Gezondheid alle pijlers

Blaasontsteking of toch niet?

21-12-2010 20:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is een bij mij veelvoorkomende (zo'n 1x per anderhalve maand) kwaal weer op komen zetten.

Bijna uit het niets voel ik ineens een brandende pijn in/om mijn blaas/vagina. Binnen een uur zit ik dan doodziek in bed, in een bepaalde houding zitten is het enige dat ik kan en aan staan hoef ik al helemaal niet te denken.

Meestal is dit na een avond pijn verbijten, veel drinken icm dagelijks cranberrytabletten slikken weer grotendeels over, de dagen erna nog wel last maar niet echt veel.

Maar wat ik me toch afvraag: bij mij is de stekende en brandende pijn er continu, en niet alleen voor/tijdens/direct na het plassen.

Is dit alsnog een blaasontsteking? Of kan er een andere oorzaak voor zijn?

Ik ben sowieso van plan om met dit probleem langs de HA te gaan, maar misschien heeft één van jullie dezelfde continue pijn wel eens ervaren?
Laat je dan ook wel je urine controleren? En heb je dan ook elke keer een nieuwe AB kuur?

Ik zou echt even langs de huisarts gaan, want je klachten klinken behoorlijk heftig!
Dan kan het nog blaasontsteking zijn hoor, had ik ook. maar inderdaad goed om naar de huisarts te gaan.
Op de juiste wijzen schoon en droog vegen!

En na de sex plassen!
Kuur geslikt zoals het moest????

Kuur afgemaakt ondanks evt. bijwerkingen????
Mijn huisarts zei me dat ik bij de allereerste irritatie naar hem moest komen, aangezien je best het zekere voor het onzeker neemt bij zo'n dingen. In jou geval zou ik dus zeker gaan!!!

Mijn HA heeft mij eens om 21.30u ontvangen omdat het ook zo plots opgekomen was het het zoveel pijn deed!
Onbehandelde suikerziekte kan een blaasontsteking triggeren. Ik zou dus altijd naar de dokter gaan daarmee.
6 x blaasontsteking sinds 2010...

Zij kan je ook vast antwoord geven
Vond ook al dat het heerste....

T is toch niet besmettelijke hiero?????
Google voor de lol eens op 'blaaspijn syndroom', ik herkende net iets teveel en jij ben ik bang, ook..
Blaasonsteking,,Jekkie!! Ik heb er ook een abonnement voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven