Thuis!
maandag 20 december 2010 om 10:56
maandag 20 december 2010 om 10:59
Hmmm, ik zal het even bestuderen. Ik zag bij de H&M in de sale wel een voetenzak voor 29 euro. Ik ga het zo dadelijk eerst even in elkaar zetten. Dan zet ik Doperwtje erin en vraag ik 'm wat hij ervan vindt
Ik zie er in zulke pastelachtige kleurtjes ook altijd uit alsof ik 3 weken ziek ben . Het staat haar trouwens wel mooi
Ik zie er in zulke pastelachtige kleurtjes ook altijd uit alsof ik 3 weken ziek ben . Het staat haar trouwens wel mooi
maandag 20 december 2010 om 18:12
maandag 20 december 2010 om 19:59
De buggydinges is gedingest, maar niet zonder enige frustratie. Ik wilde dat ding de kamer doorsmijten, want het lukte niet en dingetje zus ritste niet in dingetje zo en schuifje dit ging niet in schuifje dat. Anyway, nadat ik veel zennnnnn en adem-in-adem-uit had gedaan zat ie ineens in elkaar, én... Doperwtje vindt het wel geinig
Hij vindt het leuk om iets rechterop te zitten en heeft in z'n buggy aan tafel gezeten terwijl we zaten te eten
Lekker, zo'n theeleutdag! Heel lekker én lekker, zo'n doorgestreepte to-do-list, op welke manier dan ook
Hij vindt het leuk om iets rechterop te zitten en heeft in z'n buggy aan tafel gezeten terwijl we zaten te eten
Lekker, zo'n theeleutdag! Heel lekker én lekker, zo'n doorgestreepte to-do-list, op welke manier dan ook
maandag 20 december 2010 om 20:46