Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Nog 1 uur en 10 minuten en dan lekker vrij tot 4 januari

en man was vroeg klaar en heeft vlucht om kunnen boeken dus die is ook 3 uur eerder thuis, laat de vakantie maar komen
Even een snelle reactie vanaf het werk.

Enka, leuk de taarten! En de dino´s, klinkt gaaf!

Hel, wat leuk dat bellen. Dat is hier nog helemaal niet aan de orde helaas. Ik moet telkens de afspraakjes regelen.... Ik wil dat ook zeg!

Oh, duty calling...
Dat was ik helemaal vergeten gisteren Bridges, maar wat een leuke uitnodigingen inderdaad! Al een beetje rondgekeken in de nieuwe dakkapel?

Was ik ook benieuwd naar Mamax, hoe het met de makelaar is gegaan! Recepten zet ik wel even op de groep (hadden we niet ooit eens een receptentopic?). Zijn allebei uit 't tijdschriftje van de Deen (maar de kip pimp ik een beetje), die heb jij toch ook vaak?

Jin, duty calling - hoe durven ze in de laatste 10 minuutjes....

Vandaag met Maatje bij Suus langs geweest, helemaal gezellig.
Zo! Ik heb een receptje geplempt! Goed idee Hel! (Al ben ik over het algemeen het best in mierzoete toetjesrecepten...)

Enka: en? Vakantie? heerlijk!!!

Hel: ja dakkapel wordt steeds mooier. man erg druk met aftimmeren. Zooi staat nog steeds in slaapkamer. Stucadoor vandaag geweest. Als we overeen komen qua kosten, wordt het eind januari. Dan gaan we wel al zooi terugzetten. maar het wordt moohooi!!!
Ha, dan hebben we nu twee receptentopics. Zal die van mij even in die van jou plakken.

Wat gaaf, lijkt me helemaal geweldig zo'n extra ruimte erbij! Wij hebben plannen voor een vaste trap naar zolder (nu vliso), moeten nog 2 jaar sparen vrees ik maar kan me nu al helemaal verlekkeren aan het idee van die extra ruimte!
O nee, toch maar 1 receptentopic, hahahaha! Cool.
Haiii

Hier in de telmodus, bah hahahaha zo niet mijn ding.

Leuk een receptentopic, Ik weet nog steeds niet wat ik moet maken.

Wordt vast erg mooi Bridges.

Hel ideaal 2 trappen, zoveel ruimte.. nou ja zo zou het moeten zijn.. staat hier tjokvol
Bam: jij had ooit zo'n recept voor franse kip of zo. Weet je nog? ooit gemaakt, was ook lekker...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mjum.. maar niet voor kerst, want man is er geen liefhebber van...

Krijg wel een dejavu.

We gingen ooit samen ( volgens mij was juul er nog niet, of misschien net) daar dus franse kip maken, en zouden zorgen dat het klaarstond als ze thuis kwamen ( wij waren dus eerder)....

Wij al lang en breed klaar met die kip.. en het duurde en het duurde..... en dit gerecht, moet je eigenlijk meteen opdienen als het klaar is anders wordt de saus heel dun... dus wij steeds maar zo,n dikmaak toestand erbij kieperen zodat die prut dik bleef...... we hebben dus een keer of 5 dat spul moeten toevoegen tot ze eindelijk eens binnen kwamen zeilen.... Volgens mij was het toen in plaats van franse kip maizenakip
Uitnodiging van Bridges, is trouwens echt helemaal geweldig.. Ik mocht hem over de msn ontvangen..
Dank dank Bam...

Receptje op de groep graag dus... Mooi verhaal erbij!
als jij voo rme gaat tellen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100!!!!!!!

Zoiets?
heel grappig Bridges

Goedemorgen!
Ga meteen even kijken op het receptentopic. Ik heb inderdaad ook vaak de boodschappen Hel, maar hier overheen gekeken denk ik.

Zo, hier ruikt het ook lekker! Heb een brownie/cheesecake[/url] geval in de oven staan...

Hel, gezellig, speeldate met Suus. Dames het naar hun zin gehad?

Bridge, lekker zo'n bak met ruimte erbij! Wat gaan jullie er mee doen?

Amaal, bij jou iedereen weer beter?
mogge allemaal!

Lekker die recepten (vooral die maizenakip ). En ik ben gewoon met oudste de supermarkt ingegaan en heb alles gekocht waarvan ik dacht dat het wel bij kerst past, geen idee dus nog wat we eten (ja biefstukjes, maar verder?). Nou ja, geen gasten, dus het wordt wel wat.

Ik werd vanochtend al beneden geroepen voor het kerstontbijt (man had geloof ik niet door dat ie een dag te vroeg was ).
Bam, sterkte met tellen.

Bridges, wat heb je voor mopoie uitnodiging gemaakt? Foto op groep?

Mamax, veel plezier met Heiligabend!

Hel, kun je staan op jullie older? Klinkt lekker zo´n potentieel extra ruimte!

Star, ben benieuwd of het leuk is!
Kokos, hoe is het met je?
Mijn plannen voor "me" time vallen letterlijk en figuurlijk in het water: enorme lekkage in het bijgebouw dus ik zit nu gezellig op de schade-expert te wachten nadat ik alle rommel aldaar naar zolder verplaatst heb, het huis snel toonbaar gemaakt heb en mezelf opgeleukt heb (je weet het niet he ).

Dit is echt niet fijn... Enige voordeel zou nog kunnen zijn dat de vloer verpest is want die wilde we toch vervangen tijdens de verbouwing. Verder kost dit veel te veel tijd. Ik wil naar de kapperT. Boehoehoeeeeeee
Suze, dat kkinkt als een enorm geval van balen, gatver. Goeie timing zeg. Ik ga me ook maar ens opleuken en nieuwe dingen kopen voor het kerstontbijt.
:puke:

Buikgriep te pakken. Tim begon dinsdag, ik woensdag en man ligt met darmkrampen in bed. Lianne en Tim zijn bij mijn ouders, Lianne is nu ook ziek.

Ik wens jullie fijne dagen!
Mamax, gefeliciteerd met de aankoop. Leuk!
Jinster, wat voor batterijen moeten er in de cd speler?? Doos al ingepakt voor morgen...
Jeetje Kokos, het zit echt niet mee bij jullie.. maar weer en heel veel beterschap!!
Oei Kokos, dat klinkt niet best. Beterschap!!!

Suus: ai lekkage sucks! Schade expert al geweest? Was het wat?

Jin: ah leuk, kerstontbijt op tijd,. Haha moest even denken wat je nou bedoelde met de maizenakip maar snappum...

Mamax: oh die ziet er ook zoooo lekker uit! Ben benieuwd hoe die is. Zin in Heiligabend bij jou?

Uitnodiging op de groep plaatsen lukt me niet. Staat in een word document, en die kan ik niet plaatsen denk ik...

(en heb beetje balen want vorig weekend op post gedaan en denk dat ze hem nog niet hebben gehad. Had datum en zo wel al gezegd tegen de ouders maar had leuk geweest als het op tijd is. Dus als ik vandaag niks hoor, mail ik ze hem allemaal maar door. (nadat ik eerst iedereen heb gebeld voor het mailadres...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven