Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oeh, voetenzak is met dit weer toch wel heel erg fijn, hoor! Alhoewel, ik heb er zelf nooit eentje gehad, om ik een lodger bunker had.

Dekentje kan Dopererwtje er zo afschoppen, of niet? Met voetenzak of lodger (of merkloze variant) zitten kindjes echt lekker ingepakt.
Dat dacht ik ook meteen over die kleur: heel mooi, maar het zou mij niet staan. Ik moet het meer hebben van de harde kleuren om een beetje leuk uit de verf te komen.

Maar de jurk is prachtig!
Hmmm, ik zal het even bestuderen. Ik zag bij de H&M in de sale wel een voetenzak voor 29 euro. Ik ga het zo dadelijk eerst even in elkaar zetten. Dan zet ik Doperwtje erin en vraag ik 'm wat hij ervan vindt

Ik zie er in zulke pastelachtige kleurtjes ook altijd uit alsof ik 3 weken ziek ben . Het staat haar trouwens wel mooi
Doperwtje is trouwens wel te groot voor die wrapper volgens mij....
*weet niet wie Caro E is*

Mooie jurk

Ik ga zo een skipak voor Mier halen bij LIDL (hij slaapt nu), voor 12,99.
De bunker is een groot soort wrapperT, Erwt. Daar kunnen ze in totdat ze 2 zijn en gewoon lekker zelf kunnen lopen. Ideaal!

Skipakje kan natuurlijk ook, maar is wel veel meer gepruts met aan- en uittrekken.
Zo'n skipakje is niets voor mij. Ik heb al genoeg gedoe met jasjes, vestjes, mutsje, sjaaltje, wantjes, slofjes
En? Gelukt om een skipakje te scoren, Inad?

En jij de buggydinges gedingest, Erwt?

Ik heb vooral thee geleut met een vriendin terwijl er drie jongetjes om ons heen speelden. En verder had ik een hele to-do-list die ik gewoon doorstreep. Want niet gedaan. Dat is ook een manier van afstrepen, toch?
De buggydinges is gedingest, maar niet zonder enige frustratie. Ik wilde dat ding de kamer doorsmijten, want het lukte niet en dingetje zus ritste niet in dingetje zo en schuifje dit ging niet in schuifje dat. Anyway, nadat ik veel zennnnnn en adem-in-adem-uit had gedaan zat ie ineens in elkaar, én... Doperwtje vindt het wel geinig

Hij vindt het leuk om iets rechterop te zitten en heeft in z'n buggy aan tafel gezeten terwijl we zaten te eten

Lekker, zo'n theeleutdag! Heel lekker én lekker, zo'n doorgestreepte to-do-list, op welke manier dan ook
Wat leuk, zo'n net-alsof-mee-etend-doperwtje. Zo gezellig, met zijn allen aan tafel! Over een tijdje zit hij zo in de kinderstoel erbij en dat duurt ook al niet zo lang meer!

Proefritje maken door de sneeuw wordt nog wel een echte beproeving, denk...
Proefritje komt wel als de sneeuw een beetje verdwenen is inderdaad. Ik vind die draagzak nu ook wel lekker warm, zo buik-aan-buik

En jaaa... volgende week gaan we eens beginnen met een wortel/broccoli/ofzo!
Jeetje is hij alweer 3 maanden, zou lekker met bruine bonen beginnen.
Trav
Trav
Ik moet zo dadelijk naar het CB en wilde dan eigenlijk zeggen, als ze over voeding beginnen, dat we daar natuurlijk al láng mee begonnen zijn en dat hij écht van pizza blijkt te houden
Misschien moet ik er dan bij zeggen dat hij wel een pizza met veel groenten krijgt, want hij moet natuurlijk wel zijn vitamines en mineralen binnenkrijgen
Ik zou dan voor de pizza shoarma gaan!
En wat zei de CB-mevroi ervan?

Ik had een liefdesverklaring op mijn bureau vandaag.

Echt? Wat raar/leuk/belachelijk/onverwachts/geil *

* streep door wat niet van toepassing is.

Vertel nou! Van wie? Is hij/zij * leuk?

* streep door wat niet van toepassing is.
Ik bedenk me nu dat het wel een flutliefdesverklaring is, als je hem op je flutwerk kreeg..... Jammer!
Kom ik tijdens plaatje zoeken toch een leuk kerstcadeautje voor Xan tegen!

Het CB was stom, wacht, ik copypaste even hoe het was... even zoeken...

Wáárom maakt een mens dit??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven