Laarzen kopen via internet
dinsdag 21 december 2010 om 10:50
Zijn er hier toevallig mensen die weleens iets gekocht hebben via shoeline.nl of sooco.nl? M'n huidige paar nep-uggs zijn bijna aan vervanging toe en ik wil graag weer precies dezelfde maar die zijn in de winkels nergens meer te krijgen in mijn maat. Dit komt ws. ook omdat het een model van vorig jaar is (merk Ella, die met de kraaltjes aan de achterkant) maar het is het enige model waar ik in pas met m'n forse kuiten. De modellen van dit jaar zijn allemaal net iets smaller aan de kuit dus dat gaat het niet worden. Ik zag op deze twee websites dat ze daar nog wel te krijgen zijn maar ik ben niet zo van het kopen via internet dus vandaar dit ik graag wat gebruikerservaringen zou willen weten. Bijv. of ze een beetje snel leveren, kun je makkelijk iets terugsturen als dat nodig is e.d.
dinsdag 21 december 2010 om 10:54
Niet om reclame te maken, maar TO vraagt ernaar: ik heb goede ervaringen met omoda.nl. Gratis verzenden en retourneren en er zijn ook veel schoenen in sale. Die kan je ook retourneren. Als ik me niet vergis, staan die laarsjes van jou (of toch het merk) er ook op. Dan moet je kijken bij vachtlaarsjes.
dinsdag 21 december 2010 om 18:30