Was dit een pging van mij?

20-12-2010 18:25 207 berichten
gesloten
anoniem_80205 wijzigde dit bericht op 20-12-2010 22:06
Reden: gesloten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 21:29:

Maar nogmaals, vind het onjuist om persoonlijke onbehagen/onvermogen te uiten op een topic waar een ander(waaronder ik in dit geval) met goede bedoelingen en niet altijd even lief op reageert en dan mag verdwijnen met 'toedeledokie, heb niks gezegd'.

Lieverd ik begrijp je echt niet.

Laat dit topic gewoon even voor wat het is, je wordt even niet begrepen en je had vast de juiste bedoelingen, geizen je reacties achteraf, maar die kwamen er niet helemaal even lekker uit.

Laat het gewoon nu ff en ga ff wat anders doen.
Vind het ook raar hoe TO reageert. Als je echt zo in de put zit, dan reageer je toch echt iets anders. En volgens mij heb je dan ook niet binnen twee minuten 113 gebeld en om daarna weer zo hier te reageren.

Maar goed, dat is mijn invulling![/quote]

Dit is het allerlaatste wat ik erover zeg. Vraag me af waarom ik raar reageer. Lijkt me een menselijke reactie op de reacties die ik kreeg. En tegenwoordig kun je ook chatten op 113.online...dus waarom zou dat niet kunnen?

Een hele hoop geanalyseer over hoe ik reageer en zou moeten reageren maar wat heeft het voor zin? Jullie worden alleen maar geirriteerd lijkt het wel. Wat een achterdocht...ik lees dit allemaal met verbazing, echt waar, want waar gaat het over!

voor de 3e keer, GESLOTEN en nogmaals bedankt voor de reacties die wel serieus waren.

Nou ja joh, neem m'n voorgeschiedenis wel mee
quote:Evidenza schreef op 20 december 2010 @ 21:30:

[...]

Sorry hoor, maar dit vind ik persoonlijk de grootste onzin. Was er hier werkelijk iemand bezorgt om Mj? Indien ja, dan moet je werkelijk geen topics meer lezen op psyche.

Wat ik wel bizar vind is dat je zo'n groot probleem hebt dat je het forum opent, je vingers blauw tikt om je probleem neer te pennen en dan vrolijk de hond gaat uitlaten. Je vindt het toch een te groot probleem om mee te blijven zitten? Dan open je een topic en dan wil je niet eens weten of het gelezen wordt? Of iemand iets tegen je zegt?

Hm, ik bedoel het meer zoals jij het hierboven beschrijft, niet ongerust, maar de moeite nemend om haar te helpen met haar probleem. Dus meelevend, bedoel ik dan eigenlijk. En dan begrijp ik er ook geen snars van dat je zomaar verdwijnt.

Ik zou me suf zitten te f5- en als ik zo met snoeren in de weer was.Eens en
quote:zusenzoo schreef op 20 december 2010 @ 21:31:

[...]

Lieverd ik begrijp je echt niet.

Laat dit topic gewoon even voor wat het is, je wordt even niet begrepen en je had vast de juiste bedoelingen, geizen je reacties achteraf, maar die kwamen er niet helemaal even lekker uit.

Laat het gewoon nu ff en ga ff wat anders doen.Doe ik, anders had ik nu nog wel even op reageerd.
En voor jou MJ, je dropt een bom op een veel bezocht forum om vervolgens je hond uit te gaan laten en je hebt het over jezelf wurgen en dan ben jij verbaasd over de reacties??

Goed voor je dat je hulp krijgt, echt waar.
quote:Mj1984 schreef op 20 december 2010 @ 21:31:

voor de 3e keer, GESLOTEN en nogmaals bedankt voor de reacties die wel serieus waren.

Helaas voor jou en gelukkig voor ons reageren de engelsen niet zo snel meer momenteel en kunnen we dus gewoon over en tegen je praten zolang we dat willen. Dat jij vindt dat we nu allemaal onze mond moeten houden nadat jij je zelfmoordfantasietjes met ons hebt gedeeld en we niet reageerden zoals jij had gehoopt is jouw goed recht, net zoals het het onze is om er over door te gaan. Je hoeft de reacties niet te lezen, hoor, dat is dan weer jóuw recht. Zo werkt dat op een forum.

Vind het ook raar hoe TO reageert. Als je echt zo in de put zit, dan reageer je toch echt iets anders. En volgens mij heb je dan ook niet binnen twee minuten 113 gebeld en om daarna weer zo hier te reageren.

Dit is het allerlaatste wat ik erover zeg. Vraag me af waarom ik raar reageer. Lijkt me een menselijke reactie op de reacties die ik kreeg. En tegenwoordig kun je ook chatten op 113.online...dus waarom zou dat niet kunnen?

Een hele hoop geanalyseer over hoe ik reageer en zou moeten reageren maar wat heeft het voor zin? Jullie worden alleen maar geirriteerd lijkt het wel. Wat een achterdocht...ik lees dit allemaal met verbazing, echt waar, want waar gaat het over!

Waar het over gaat? Dat je wel een letter of drie aan je probleem besteed hebt, en de rest aan Campari. Wij hebben met verbazing jouw OP gelezen en wilden daar best met je over praten, maar daar lijk je niet in het minst in geinteresseerd.

Sterkte ermee.

Waarom je raar reageert?

- je plaats dit onderwerp, wat vrij heftig is, vraagt daarin om hulp en gaat dan doodleuk weg.

- je reageert erg weinig en weinig inhoudelijk.

Daarnaast, álle reacties waren serieus, of je het nou met die reacties eens bent of niet.

Conclusie: je kan niet zomaar zoiets 'droppen', weg gaan, een paar keer reageren en het topic dan maar meteen willen sluiten. Dat is behoorlijk oneerlijk naar degenen die je mee leven en je willen helpen.

Ik hoop dat je dat inziet. Kan me voorstellen dat je in de situatie waar je in zit niet heel tactvol bezig bent, probeer er toch rekening mee te houden.
PS Heb het nog eens doorgelezen en vind mijn reacties niet buitengewoon campari-achtig maar dat is mss olie op het vuur.

Wat mij betreft -over en sluiten-.
Dus jij hebt binnen 2 minuten je verhaal gedaan op de chat?

Wel vreemd als je weet dat de chat daar bijna de hele tijd bezet is!!

MJ, hier schrijven ook meiden die zelf ook wel eens zo'n gedachten hebben gehad. En die wilden je oprecht helpen.

Iedereen reageert anders en heeft een eigen mening, net zoals jij. Vind het ook echt vreemd, dat je dit topic opent en dan iets anders gaat doen. Als de nood echt zo hoog is, dan zit je gekluisterd aan dit scherm. Hopend op een reactie......

Het klinkt nu meer als een vorm van aandacht zoeken.

En met zo'n neerbuigende opmerking als dat dit topic gesloten is.... daar maak je jezelf ook niet echt populair mee.

Heel erg jammer!!
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 21:50:

PS Heb het nog eens doorgelezen en vind mijn reacties niet buitengewoon campari-achtig maar dat is mss olie op het vuur.

Wat mij betreft -over en sluiten-.

Mmm.... en wat is nu campari-achtig?

Je maakt me even nieuwsgierig....
Ik wil toch nog even iets zeggen...

het spijt me echt als het zo over komt hoe jullie dat nu zeggen.

Dat ik een bom laat vallen en zo maar weg ga....Dat heb ik echt niet zo bedoeld. En dat ik het topic wil sluiten is omdat vele zeiden dat het hier niet thuis hoort, dus niet omdat ik er voor wegloop.

Ik waardeer jullie reacties maar sommige kwamen best kwetstend over en dan reageer ik daar ook zo op terug. En als ik nu lees wat er over me gezegd wordt, dat voelt dat niet fijn...wat ik heb het niet zo bedoeld.

Ik heb er ook niet van te voren aangedacht dat het misschien raar zou overkomen als ik de hond uit zou laten.

Maar ik vind het jammer dat er dan zo kwetsend wordt gepost.

Groetjes

ik ontrek me uit dit topic omdat ik dit te ver vind gaan
Ha Zonnestraaltje, bedoelde natuurlijk mijn eigen naam

In het echt ben ik feller dan gewoonlijk hier en nu kwam dat er (misschien?) op een verkeerde manier uit.

Sorry voor diegenen die ik geschokt heb, nou ja, ook maar niet dramatisch doen toch?
Om eerlijk te zijn is de vraag van MJ helemaal niet zo raar. Althans, ik vind van niet.

Het is een thema dat ik tijdens mijn werk veelvuldig tegenkom en ook prima te bespreken is. Om eerlijk te zijn las ik er ook niet direct een doodswens in. Maar dat komt wellicht omdat ik vaker dit soort vragen bespreek.

Het op dit forum zetten is aan de andere kant ook niet handig. Het geeft veel onbegrip. Niet terecht, maar wel voor de hand liggend.

MJ, print je OP uit en bespreek het morgen met je behandelaar! Succes en sterkte ermee!
@MJ behalve 'stik' heb ik weinig kwetsends gezegd toch?
Voor MJ en Campari allebei een
@Juliaaaana, zo heb ik het ook niet gehoord.
Fijn dat je nog even wat van je laat horen en dat je inziet dat het niet heel slim van je was Mj, Wat mij betreft: apology accepted.

Veel sterkte verder!
anoniem_95054 wijzigde dit bericht op 20-12-2010 21:59
Reden: lastig, dat Engels ;)
% gewijzigd
Aubrey, thanks.
anoniem_21913 wijzigde dit bericht op 20-12-2010 21:59
Reden: toch een b
% gewijzigd
Campari, jij kan vinden dat je normaal reageert, het merendeel geeft aan dat je te ver gaat. Misschien kan je dat voorlopig even aannemen.

En MJ met rust laten nu, ze heeft meerdere keren aangegeven te willen stoppen. Het zou je sieren nu daarmee op te houden.

Mijn idee.
Ik hoop dat je mijn reacties niet als aanvallend gezien hebt campari, ik bedoelde het goed. Ook van mij een
Nee Klontje, integendeel.
Ik vind dat Campari meer dan genoeg over zich heeft heen gehad. Over dat ze kwetsend zou zijn, niet helder, dronken zelfs....en Campari heeft daar op een open manier op gereageerd. Hat zou fijn zijn als het daarbij gelaten zou kunnen worden ipv haar hier steeds ter verantwoording te roepen.
Deze kwam anders hard aan:

Zou nu heel veel lelijke dingen kunnen zeggen die ik niet doe.

Of ééntje dan, probeer het nog eens met je eigen handen?

Bedankt en ik wil graag het topic echt sluiten inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven