pffffff ff steun nodig...

22-12-2010 19:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stap over even naar mijn andere topic : je nieuwe partner en zijn ex.....hoever ga je hierin mee ?
Door gewoon eerlijk tegen hem te zijn,je weet wel vertellen waar je mee zit en als hij daar in geen compromis in wil maken, misschien nadenken of het wel slim is om met hem verder te gaan.
??????????????????????

Waarom eet hij de eerste kerstdag bij zijn ex en niet bij jou???

Omschakelen? Nee, zou mij ook niet lukken. Ik weet niet of dat namelijk een haalbare kaart is.
Waarom gaat hij bij zijn ex eten?
Heeft hij kinderen bij z'n ex?
In het nieuwe jaar praten? Waarom niet nu?

Even voor mijn belevenis, waarom gaat je vriend bij zijn ex eten, zijn er kinderen in het spel?
omschakelen lijkt me niet nodig,

lijkt me echt iets wat het waard is om een eventueel relatiebrekende ruzie over te gaan hebben... en nog wel voor de kesrt :-)

maar goed, misschien zijn er goede redenen om bij haar te gaan eten die je niet getypt hebt?
quote:lichtelijk schreef op 22 december 2010 @ 19:43:

omschakelen lijkt me niet nodig,

lijkt me echt iets wat het waard is om een eventueel relatiebrekende ruzie over te gaan hebben... en nog wel voor de kesrt :-)

maar goed, misschien zijn er goede redenen om bij haar te gaan eten die je niet getypt hebt?het staat allemaal in het topic: hoever mee gaan met je liefde en ex of zoiets.
Jij hebt inderdaad steun nodig om je te vertellen dat je het niet hoeft te pikken dat je partner zoiets regelt zonder dat met jou te overleggen!!!!
Wat doet hij bij zijn ex met kerst? Heeft hij kinderen met haar, of gaat hij gewoon " voor de gezelligheid"?

Oh, heb net je andere topic gelezen. Tja, ik neem aan dat je al tegen hem gezegd hebt dat je het niet zo leuk vindt?
Ik zou dat al niet kunnen, dan "normaal" doen. Ik zou zo boos zijn, dat ik de sfeer al zou verpesten. Ieder normaal denkend mens kan begrijpen dat jij dit niet ziet zitten.

De enige echt goede reden die ik kan verzinnen, is dat ze samen kinderen hebben en jullie relatie nog te pril is om jou te introduceren.
Ja er zijn kinderen in het spel , hij gaat ze ophalen wat hij altijd doet op zaterdag en vaak mee eet daar en tja dat het nu kerst is dat is bijzaak (zijn woorden)
Oh zie nu ook het andere topic.... Nee ik vind het niet kunnen! Dat hij probeert om voor de kinderen de verstandhouding met zijn ex op peil te houden is 1 ding, maar dan zou ik het NIET leuk vinden als hij dan de eerste kerstdag uitkiest om dat te doen. en zeker niet als hij dat zonder overleg doet......

Er zijn grenzen aan wat je voor lief moet nemen hoor!
misschien moet hij dan gewoon weer een relatie opbouwen met ex en zonder jou verder gaan zodat je een keer tegen iemand aan loopt die met JOU de kerst wil vieren!
Waarom pik je dit?
Zomerzon, het is handiger als je er 1 topic van maakt.
Kinderen zie ik wekelijks van hem de jongste heeft hier zelfs nog geslapen (uit eigen wil) afgelopen weekend
Hoe doe ik dat roosje1 ? gewoon overstappen op me eerste en hier niet meer reageren ?
TO's vriend denkt tijdens de seks aan zijn ex. Hij stuurt haar hijgerige mails en zij stuurt hijgerige mails terug. In die mails bespreken ze dat het eigenlijk zo niet kan omdat dit TO kwetst.

De vriend van TO is nog helemaal niet los van zijn ex, zijn al jaren gescheiden maar doen nog van alles samen, voornamelijk "voor de kinderen".

Korte samenvatting van het vorige topic.
Bedankt overigens voor de uitleg Zomerzon. Want nu begrijp ik het beter. Maar ik vind het toch een ingewikkelde toestand. Eten met ex op eerste kerstdag. Een van de 2 betekent niets voor hem, of allebei niet; kerst en huidige relatie.

Maar mocht alleen het eerste niet belangrijk voor hem zijn, kennelijk is dat wel zo voor zijn relatie. Maar toch kiest hij voor ex en kinderen...

Dan zul je je moeten afvragen of je er mee kunt leven dat je altijd aan de laatste mem zult hangen.
Hmmm ok, maakt het iets genuanceerder, maar dan nog. Maar zo te lezen heb je aangegeven wat je er van vindt en heeft hij daar niet echt een boodschap aan? Vreemd hoor...

Maar je wilde weten hoe je moet omschakelen he?! Zou ik moeilijk vinden in deze situatie. Bespreekbaar maken en kan hij het mee eten niet een keer overslaan? Dat zijn ex dan eventueel alleen zit, is niet jullie probleem toch?
quote:iones schreef op 22 december 2010 @ 19:48:

misschien moet hij dan gewoon weer een relatie opbouwen met ex en zonder jou verder gaan zodat je een keer tegen iemand aan loopt die met JOU de kerst wil vieren!
Verwijs in dit topic even naar je andere topictitel. Dan hoef je hier niet weer alles op te schrijven.
quote:Zomerzon1977 schreef op 22 december 2010 @ 19:41:

Heb even steun nodig.me vriend gaat eerste kerstdag gezellig bij zijn ex eten , zei om geen drama te maken ok leg me erbij neer in het nieuwe jaar moeten we maar eens praten. Maar voel me KUT sorry dat ik het zo zeg ....wil van de kerstavond die we samen zijn en 2e kerstdag wat leuks maken maar hoe schakel ik me om ?

Ik heb inmiddels in de gaten dat jij CONTINU je grenzen aan het verleggen bent om maar bij hem te kunnen blijven. Nu is hij niet goed bezig en jij vindt dat jij moet omschakelen. Dus WEER je grenzen verleggen en leren er "gelukkig en tevreden mee te zijn".

waar ben je mee bezig????? Hoelang blijf jij jezelf nog vernachelen voor die vent????? Hoe vaak ga jij nog omschakelen want dit is echt niet de laatste keer. Deze man gaat jou niet gelukkig maken. Dumpen die hap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven