de eerste week van december waren mijn man en ik op Cran Canaria. Daar kreeg ik diaree die 4 dagen aanhield en mijn urine ging anders ruiken. Dat ruikt nog steeds raar en is ook veel geler, hoeveel ik ook drink. we hebben 2 keer seks gehad in mijn vruchtbare periode maar nu komt het: mijn man bijna onvruchtbaar verklaard na onderzoeken! Dus we hebben altijd onbeschermde seks.
Zou ik toch zwanger kunnen zijn geraakt? Is een rare urinegeur een symptoom, kent iemand dat? ik denk dat ik nu een dag of 2 overtijd ben maar ik ben nogal onregelmatig.
Ik heb aardig wat medicijnen gebruikt de laatste maand dus ik knijp m wel een beetje...
die gele urine had je even over een zwangerschapstest moeten laten lopen
Anoniem_109227
dinsdag 21 december 2010 om 19:38
Bijna onvruchtbaar.. dan is er toch altijd een risico dat je tóch zwanger wordt? Wel nagedacht over 'wat als' als dat het geval zou zijn? Als je pertinent geen kinderen wil op dit moment zou ik me toch eens achter de oren krabben
Anoniem_12701
dinsdag 21 december 2010 om 19:41
Ga naar de AH, die is vast nog open en ga een test halen!
quote:SeptemberGirl schreef op 21 december 2010 @ 19:50:
[...]
0!
Maar wel alle onderstaande symptomen (oké, ik huil niet om scheten, maar om heel veel andere dingen wel).jaaaa maar dat huilen om letterlijk een scheet is ook wel essentieel bij mn diagnose natuurlijk
Anoniem_109227
dinsdag 21 december 2010 om 19:54
Hahaha dan doe ik met je mee SG Herken mezelf hier aardig in Gelukkig slik ik braaf de pil.. en neem ik eentje extra bij overgeven of diarree!
Anoniem_637d236df414e
dinsdag 21 december 2010 om 19:55
quote:luna30v schreef op 21 december 2010 @ 19:54:
[...]
jaaaa maar dat huilen om letterlijk een scheet is ook wel essentieel bij mn diagnose natuurlijk Ik zal er eens op letten vanavond
Ik snap het geloof ik niet, wat is het verschil met anders dat je onbeschermde sex hebt? Wat heeft die diarree er mee te maken? Je urine ruikt anders en nu denk je dat je zwanger bent?
Anoniem_637d236df414e
dinsdag 21 december 2010 om 20:17
Volgens mij heb je dan gewoon te weinig / anders gedronken....