Ervaringen stoppen met de pil?

maandag 20 december 2010 om 14:14

maandag 20 december 2010 om 14:20
Je hebt best kans dat dit je normale cyclus is en blijft. Na het stoppen met de pil jaren geleden (daarvoor tien jaar geslikt, maar ik had steeds vervelende schimmelinfecties) werd mijn cyclus ook weer precies zoals daarvoor, met zeer heftige menstruaties. Helaas... Kind gekregen, anderhalf jaar terug, en daarna weer zulke menstruaties. Aan de pil gegaan, maar weer schimmelinfecties... Nu ben ik maar aan de prikpil. Omdat die minder hormonen bevat dan de pil (hopelijk geen last meer van schimmelinfecties), maar wel invloed heeft op de heftigheid van menstruaties.
Als mijn vriend zich zou steriliseren, zou ik desondanks toch gewoon iets blijven gebruiken, zodat het allemaal wat minder vervelend is.
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook opgaat... Omdat je dan emotioneel niet meer zo schommelt!
Als mijn vriend zich zou steriliseren, zou ik desondanks toch gewoon iets blijven gebruiken, zodat het allemaal wat minder vervelend is.
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook opgaat... Omdat je dan emotioneel niet meer zo schommelt!
maandag 20 december 2010 om 14:28
Ik vind het wel erg fijn om na 13 jaar geen ''troep'' meer te slikken. De natuur zn werk laten doen...
Ben vooral alleen erg benieuwd naar andere ervaringen en of het misschien minder wordt naar verloop van tijd, maar zoals ik lees is dit dus niet echt het geval.
En idd moe en lusteloos hoort ook in het rijtje thuis, kan de hele dag wel slapen!
Ben vooral alleen erg benieuwd naar andere ervaringen en of het misschien minder wordt naar verloop van tijd, maar zoals ik lees is dit dus niet echt het geval.
En idd moe en lusteloos hoort ook in het rijtje thuis, kan de hele dag wel slapen!
maandag 20 december 2010 om 14:43
Ik lees even mee, ben ook erg benieuwd! Net mijn laatste nuvaring eruit gegooid, dus nu maar eens wachten hoe mijn lijf het doet 'op eigen kracht'. Ik weet niet meer zo goed hoe het was voor ik (11 jr geleden) aan de pil ging. Maar in de puberteit waren mijn menstruaties rampzalig, ik verloor liters bloed (zo leek het althans )
Maar futloos en moe klinkt niet zo leuk! Emo-achtbaan ook niet trouwens.
Wel meer libido?
Maar futloos en moe klinkt niet zo leuk! Emo-achtbaan ook niet trouwens.
Wel meer libido?
maandag 20 december 2010 om 14:57
Ik ben sinds juni gestopt met de pil.11 jaar geslikt. Ik vind het echt een verademing! Ok..menstruatie is een stuk heftiger en wat langer. Maar ik voel mijn lijf weer en mijn libido is ook weer helemaal terug, voel me weer net 20! Haha. Geen spijt gehad van mijn keuze. Mijn cyclus was ook vrijwel meteen heel regelmatig, kan de klok er op gelijk zetten.
Be good to your self, because nobody else has the power to make you happy!
woensdag 22 december 2010 om 14:56
ik wilde dat ik nooit aan de pil begonnen was als ze me verteld hadden dat het wel eens erg lang kan duren dat je lichaam aan het ontpillen doet was ik er nooit aan begonnen. voordat ik de pil slikte was ik netjes mooi niet te veel regelmatig ongesteld. ben de pil gaan slikken voor anticonceptie en ben daardoor humeuriger en dikker geworden. sinds ik gestopt ben met de pil ben ik in 9 maanden 2x ongesteld geweest terwijl ik dus gewoon al zwanger kunnen zijn...