Naam in sneeuw...

19-12-2010 20:01 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend hebben vriendlief en ik een wandeling gemaakt door een verblindend wit bos. Ergens halverwege kondigde vriendlief aan dat hij nodig moest plassen en geen zin had om het nog langer op te houden.

Hij ging zijn ding doen, ik bleef op een paar meter afstand wat staan mopperen ('niet eerlijk'). Vervolgens kwam hij met een grijns terug en wees naar wat hij had gedaan: door de sneeuw liep een duidelijk geel spoor waarin de eerste twee letters van mijn naam te herkennen waren (daarna was zijn blaas kennelijk leeg).

Vraagje: is dit typisch mannenhumor, of gewoon onbeschaafd?
quote:Klontje schreef op 19 december 2010 @ 20:11:

Ik vind het niet echt charmant, maar waarom is het onbeschaafd? Omdat het je naam is? Zou het wel beschaafd zijn als hij een vierkantje had geplast?
Afkomstig van een man, is het toppunt van romantiek.
Haha LIef: 'dan heeft ie mazzel als je naam niet met een O begint anders had ie over zijn eigen schoenen heen gezeken.

Ik vind het heel grappig
Ik vind het grappig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jaaaa maar dat hebben de mannen op tv toch weer goed gemaakt?

Heb je dat filmpje nooit gezien op tv? Mannen van Nederland maken hun mannengedrag goed door iets voor ons te doen:

http://www.youtube.com/watch?v=nHP_unluc1Y
quote:Klontje schreef op 19 december 2010 @ 20:11:

Ik vind het niet echt charmant, maar waarom is het onbeschaafd? Omdat het je naam is? Zou het wel beschaafd zijn als hij een vierkantje had geplast?

Buiten plassen is sowieso vies. Hij heeft zijn handen daarna niet gewassen.

En om dan zoiets te doen, als je 4 bent is het leuk, maar als je volwassen bent?

Een enorme afknapper.
Nou zegt ie dat ie de hele nacht en ochtend zijn plas gaat ophouden en mijn naam én achternaam in de tuin gaat plassen. Gewoon omdat het kán.

*zucht*
quote:Aruuba schreef op 19 december 2010 @ 20:03:

Gatverdamme :puke:

Volgende keer krijg je een dampende drol in de vorm van een hart.

Bah

Maar ik kan me voorjstellen dat als de sfeer goed is (jaja ) dat ik er wel om zou kunnen lachen.
Ik zou het ontzettend grappig vinden.

En als je moet, dan moet je. Ik ben altijd jaloers op mijn lief, hij 'kan' gewoon in de natuur, zonder koude billen en brandnetels.

Kortom: typische mannenhumor. Maak er niet zo'n punt van!

Zat je Marlies Dekkers niet lekker?
quote:Elizaar schreef op 19 december 2010 @ 20:17:

[...]

Bah

Maar ik kan me voorjstellen dat als de sfeer goed is (jaja ) dat ik er wel om zou kunnen lachen.Haha, eens!
Ik zou er als allerlaatste op rekenen. Hou ook niet van wildplassen, maar ik zou wel onwillekeurig in de lach schieten en hem dan bekogelen met sneeuwballen.
Aan de ene kant wel vies. maar aan der andere kant ook wel weer grappig.
OK, het lijkt dus wel typisch mannenhumor..

Hij heeft me wel moeten beloven dit nooit te doen als mijn ouders in de buurt zijn...
En dan een gele sneeuwbal in zijn gezicht gooien!
Wat een scheetje
Kijk es an, die Laura80 maakt nog eens wat mee! Best wel heel veel, wat een spannend leven!

Maar het is maar pis, en als jouw vriend tijdens zijn lozing ook nog eens aan jou denkt en daar creatief mee omgaat, ik vind het wel lief en grappig!
In de hondenwereld is dit heel normaal bij de reutjes het heet vlaggen.................. laten weten I was here............
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik vind het (buiten ietwat goor) haske schattig... Ik zie m dan ook staan met zo'n trotse blik in zijn ogen: kijk dan schat, wat ik kan! Whaahahahahahahaha
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Zanne schreef op 19 december 2010 @ 20:15:

[...]

Buiten plassen is sowieso vies. Hij heeft zijn handen daarna niet gewassen.

En om dan zoiets te doen, als je 4 bent is het leuk, maar als je volwassen bent?

Een enorme afknapper.

Waarom moet je je handen wassen? Pakt toch alleen zijn leuter vast, piest niet over zijn handen.

En als je dit kan als je 4 bent, ben je echt briljant!
Ik vind het wel lief eigenlijk
Ik loop wel eens met mijn vriend mee om de hond uit te laten. Laatst had hij de hond aan de lijn en wilde even de bosjes in om te plassen. Hij vroeg 'wil jij m even vasthouden?'. Dus ik wilde de riem van de hond pakken en toen zei hij met een brede grijns 'nee, niet de hond!' :-D

Mannenhumor..
quote:amalia schreef op 19 december 2010 @ 20:50:

[...]

Waarom moet je je handen wassen? Pakt toch alleen zijn leuter vast, piest niet over zijn handen.

En als je dit kan als je 4 bent, ben je echt briljant!

Nou, Ja daarom juist, juist omdat hij zijn leuter vastpakt.

Of vind jij het prettig wanneer een man jou een hand geeft waarmee hij daarvoor zijn leuter nog heeft vastgehouden zonder daarna zijn handen te hebben gewassen?
quote:Elizaar schreef op 19 december 2010 @ 20:17:

[...]

Bah

Maar ik kan me voorjstellen dat als de sfeer goed is (jaja ) dat ik er wel om zou kunnen lachen.dat ook wel eigenlijk
Heb je goed opgelet of het zijn handschrift was?
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Hoe ging dat dan, hij komt terug van plassen en hij vraagt of je mee wilt lopen naar de plek waar hij geplast hebt om te komen kijken?

Toen wist je nog niet van zijn romantische uiting, maar had je niet zoiets van ik ga niet naar jouw plas kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven