Duiken op Lanzarote

15-12-2010 20:42 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Wij gaan met zijn vijfjes een weekje naar de zon in de kerstvakantie, naar Lanzarote. Zin in!

Net ontdekte ik dat je daar ook kan duiken. Geweldig! Heeft iemand dat al eens gedaan op dat eiland, en zo ja, heb je tips; waar moet je zijn, bij welke duikschool, welke duikspot etc.?

Thanks
*
anoniem_116903 wijzigde dit bericht op 21-12-2010 20:35
Reden: reclame/spam
% gewijzigd
Lijkt me heel koud in december, dus jij liever dan ik. Er zijn in meerdere plaatsen duikscholen, kijk uit naar 'buceo'. (Jij hebt als ik me goed herinner in een spaanstalig land gewoond, dus dan wist je dat vast al...)

Waar op het eiland hebben jullie geboekt?
Buceo zou ik idd wel gevonden hebben, Berga, haha. We zitten geloof ik in Puerto del Carmen. Ik ga gewoon maar een rondje lopen in het dorp daar. Bedankt meiden!
Huur je wel een auto Nijntje? Er is heel veel te zien en te doen, zonde om al je tijd onder water door te brengen.

P del C ken ik het minste van het hele eiland, maar wat wel echt leuk is om te doen (buiten wat in alle gidsjes staat): .................................................. (heb het bewaard)

(Straks zet ik de schaar hier misschien wel weer in, wil zelf ook nog relaxed op vakantie kunnen )
Je kan trouwens lang lopen in P del C, is niet echt een dorpje meer....
Bergamot, ik heb het gemist. Is het zo´n spannend plekje dan dat je het geheim wilt houden?

We gaan idd wel een auto huren denk ik. Hoewel, we zien wel! Lekker met de kinderen bij het zwembad hangen, lezen, kleuren, beetje wandelen, cubalibres drinken, dat werk.

*zin in*
Heel bijzonder zal het niet zijn met die hordes toeristen op het eiland, maar wel echt leuke plekjes Nijntje (en bovendien ben ik wel erg herkenbaar dan), dus nog even voor jou:

...........................................
Nou word ik zowaar nieuwsgierig, Berg! Ben je een plaatselijke beroemdheid daar? Dan kom ik je opzoeken hoor!

Afijn, ik noteer je tips, dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven