Gezondheid alle pijlers

help, zijn dit zwangerschaps symptomen?

21-12-2010 19:13 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
de eerste week van december waren mijn man en ik op Cran Canaria. Daar kreeg ik diaree die 4 dagen aanhield en mijn urine ging anders ruiken. Dat ruikt nog steeds raar en is ook veel geler, hoeveel ik ook drink. we hebben 2 keer seks gehad in mijn vruchtbare periode maar nu komt het: mijn man bijna onvruchtbaar verklaard na onderzoeken! Dus we hebben altijd onbeschermde seks.

Zou ik toch zwanger kunnen zijn geraakt? Is een rare urinegeur een symptoom, kent iemand dat? ik denk dat ik nu een dag of 2 overtijd ben maar ik ben nogal onregelmatig.

Ik heb aardig wat medicijnen gebruikt de laatste maand dus ik knijp m wel een beetje...
die van mij ziet er gek uit als ik bietjes heb gegeten. of rode kool. of spruitjes.
Mijn urine is geel als ik vitamine b-complex-pillen slik. Fluorescerend haast. Is dat het misschien?
quote:DJ Momo schreef op 21 december 2010 @ 20:58:

die van mij ziet er gek uit als ik bietjes heb gegeten. of rode kool. of spruitjes.zwanger!
Blijft leuk, zulke topics

Maar, alle gekheid op een stokje (met twee streepjes), als je man (bijna??) onvruchtbaar is en je hebt toch een kinderwens dan hoop ikje heel hard hopen dat het zo is. Al geloof ik toch niet dat dit echt een symptoom is.
quote:SeptemberGirl schreef op 21 december 2010 @ 20:24:

[...]

Euh..... weeknie! (ik huil om scheten ja!!)Nu ik je toch zie, huilebalk, wil je svp Gerard Ekdom een oprechte tongzoen gaan brengen namens VC?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben nu toch wel erg benieuwd of TO zwanger is.

TO?
Stickynote... vertel, heb je al over een sticky geplast? En????
Sorry, je mag geen diagnoses stellen op dit forum. Staat in de huisregels.

Maar even stiekem toch; Diaree en gele urine die anders ruikt zijn volgens mij geen symptomen van een zwangerschap.
quote:luna30v schreef op 21 december 2010 @ 19:43:

heb je pijn in je tieten?

heb je last van opvliegendheid of wat mijn vriend zegt>> ontploffingsgevaar?

vreet je jezelf klem aan alles wat ongezond is...?

jank je om (letterlijk) een scheet?Ze vraagt toch niet of ze PMS heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven