ik mis nu al iemand

23-12-2010 15:12 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb met een bepaald persoon een goeie band,waar ik ook misschien een relatie mee ga krijgen. ik heb nu ander halve week vakantie,we zijn ook collega,s.gisteren heb ik vakantie gekregen en toen hebben we nog even flink geknuffeld,maar in de vakantie gaan we elkaar zeker een keer zien,we smsen elkaar elke dag en nu niet in de vakantie,maar heb nu het gevoel dat ik hem nu al weer mis.wat kan ik hier aan doen en dat ik hem dan niet elke dag ga smsen? hij moet ook een beetje vakantie hebben. heb zelf weinig vriendinnen en vrienden,ik spreek ze alleen via msn
waarom mag je hem niet elke dag smsen?

Als hij jou ook mist wil hij dat..

En waarom kunnen jullie elkaar niet vaak zien, bellen, chatten, smsen
Lieve Smurf, dit is toch niet de man waar al je topics over gaan?

Heb je inmiddels al met een begeleider gepraat?

Jullie sms-en elkaar elke dag en nu niet vanwege jou vakantie?

Ik snap het niet.

Heeft hij vakantie nodig van jou? Nu al, terwijl jullie nog niet eens een relatie hebben?

Vaag.
Wat doen? Nou, je vriendinnen eens IRL bezoeken of je tijd spenderen aan het forum
Stressed is just desserts spelled backwards
ik mis hoofdletters, spaties en enters...
tjezus..... wat laat jij je gebruiken zeg.... JE GAAT GEEN RELATIE MET HEM KRIJGEN !!!!! EN DAT ZOU JIJ OOK HELEMAAL NIET MOETEN WILLEN...... als jij je zo bewust laat gebruiken stop dan ook eens met jammeren!
Zucht, Smurfje...

Is dit nou nog steeds die ene 'vriend'? Hou er toch mee op en maak je leven eerst leuk voor jezelf.
ow.... ik heb in het verleden een hoop topics gemist...

ik ga mijn mond dan houden verder weet je
Heb ik iets gemist?
quote:Zamirah schreef op 23 december 2010 @ 15:20:

Heb ik iets gemist?

Volgens mij heul veul (en misschien ook helemaal niks)

Of misschien de trein? dat weet ik dan niet he
Smurfje, ik lees net je oude posts.

Lijkt me heel goed dat je even vakantie hebt, dat zorgt misschien voor de broodnodige afstand.

Tip: verwijder zijn nummer uit je telefoon.

Succes.
ik wil gewoon contact met hem houden en hij ook met mij.ik bedoel misschien om de dag smsen? ik wil me ook niet gaan vervelen en zo,ik denk wel aan een kroeg ofzo maar alleen vind ik dat niet leuk,dat niet elke dag smsen,zeg ik zelf omdat ook niet lastig wil zijn ofzo en af en toe een smsje stuur.wij hebben allebei vakantie
quote:Zwuppeliennn schreef op 23 december 2010 @ 15:15:

Lieve Smurf, dit is toch niet de man waar al je topics over gaan?

Heb je inmiddels al met een begeleider gepraat?

nee heb nog geen begeleider
quote:smurfje251 schreef op 23 december 2010 @ 15:26:

ik wil gewoon contact met hem houden en hij ook met mij.ik bedoel misschien om de dag smsen? ik wil me ook niet gaan vervelen en zo,ik denk wel aan een kroeg ofzo maar alleen vind ik dat niet leuk

JIj hebt echt zo'n betonnen plaat voor je harses... daar komt geen mens doorheen, zo zonde zo zonde dat jij je laat gebruiken, zo zonde dat jij denkt dat dit liefde is, zo zonde dat jij hier al meer dan eens je ongelukkigen verdrietig bij hebt gevoelt en het maar voort laat bestaan.

Daarnaast ook een beetje raar dat om de dag smsen dan wel zou kunnen?? en dat je dat wilt omdat je anders gaat vervelenen.MENS zoek een hobby en pleur dat nummer uit je telefoon en die kerel uit je hart en je hoofd!
Ik begrijp er niks van maar ik begrijp dat ik me er beter ook niet mee kan bemoeien?
Wordt het dan niet tijd om daar eens naar opzoek te gaan Smurf? Heb je ook niemand bij de sociale werkplaats die jou begeleidt of in de gaten houdt?
Doe wat je niet laten kunt.
quote:liselore schreef op 23 december 2010 @ 15:31:

[...]

JIj hebt echt zo'n betonnen plaat voor je harses... daar komt geen mens doorheen, zo zonde zo zonde dat jij je laat gebruiken, zo zonde dat jij denkt dat dit liefde is, zo zonde dat jij hier al meer dan eens je ongelukkigen verdrietig bij hebt gevoelt en het maar voort laat bestaan.

Daarnaast ook een beetje raar dat om de dag smsen dan wel zou kunnen?? en dat je dat wilt omdat je anders gaat vervelenen.MENS zoek een hobby en pleur dat nummer uit je telefoon en die kerel uit je hart en je hoofd!Liselore, dit is een kenmerk van de aandoening die TO heeft Hoe goed je het ook bedoelt, dit soort posts gaan niet helpen....
heb ik niet nodig!
quote:smurfje251 schreef op 23 december 2010 @ 15:26:

ik wil gewoon contact met hem houden en hij ook met mij.ik bedoel misschien om de dag smsen? ik wil me ook niet gaan vervelen en zo,ik denk wel aan een kroeg ofzo maar alleen vind ik dat niet leuk,dat niet elke dag smsen,zeg ik zelf omdat ook niet lastig wil zijn ofzo en af en toe een smsje stuur.wij hebben allebei vakantie

Hoe oud ben jij? Je klinkt echt als een wanhopige puber.

Ik bedoel: je wilt hem smsen want anders verveel je je??

Ik denk dat je hoognodig eens aan je eigen leven moet gaan werken. Zorg dat je het zélf leuk hebt, zonder hem zodat je hem niet als broodnodige vulling van je leven gaat zien.

Ik ken de hele voorgeschiedenis niet maar uit postst hierboven maak ik op dat je al heel lang aan deze man hangt en m waarschijnlijk niet gaat krijgen.
Mensen kinderen! Gaat dit alweer over die kerel die jou niet moet?

Zoek een hobby, ga sneeuwballen gooien of een bank beroven, maar laat die kerel met rust.

Het is na je vele topics wel duidelijk dat ie je niet moet.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:smurfje251 schreef op 23 december 2010 @ 15:33:

heb ik niet nodig!Weet je dat zeker Smurf? Deze situatie groeit je echt boven het hoofd. Ga maar eens tellen hoeveel topics je al over hem geopend hebt.
quote:Zwuppeliennn schreef op 23 december 2010 @ 15:32:

[...]

Liselore, dit is een kenmerk van de aandoening die TO heeft Hoe goed je het ook bedoelt, dit soort posts gaan niet helpen....ik weet niet over welke aandoening jij het hebt maar ik denk dat geen enkele post TO gaan helpen..... helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven