ik mis nu al iemand
donderdag 23 december 2010 om 15:12
ik heb met een bepaald persoon een goeie band,waar ik ook misschien een relatie mee ga krijgen. ik heb nu ander halve week vakantie,we zijn ook collega,s.gisteren heb ik vakantie gekregen en toen hebben we nog even flink geknuffeld,maar in de vakantie gaan we elkaar zeker een keer zien,we smsen elkaar elke dag en nu niet in de vakantie,maar heb nu het gevoel dat ik hem nu al weer mis.wat kan ik hier aan doen en dat ik hem dan niet elke dag ga smsen? hij moet ook een beetje vakantie hebben. heb zelf weinig vriendinnen en vrienden,ik spreek ze alleen via msn
zondag 26 december 2010 om 14:51
Smurfje...
heb het mailtje gelezen en waarom heb je hier nou niet van geleerd?
Je doet je ouders echt heel veel verdriet en jezelf ook!
zie je nou echt niet, dat dit dezelfde situatie is als waarover je moeder in haar mail schreef?
Hij slaapt nog gewoon bij zijn ex hoor en wil jou voor erbij.
Voor hem ben je niet bijzonder want hij rommelt nog veel meer aan op zijn werk en daarnaast woont hij met zijn eigen gezin.
WAAROM WIL JE DIT NIET INZIEN??
heb het mailtje gelezen en waarom heb je hier nou niet van geleerd?
Je doet je ouders echt heel veel verdriet en jezelf ook!
zie je nou echt niet, dat dit dezelfde situatie is als waarover je moeder in haar mail schreef?
Hij slaapt nog gewoon bij zijn ex hoor en wil jou voor erbij.
Voor hem ben je niet bijzonder want hij rommelt nog veel meer aan op zijn werk en daarnaast woont hij met zijn eigen gezin.
WAAROM WIL JE DIT NIET INZIEN??
zondag 26 december 2010 om 15:03
zondag 26 december 2010 om 15:17
quote:smurfje251 schreef op 26 december 2010 @ 15:10:
maar van zijn ouders mag ze wel mee sinterklaas en kerst vieren,maar hij zegt dat ze het doen om hun kind en zij wil er altijd bij zijn
Ja en? Is toch logisch?
En geloof maar niet teveel wat hij zegt want hij liegt alles aan elkaar!
Dikke kans dat die 2 nog een relatie hebben, kijk maar naar de mail welke je mams heeft gestuurd.
En daarom mag je niet smsen want ze zitten nu allemaal samen gezellig Kerst te vieren en JIJ zit alleen. Te wachten tot je weer mag sms-en !!
meisje, meisje... wat doe je jezelf aan
Deze situatie wil je echt zelf hoor!
maar van zijn ouders mag ze wel mee sinterklaas en kerst vieren,maar hij zegt dat ze het doen om hun kind en zij wil er altijd bij zijn
Ja en? Is toch logisch?
En geloof maar niet teveel wat hij zegt want hij liegt alles aan elkaar!
Dikke kans dat die 2 nog een relatie hebben, kijk maar naar de mail welke je mams heeft gestuurd.
En daarom mag je niet smsen want ze zitten nu allemaal samen gezellig Kerst te vieren en JIJ zit alleen. Te wachten tot je weer mag sms-en !!
meisje, meisje... wat doe je jezelf aan
Deze situatie wil je echt zelf hoor!
zondag 26 december 2010 om 15:30
bedankt voor de site maar is me te ver weg, ik ben wel van plan om uit te gaan bij mij in de buurt.discotheek ofzo waar ik ook jaren geleden zoiets deed en had ook toen een vriend daarvan.ik voel me nu niet gelukkig idd maar ik kan het ook niet uitstaan dat zijn ex bij die feestdagen bij moet zijn,hij zegt dat ik het allemaal maar moet begrijpen,wat zijn situatie,s zijn en smsen vind het teveel. ik heb vakantie maar op msn spreek ik dezelfde mensen elke dag en ik vind het niet erg,ik zie het nu wel in maar moeilijk om hem los te laten
zondag 26 december 2010 om 15:41
Nou, zal ik ook maar even? Stop hiermee. Hij wil je niet. Misschien dat 'ie ooit een makkelijke wip met je wil maken, daarom houdt hij het contact nog even aan. Maar dit gaat nooit wat worden. Je zit op de reservebank, voor wanneer hij zin heeft om te seksen. Daar leen je je vast voor, aangezien je hem zo veel sms't. Makkelijk voor hem. Maar hij wil verder geen contact. Hij vindt je irritant. Anders zou hij je overspoelen met sms'jes en je missen wanneer je er niet bent. Het is hopeloos.
Je huilt wat af.... Maar je doet het jezelf aan. Wanneer je hem laat vallen, huil je ook even, maar dat is van korte duur. Dan komt er vast iemand op je pad die jij ook heel leuk vindt, maar die het ook leuk vindt om met je af te spreken en die het niet vervelend vindt dat je sms't. Zolang je aan deze man blijft hangen, blijft hij je pijn doen. En blijf jij dus huilen...
Je huilt wat af.... Maar je doet het jezelf aan. Wanneer je hem laat vallen, huil je ook even, maar dat is van korte duur. Dan komt er vast iemand op je pad die jij ook heel leuk vindt, maar die het ook leuk vindt om met je af te spreken en die het niet vervelend vindt dat je sms't. Zolang je aan deze man blijft hangen, blijft hij je pijn doen. En blijf jij dus huilen...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zondag 26 december 2010 om 22:32
quote:smurfje251 schreef op 26 december 2010 @ 13:37:
ik heb haar vorig jaar gemaild en die ex heeft borderline en is ook niet helemaal oke,maar als ik dat weer doe,krijgt hij problemen,mag hij zijn zoontje niet meer zien.ik heb hem beloofd dat ik dat niet meer zal doen en hij me er op vertrouwd,en heb liever dat hij me wel vertrouwd in die dingen.maarja die ex was boos op me en op hem,maar toch hebben die 2 niks zegt hij
smurfje die lapzwans zegt zoveel maar liegt alles aan elkaar.
Heb jij die ex ooit zelf gesproken,face to face of zegt hij dat ze borderline heeft en blablabla.
Lieve smurf doe jezelf een groot plezier en kap hiermee.
Hij heeft gewoon nog een relatie hoor met die zogenaamde ex waarom geloof je je moeder niet?
Moeders voelen dit soort dingen.
ik heb haar vorig jaar gemaild en die ex heeft borderline en is ook niet helemaal oke,maar als ik dat weer doe,krijgt hij problemen,mag hij zijn zoontje niet meer zien.ik heb hem beloofd dat ik dat niet meer zal doen en hij me er op vertrouwd,en heb liever dat hij me wel vertrouwd in die dingen.maarja die ex was boos op me en op hem,maar toch hebben die 2 niks zegt hij
smurfje die lapzwans zegt zoveel maar liegt alles aan elkaar.
Heb jij die ex ooit zelf gesproken,face to face of zegt hij dat ze borderline heeft en blablabla.
Lieve smurf doe jezelf een groot plezier en kap hiermee.
Hij heeft gewoon nog een relatie hoor met die zogenaamde ex waarom geloof je je moeder niet?
Moeders voelen dit soort dingen.
dinsdag 28 december 2010 om 09:46
En niet alleen moeders...
Gaat er echt geen belletje rinkelen Smurfje?
Twijfel je nooit aan zijn oprechtheid?
Volgens mij ben je een beetje verslaafd aan deze man, maar het wordt hoog tijd om af te kicken, want zo'n man, die verdiend het niet.
Laat hem het lekker alleen uitzoeken en go for a new HAPPY life!!!
X Sam
Gaat er echt geen belletje rinkelen Smurfje?
Twijfel je nooit aan zijn oprechtheid?
Volgens mij ben je een beetje verslaafd aan deze man, maar het wordt hoog tijd om af te kicken, want zo'n man, die verdiend het niet.
Laat hem het lekker alleen uitzoeken en go for a new HAPPY life!!!
X Sam
dinsdag 28 december 2010 om 12:55
ik snap jullie wel hoor, ik ben nu enorm aan t twijfelen. vanmorgen,we wouden vandaag afspreken,hij had dus zin in seks,dus vroeg ik hem via de sms waarom hij problemen zou krijgen als wij een vriendschap hebben. hij heeft niks met haar zei ie en dat ik hem niet voortdurend moest smsen,en nu wil hij niks afspreken vandaag omdat ik hem een paar smsjes stuurde,want meneer heeft niks aan zijn huishouden en orde kunnen doen vanmorgen en dan straft hij mij als ik hem teveel sms dat hij vandaag niks wil afspreken,zo komt het er op neer
dinsdag 28 december 2010 om 17:34
quote:smurfje251 schreef op 28 december 2010 @ 12:55:
ik snap jullie wel hoor, ik ben nu enorm aan t twijfelen. vanmorgen,we wouden vandaag afspreken,hij had dus zin in seks,dus vroeg ik hem via de sms waarom hij problemen zou krijgen als wij een vriendschap hebben. hij heeft niks met haar zei ie en dat ik hem niet voortdurend moest smsen,en nu wil hij niks afspreken vandaag omdat ik hem een paar smsjes stuurde,want meneer heeft niks aan zijn huishouden en orde kunnen doen vanmorgen en dan straft hij mij als ik hem teveel sms dat hij vandaag niks wil afspreken,zo komt het er op neer
Wat moet hij nog doen smurfje voor jij eindelijk die enorme plaat beton voor je kop weghaalt?
Is het nu nog niet duidelijk?
Verwijder zijn telefoonnummer en laat het hem lekker bekijken met die zogenaamde ex van hem.
Daar ben jij toch veel te goed voor om je zo te laten gebruiken door die hufter?
Wat moet hij nog doen smurfje voor jij eindelijk die enorme plaat beton voor je kop weghaalt?
Is het nu nog niet duidelijk?
Verwijder zijn telefoonnummer en laat het hem lekker bekijken met die zogenaamde ex van hem.
Daar ben jij toch veel te goed voor om je zo te laten gebruiken door die hufter?
woensdag 29 december 2010 om 08:58
PDD NOS of niet, m.i. schort het aan een gezonde dosis eigenwaarde/zelfliefde als je met zo'n 'vriendschap genoegen neemt/een loopje met je laat nemen.
Je bent er altijd zelf nog bij, nu lijk je willoos overgeleverd aan zijn grillen en de enige die dat kan veranderen ben je zelf. Moet je dat wel eerst echt willen.
Je bent er altijd zelf nog bij, nu lijk je willoos overgeleverd aan zijn grillen en de enige die dat kan veranderen ben je zelf. Moet je dat wel eerst echt willen.