en ander aan gebeuren voor ik hem met een trots gezicht en gevoel kan overhandigen. Even doorbijten dus). Gelukkig zit mijn `tekentjes-quota` voor vandaag er weer op dus heb ik mezelf even vrijaf gegeven om te kijken of er nog wat leuks op Outsiders stond.

Viva, is de baan van de Kroatische villa`s wel in Londen? Komen er veel zakenreisjes naar Kroatie ed bij kijken? Mijn aardrijkskundige kennis is niet meer wat het geweest is (sinds mijn laatste les aardrijkskunde op de middelbare school zijn er geloof ik toch heel wat landen bij gekomen, zelfs alleen in Europa al) maar ehm, is het een beetje te doen om dan bijvoorbeeld bij een zakenreis er een weekendje Macedonie aan te plakken, of zit dat weer een hele andere kant op?

Ik heb hier ook altijd `last` van het tijdsverschil, wan als ik mijn ouders wil bellen moet ik of `s avond laat opblijven (op zich niet een verschrikkelijk groot probleem, maar ik wil nog wel eens voor de tv met de computer aan in slaap vallen en dan kan het wel eens irritant zijn as je wakker ge-skyped wordt), of ik moet `s ochtends vroeg opstaan/wakker worden en dat doe ik bij voorkeur eigenlijk alleen op de dagen dat ik moet werken. Over het algemeen probeer ik ten minste mijn ouders toch zo eens in de week te skypen.

Ga er nu weer van tussen want er is geloof ik een wachtrij voor de computers en als ik toch niets `wetenschappelijks` meer doe is het misschien wel zo aardig de computer aan iemand anders door te geven.

Weer een beetje lang bericht geworden, mijn excuses. Gelukkig zitten aan lange Outsiders berichten nog geen wet van wuiles vast. ;)

En nu naar de fitness, of toch maar naar huis, of toch nog even naar de studieriuimte van mijn vakgroep..... zelfs doodsimpele keuzes maken kan af en toe even lastig zijn
Ik ga een ovenschotel maken met gehakt, aardappelen en witte kool. Vanmiddag nog naar het werk, deskundigheidsbevordering heet het op goed nederlands. Heb ik mijn zusje eens gevraagd, hoe dat heet, een uurtje les 1x per week. Heb ik bijna elke week,

donderdags van 14:00 - 15:00 uur.

wet van wuiles...rebound....ben ik nou echt zo .....dom?
ehm, wet van wuiles was iets van hoelanger je post, hoe groter de kans dat de relatie het niet lang (meer) vol houd, oid.

ooit was er een tijd, voordat ik scriptie-stress kreeg dat ik om me even af te leiden wel eens meelas op het relatie-forum. nu kom ik er eigenlijk nauwelijks meer (nou ja, misschien eens per maand of zo).
wet van wuiles heeft Nichiran net uitgelegd en een rebound is een leuke flirt met iemand, als je eigen relatie net uit is.

Dus eigenlijk een klein beetje gebruik maken van een ander, om je eigen hart een beetje te herstellen.

Voor Croatian Villa's, die baan is inderdaad in London, dichterbij als nu, maar nog steeds enige reistijd.

En er zitten dan ook tripjes bij naar Kroatie en dat ligt vlakbij Macedonie. Dus een tripje die kant op moet te combineren zijn!

heidel, bewaar je wat overschotel voor mij? Klinkt lekker.

Ik ben niet z'on keukenprincess....

Heb weinig inspiratie en ik kook alleen voor mezelf, dus dat is ook niet zo interessant.

Ik ga met Kerst samen met mijn moeder koken.

Das wel leuk. En ik ga het hoofdgerecht doen en dat wordt zalm! Lekker.
Hey Nichi, ik hoop dat je nieuwe collega een beetje ok is. Inderdaad belangrijk om samen door één deur te kunnen, maakt de werksfeer een stuk prettiger. Je kunt nooit iedereen leuk vinden, maar hopelijk is je directe collega dat wel!

Heidel, succes met je ovenschotel. Ook ik vind dat erg lekker!

En VG, dank voor de uitleg, je bent me al voor. Laten we duidelijk zijn; een rebound heb ik dus (nog?) niet. Weet ook niet of me dat wel gaat lukken (of ik dat wil). Het gemist staat nog steeds op de voorgrond, dus wie zou ik er mee voor de gek houden?
Maggi en Knorr zijn hele goede vrienden van me! Ik kan ook niet zo goed koken, maar da's niet belangrijk !

Bedankt voor alle uitleg, nu ben ik weer helemaal bij!
Ik heb geen zin om te werken.
Een liedje voor Philein:

http://www.youtube.com/watch?v=bBDBRc8ZIF4

"ik heb geen zin om op te staan" van "het"

deze is ook heel leuk

http://www.youtube.com/watch?v=jQBOHm0j ... re=related

"beestjes" van Ronnie & de Ronnies
Dank je Heidel

Heb je wat meegekregen van de zedenzaak in Amsterdam? Heidelberg speelt er nu ook een rol in hè, bizar. Moest meteen aan jou denken.
Hi Philein, heb er over gelezen. Het probleem van pedofelie is dat het niet hard genoeg bestraft wordt, omdat er teveel van profiteren. Er wordt enorm veel geld mee verdiend, veel pedofielen hebben hoge funkties en dekken dus de anderen. De doodstraf is eigenlijk nog te min voor dit soort mensen. De foto van hem in de Telegraaf is echt goed. Ik ben blij dat ik hem niet ken!!

Zo worden er ook veel kinderen door chatrooms "gelokt".

We hebben weer sneeuw! Nu wel 20cm!!

Zou vivagirl in Birmingham aangekomen zijn? Hoe is het in NL?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven