Werk & Studie alle pijlers

mijn collega

16-12-2010 18:15 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik werk op de sociale werkvoorziening en werk samen met een collega,die dezelfde beperking als mij heeft,een lichte autistische stoornis en moeilijk lerend.wij praten veel met elkaar, het is wel een vrouw en ben zelf ook een vrouw.zij heeft ooit een vriend gehad via t werk,ze heeft het er steeds over,de hele dag.dat ik ook beter een leuke jongen buiten de werkplaats kan zoeken en dat ze allemaal persoonlijke problemen hebben.ze vertelde laatst dat er een man ook van t werk in de buurt van haar zich af zat te trekken.ze heeft ook een klap in haar gezicht gehad ooit,omdat zij met mij toen lol aan het maken was en hij dat niet kon hebben,hij dacht dat het om hem ging,maar dat ging het echt niet om.

en iemand heeft bij haar zand in het gezicht gegooid omdat ze niks tegen diegene zei. ze zegt de een gooit met zand omdat ie zijn aandacht niet kreeg,de een zit zich af te trekken en de ander valt op de grond als die geen aandacht krijgt. tja ik denk deze mensen hebben alle maal wat en moet ze nemen hoe ze zijn. sommigen van het werk zeggen dat zij al die problemen maakt. met iedereen heeft ze weleens ruzie gehad daar. ze voelt zich niet thuis op het werk, de mensen en de mentaliteit daar,ze wil onder de normale mensen. ze kan alleen goed met mij praten ze zegthet allemaal geen zuivere koffie is,ze zegt ik geef je een tip,ga zo veel mogelijk je eigen weg,zij negeerd de mensen ook, heeft ze toch gelijk,zijn die mensen echt zo raar of ligt het aan haar zelf?
Wat vind je vriend er van of heb je geen vriend want ik volg jou topics echt niet meer!

Zie door de topics het bos niet meer.

En nee die mensen zijn niet raar want die hebben een beperking denk ik. ( maak ik maar op uit je topic )
Het gras aan de overkant is niet groen.
ja dat zei ik ook al,dat ze die gewoon moeten nemen zoals die zijn.wij komen wel normaal over maar sommigen niet daar,ze praat met mij er heel veel over,dit is wat anders ,dit wil ik ook kwijt
En je vraag is?

Sorry, maar ik volg je niet. De tekst is warrig en het gebrek aan leestekens en interpunctie maakt het geheel nog onleesbaarder.
of het zelf aan haar ligt,dat het tussen haar oren zit of zijn die mensen daar echt zo raar? volgens mij weet ze niet hoe ze daar mee moet omgaan mijn collega
Ow heb je het stukje van verliefd op haar zijn er maar uit gehaald?
nee ben niet lesbisch whahaha,wil weten wat jullie hier van vinden
Iets dergelijks heb je al eerder gepost.

En ja, op een sociale werkvoorziening zal het er anders aan toe gaan dan in een reguliere werkomgeving. Veel mensen bij elkaar met hele diverse problematiek, dat zal ongetwijfeld botsen.

Aan de leiding te taak dat in goede banen te leiden.

Mijn man heeft een tijd op een sociale werkvoorziening gewerkt op kantoor en daar kwam het wel eens voor dat er twee heren in de werkplaats elkaar te lijf gingen met een spijkerpistool...
Smurfje, Smurfje, Smurfje toch ik ben echt sprakeloos

Wat je doel is met dit topic ontgaat mij volledig.

Ik hoop echt dat je n.a.v. al je topics contact hebt opgenomen met je begeleider om de issues met je 'vriend' te bespreken!
quote:smurfje251 schreef op 16 december 2010 @ 18:15:

ze zegt ik geef je een tip,ga zo veel mogelijk je eigen weg,zij negeerd de mensen ook, heeft ze toch gelijk,zijn die mensen echt zo raar of ligt het aan haar zelf?Wij kennen je collega's toch niet? Bovendien iedereen heeft wel een eigenaardigheid, niemand is 'normaal' en volledig gemiddeld.
Joh, dat is ijdele hoop.
jemig,gebeuren daar ook weleens rare dingen dus luna?
Ik zou gewoon vertrouwen op dat wat je met je eigen ogen kunt zien, en als je iets of iemand niet vertrouwd, stap dan naar een begeleider.

Als je last hebt van haar, zou je het contact misschien wat meer uit de weg kunnen gaan.

Succes ermee.
quote:smurfje251 schreef op 16 december 2010 @ 18:29:

ja dat zei ik ook al,dat ze die gewoon moeten nemen zoals die zijn.wij komen wel normaal over maar sommigen niet daar,ze praat met mij er heel veel over,dit is wat anders ,dit wil ik ook kwijtSorry hoor, maar denk je nou echt dat iedereen die jouw andere topics heeft gelezen en daarop hebben gereageerd ook zo denken (zie vetgedrukte tekst)? Ik bedoel dit absoluut niet rot, maar het wordt tijd een beetje realistisch te worden........
ja we werken elke dag samen in een kas,ik hoor wel steeds die verhalen aan maar of het waar is geen idee.ze vertrouwd daar niemand meer,maar ik denkw el dat er weleens rare dingen gebeurd daar
wat?
Sorry Smurf, maar ik denk dat jij ook een beetje raar bent. Op zijn minst vind ik je bijzonder eigenaardig..

Mensen die bij een sociale werkvoorziening werken en een beperking hebben, zijn anders dan de norm. Ik denk dat dat wel de lading dekt.
mijn collega zegt,het is dat ik hier moet werken maar prive wil ik ze niet tegenkomen.ja wat moet ik hier allemaal mee?
Wat denk je zelf ?
helemaal niks, richt je maar op je eigen problemen!
quote:smurfje251 schreef op 16 december 2010 @ 18:45:

mijn collega zegt,het is dat ik hier moet werken maar prive wil ik ze niet tegenkomen.ja wat moet ik hier allemaal mee?

Gewoon... niks. Je hoeft helemaal niks. Ene oor in... andere oor uit!

Soms praten mensen om te praten, zonder inhoud. Leuteren heet dat!
Ik denk zomaar dat een openbaar forum niet de beste plek voor jou is Smurfje.
Ja, dat vind ik echt.
als ze het de hele dag door verteld en dat allemaal moet aanhoren? ik wil gewoon weten wat jullie mening is,of ze echt daar gelijk in heeft of dat het tussen haar oren zit?
quote:smurfje251 schreef op 16 december 2010 @ 18:29:

ja dat zei ik ook al,dat ze die gewoon moeten nemen zoals die zijn.wij komen wel normaal over maar sommigen niet daar,ze praat met mij er heel veel over,dit is wat anders ,dit wil ik ook kwijtHelaas voor jou, dat kom je (in ieder geval hier in je topics) niet.
Smurf, ik denk dat het tussen jouw oren zit....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven