Naam in sneeuw...

19-12-2010 20:01 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend hebben vriendlief en ik een wandeling gemaakt door een verblindend wit bos. Ergens halverwege kondigde vriendlief aan dat hij nodig moest plassen en geen zin had om het nog langer op te houden.

Hij ging zijn ding doen, ik bleef op een paar meter afstand wat staan mopperen ('niet eerlijk'). Vervolgens kwam hij met een grijns terug en wees naar wat hij had gedaan: door de sneeuw liep een duidelijk geel spoor waarin de eerste twee letters van mijn naam te herkennen waren (daarna was zijn blaas kennelijk leeg).

Vraagje: is dit typisch mannenhumor, of gewoon onbeschaafd?
mja, ach, zou er wel om kunnen lachen. Maar romantisch.... nee dat is het niet
hoe lief!
Als m'n man zoiets zou doen zou ik me serieus afvragen of hij wel helemaal snik was.
En hoe vindt die gast, met die toch wel geinig humor, het diep van binnen dat jij hem "vriendlief" noemt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Laura80 schreef op 19 december 2010 @ 20:29:

OK, het lijkt dus wel typisch mannenhumor..

Hij heeft me wel moeten beloven dit nooit te doen als mijn ouders in de buurt zijn... Ik zou het wel iets vinden hebben als je paps dan ook spontaan zn broek tot zn enkels laat zakken en de liefde voor je moeder voor altijd in de sneeuw vereeuwingd
quote:Zanne schreef op 19 december 2010 @ 20:57:

[...]

Nou, Ja daarom juist, juist omdat hij zijn leuter vastpakt.

Of vind jij het prettig wanneer een man jou een hand geeft waarmee hij daarvoor zijn leuter nog heeft vastgehouden zonder daarna zijn handen te hebben gewassen?Ik beken maar ik denk heel simpel in die dingen. Wat niet weet wat niet deert en zolang er geen groene smurrie vanaf is gekomen kan ik het allemaal wel hebben.
quote:sweetcandy schreef op 19 december 2010 @ 21:08:

mja, ach, zou er wel om kunnen lachen. Maar romantisch.... nee dat is het nietIk weet niet of je op mij reageerde maar ik bedoelde het niet letterlijk hoor. Ik had het woord beter tussen " " kunnen zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind het heel goor en totaal niet romantisch...

maar wel lief dat hij je met iets wilde verrassen!!!!
quote:Zanne schreef op 19 december 2010 @ 20:57:

[...]

Nou, Ja daarom juist, juist omdat hij zijn leuter vastpakt.

Of vind jij het prettig wanneer een man jou een hand geeft waarmee hij daarvoor zijn leuter nog heeft vastgehouden zonder daarna zijn handen te hebben gewassen?Nou daar lig ik echt niet wakker van. Mannen zijn vaak veel zuiniger en netter op hun leuter dan op menig ander ding. Je gaat d'r niet dood aan en zult 'm hopenlijk wel vaker aanraken op momenten dat zijn leuter ook aanwezig is. Gewoon thuis even je handen wassen, klaar!
Komt die grap niet uit een heel oude film?

Of een of andere cabartier heeft dat ooit in een van zijn grappen prins Claus laten doen en noemde die zijn vrouw daarom Bea

Nou, ik ga niet zoeken op youtube. Misschien weet iemand anders het?
quote:zomerfreak schreef op 19 december 2010 @ 20:55:

Ik loop wel eens met mijn vriend mee om de hond uit te laten. Laatst had hij de hond aan de lijn en wilde even de bosjes in om te plassen. Hij vroeg 'wil jij m even vasthouden?'. Dus ik wilde de riem van de hond pakken en toen zei hij met een brede grijns 'nee, niet de hond!' :-D

Mannenhumor..Mannenhumor waar ik ook om kan lachen. Grote kans dat ik bij die vraag niet de hondenlijn had gepakt maar had gedaan alsof ik hem wilde helpen. Tja iedereen moet lachen om andere dingen
quote:positivodo schreef op 19 december 2010 @ 22:09:

[...]

Nou daar lig ik echt niet wakker van. Mannen zijn vaak veel zuiniger en netter op hun leuter dan op menig ander ding. Je gaat d'r niet dood aan en zult 'm hopenlijk wel vaker aanraken op momenten dat zijn leuter ook aanwezig is. Gewoon thuis even je handen wassen, klaar!

Maar je geeft ook andere mannen wel eens een hand neem ik aan? Niet hand-in-hand, maar als kennismaking of bedankje bijvoorbeeld.

Mannen raken de roltrapleuning vast die jij vasthoudt enz.

Gewoon even je handen wassen, wel zo fris!
quote:Zanne schreef op 19 december 2010 @ 22:25:

[...]

Maar je geeft ook andere mannen wel eens een hand neem ik aan? Niet hand-in-hand, maar als kennismaking of bedankje bijvoorbeeld.

Mannen raken de roltrapleuning vast die jij vasthoudt enz.

Gewoon even je handen wassen, wel zo fris!Had nou niet verwacht dat jij, die een tijdje terug zo'n smerig topic heeft geopend, last heeft van smetvrees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven