Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Mogge. Ik vind dat niet zo erg geloof ik, verregenen bij een concert. Doe ik nog steeds regelmatig. Ooit eens bij een festival drie dagen lang in de stromende regen gelopen. En afgelopen jaar nog het veld afgeregend op Bospop. Ik vind dat ook wel weer wat hebben, ergens.

@Kampen; hoe ben je er gekomen uiteindelijk, bij je ouders? Wens ze maar beterschap.

Ik vind rijden door de sneeuw eigenlijk nog wel te doen. Kwestie van heel voorzichtig zijn, en zodra je op een redelijk doorgaande weg bent dan gaat 't wel.
Wat ga ik eten, nu?
Wat heb je in huis?

Wij eten spaghetti Cabonara en vriend heeft nassi gemaakt, dat eten we morgen. Dinsdag eten we, door schoonmoeders gemaakte, erwtensoep en woensdag eten we weer rijst maar dan met boontjes en zo'n pot saus er doorheen (kip korma). Normaal doe ik dagelijks boodschappen maar we hadden zowaar inspiratie.
Oooooh, daar heb ik zin in, erwtensoep!

Maar dat heb ik niet. Arme ik.

Ik heb vanmiddag in Antwerpen bij de Italiaan gegeten, dus ik moet iets brood-achtigs.
Overigens blijft het hier maar sneeuwen... Echt niet normaal. Ben benieuwd hoe ik daar morgen door ga komen....
Dames

Ik ben gaan lopen. Het is ongeveer 6 km heen. Mijn broertje heeft me thuis gebracht die moet voor zijn werk naar Gilze dus dat scheelt.

Ik heb spaghetti gemaakt thuis en voor mijn moeder een beschuitje die houd niks binnen!

Yonna de mac hoe slecht

Hier nog geen sneeuw maar maak me zorgen over t naar mijn werk gaan morgen..
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik ook Kampen... Het sneeuwt hier alweer vanaf een uur of twee vanmiddag. Er ligt op mijn tuintafel een dikke 20 centimeter sneeuw. Ik ben serieus bang dat ik morgen niet weg kom ofzo.
Marels, maak een lekkere toasti!

Agos die arme ouders! Wel schattig, vroeger kwam moeders beschuitjes brengen en nu we groot zijn kunnen we het allemaal terug doen. Ik heb eens gehad dat mijn moeder op vakantie was en mijn vader was door zijn rug gegaan. Wilde mij er niet mee lastigvallen en belde pas een paar dagen later toen hij het echt niet meer uithield. Ik was zo boos! Woon een kwartiertje met de auto van hem af. Onderweg had ik al medicijnen geregeld dus een uur later was de scherpe pijn er vanaf.

Hier sneeuwt het niet ben benieuwd of het nog komt. Hoop ook dat ik morgen uit de sneeuw kan komen... ach wordt vast gieren van het lachen!

Kampen heb je nog geen overleg gehad met je werk? Hoe laat moet je de deur uit?
Ik verveel me ... zit ik hier dan goed?
Ik moet normaal om kwart over 4 in de auto zitten en dat zal nu wel eerder moeten.

Ik heb contact gehad en ze zeiden probeer t maar en kijk maar.

Intern slapen op de kazerne kan ook niet want alles ligt vol.

Ik kijk wel hoever ik kom

Nou kan me voorstellen dat je boos word. Eigenwijs kunnen ze soms zijn he. Mijn moeder wou ook niet dat ik het huis even opruimde, me broertje zei ja ik heb de was gedaan en gezogen enzo maar ze voelt zich er niet bij op dr gemak!

Nou is ze al een paar keer flauwgevallen pa over de zeik. Luister dan ook mens! Maar goed ze heeft belooft om dr te laten bedienen
quote:Claudia2010 schreef op 19 december 2010 @ 19:08:

Ik verveel me ... zit ik hier dan goed?Als je gezellig mee ouwe hoert wel ja
En niemand die even zegt: Fijn, Yonna is terug? Behalve Kampen die zegt hoe slecht de mac is

Maar goed, het was een mooie dag gisteren! Sneeuwwitte wereld! Stralend bruidspaar. Ik heb een collega die stikjaloers op me is omdat ik een sneeuwreportage had!

Lekker geshopt in Maastricht, een mooi setje van MD gekregen van man!

Kampen wat sneu voor je ouders en wat fijn dat je toch naar ze toe bent gegaan! Lopend nog wel! En een lieve broer, die vanavond dus doorglibbert naar zijn werk.

Hier sneeuwt het inmiddels ook weer. Ik hoef er morgenochtend niet door, man wel. Maar die hoeft niet ver, gelukkig.

Dochter komt Boev brengen en ik weet dat zij het rijden in de sneeuw helemaal niet fijn vindt!
Godzijdank. Ik heb het gevoel dat de wereld om me heen een winterslaap aan het houden is.

Succes vanochtend (?) met reizen Kampen. Ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop.
Haai Claudia

Hier nog steeds sneeuw...
Fijn, Yonna is terug!
Joepiee Yonna is trg

Ja bedankt zal het nodig hebben

Dus het is goed gelukt de reportage? Lekker shoppen dus jullie geen last van de sneeuw daar?

Ennuh heeft de mac gesmaakt

Ik hou geen winterslaap hoor!
Eejjj Yonna ik had je bericht niet zien staan. En als je goed gelezen hebt had ik al naar je geinformeerd . Super een sneeuwrapportage!! En MD i love MD!!

Claudia2010. Je zit helemaal goed. We hebben het over de sneeuw en werken, hoe moet dat nou? Eten hebben we het ook graag over. De ouders van Kampen zijn ziek en Yonna is net terug van een (werk)weekend Maastricht. Zo ff kort samengevat. Waarom verveel jij je?
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 19-12-2010 19:17
Reden: Smiley vergeten
% gewijzigd
Zo en nu ga ik eten!

Yonna heb je het Mac kerstmenu op?
Ik kan me helemaal vinden in jullie onderwerpen Tikker

Het is zo stil vandaag, buiten en hier in huis. Voel me een beetje gammelig en ben lui .. dan gebeurt er ook weinig helaas.

Ik heb zelfs het idee dat het hier op het Viva forum erg stil is.
Bestaat dat, een MacKerstmenu?

Is dat een burger van kangaroebiefstuk ofzo?

Shoppen met sneeuw gaat best hoor. Ik ben ook naar Antwerpen geweest vandaag, was hardstikke gezellig. Sneeuwbestendige schoenen, dikke jas, muts op en een beetje uitkijken. Gaat best goed.
Kampen, had jij ook geen Richwood gitaar?
Heb je nog wat gekocht Marels??

Ik ben niet zo'n mac fan doe mij maar een frikandel speciaal

Dat vind ik ook het is ook stil op t forum komt vast door al die inlog problemen.

Eetse Tik

YONNA we hebben het al over je gehad we waren zo benieuwd hoe je het had op pag 28 geloof ik zelfs nog.

Ow ik ben aan het gamen op de PS3
quote:Marels schreef op 19 december 2010 @ 19:30:

Kampen, had jij ook geen Richwood gitaar?Jaaah hoezo??? een blauwe heb ik
Omdat ik een leuke gevonden heb voor mn vent, een hollow body.

Enne, op de kerstmarkt heb ik een stuk kaas gekocht en een muts voor Vriend
Voor onder de kerstboom?

Haha kaas en een muts ik dacht meer aan kerst spul :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven