Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ze staan onder elke pijler als alias. Je mag oa geen plaatjes meer plakken die niet van jou zijn. Geen idee of een link naar de pagina van een ander dan wel mag.

Bah, even helemaal van slag door het overlijden van Elin. Mini en Maxi nog maar even extra geknuffeld.
Weet niet wie Elin is maar voor jou.

En volgens mij mag het gewoon hoor wat je hebt geplakt. Als ik de regels zo lees
Elin is van het topic 'Geen onbezorgde zwangerschap'. Geboren na 28 weken, 2.5 maand gevochten als een tijger en gisteren overleden.
Sneu hè Mamax... Kreeg er ook al kippenvel van en moest even slikken...

Enka: druk dagje voor jou! Wel leuk!

Grrr dochter was boos net omdat we weg moesten. Dus toen ik haar naar de gang tilde om jas aan te doen etc. trok zij de deur dicht en liep ik er best hard tegenaan met mijn hoofd... Dus nu bult op hoofd... Tijd dat sneeuw weg is. Kan ik tenminste weer gewoon naar buiten met mijn koukleumpje...
Ach wat verdrietig, kleine Elin... Kan me voorstellen dat je je mannen even extra moet knuffelen dan Mamax.

Enka, wel veel "echter", zo vlak voor de kerst de viering op school en kdv (hier natuurlijk al een week vakantie), leuk! Jammer van je A-keus oufit, wat was dat (en wat wirdt het nu)? SS R'dam erg gaaf, heb er tijd terug overnacht, wil definitely nog een keer terug voor etentje!

Mamax, spannend, de tekeningen. Hadden jullie veel op- en aanmerkingen?

Klinkt heerlijk, de kerstmenu's. Gaan er nog meer mensen lekker kokkerellen (nou ja, vast wel, maar ik bedoel van ons dan he )?

Wij 1e kd vrienden op bezoek met iniminibaby en mannetje van 2,5 (die nog niet erg blij is met de baby ), wel gezellig. 't Wordt vissoep vooraf, dan salade met warme brie en kersen, kipstoof met pruimen, gehaktballetjes met cranberrysaus, krieltjes uit de oven, couscous, haricots vertsrolletjes met rauwe ham en broccoli met citroen-knoflookdressing. En toe semifreddo met frambozen. Maar ik denk dat ik wat moet gaan schrappen. Anyway, moet alle verse dingen nog inslaan dus ik zie wel.

Enka, grappig dat je net vandaag naar schoonmoeder vraagt, is best wel crisis, zet het zo wel even op de groep.
voor jou Hel!
Voor iedereen een Hug
Zo, ik heb een dik oog.....

Apie wilde zijn pyjama inspringen maar knalde met zijn hoofd tegen mijn oog en hard ook...auw....

Ik moest meteen aan jou denken, Bridges
Ik heb ook al een gat in mijn tong. Won het niet van vriend gisteren. (Wilde hem in een klooibui van bed afduwen en toen gebeurde precies hetzelfde als bij jou maar dan hoofd tegen onderkaak... Nu dus een dikke tong...)

Kom gehavend uit deze vakantie.

Ben even boevenmutsen aan het maken. Heb de hele wereld afgezocht voor de juiste stof (nergens te vinden...) en nu door het klooiweer heen gehaald vanmiddag. Als hij nu niet blij is, doe ik hem wat
hahaha dat is eigen schuld dikke bult

Nou idd, hoop ook voor hem dat hij er blij mee is

Wanneer vier je zijn feestje?

en hoeveel kindjes nodig je uit?

En wat had je voor uitnodigingen?
Zaterdag en zondag kerst. Maandag verjaardag. Dinsdag feestje. Hebben we het maar gehad. Uitnodiging was leuk geworden. Zal even kijken of ik hem op de grioep kan zetten... Is word document, dus weet niet hoe dat moet met foto erop en zo...

Hij heeft 4 vriendjes uitgenodigd, dus totaal 5 kinderen.
Hmmm lukt niet.

We hadden foto van T. met daardoorheen gezocht. Daaronder ook gezocht: namen vriendjes.

Als u een van deze boefjes gevonden heeft, breng ze dan voor een boevenfeestje dan en dan daar en daar. Bij goed gedrag worden de boefjes thuisgebracht. En dan onze nummers en mailadres etc.
Juul mag er 5 officieel maar heeft er 7 of 8..... dat wordt nog wat.

Nu heeft hij met 1 kindje nog nooit afgesproken.

Niet dat Juul of vriendje dat niet willen maar omdat hij op de naschoolse zit.. toch die moeder maar eens bij dr kladden pakken een keer op school . een kind op een feestje wat nog nooit hier gespeeld heeft vind ik wel wat tricky. Ik weet graag een beetje hoe een kind is

Ben benieuwd bridges.. enne anders heb ik mail he
Ik zou dat als moeder ook niet fijn vinden hoor... Dan maar volgend jaar of zo...
Spannend Bridges, komt al heel dichtbij! Was hij er gauw uit, welke vriendjes hij ging uitnodigen?

O ja Jin, ik moest nog zo lachen om Oudste met z'n (potentiele) beste Kompel - klinkt alsof ze samen de mijnen ingaan.

Kreeg om 16.00 een gevloerd kindje thuis bezorgd, was met vriendinnetje mee naar Ballorig de hele dag.

Rare dag wel. Was vanochtend nog naar werk maar eerder thuis gekomen vanwege situatie met schoonmoeder. Moet nu eigenlijk nog aan het werk maar ben zo moe, bah..
Jongetje elke dag op nso Bam? Kan 'ie dus nooit ergens spelen - ook sneu...
volgens mij 4 dagen, maar op de dag dat dat jochie kan kan juul niet, want moet juul naar judo
bah, hel dat je nu nog moet werken, kan je het niet verschuiven naar andere dag. Gewoon lekker niksen vanavond. Hakt er allemaal wel in natuurlijk

Leuk voor Maatje, lekker ravotten in balorig.
Mmm, nee, dan komt het er nooit van, dat spelen met dat vriendje... Misschien nu in de vakantie, of een keertje in een weekend?

Is hier helemaal ontdekt, vriendinnetjes bellen elkaar gewoon op in het weekend of vakantie. Schattig hoor. Gaat zaterdagochtend de telefoon, vriendinnetje van Maatje, of ze Maatje even mag spreken. Hoor ik: "Ja, dat vind ik wel leuk... Ja, dat is goed. Maar dat moet ik eerst even aan mijn mama vragen."

Schuiven lastig, alles zit zo vastgepland. Enige mogelijkheid is 's avonds als Maatje slaapt. Maar dan ben ik altijd zo moe. Dus nou ja, hoppakee, nog even wat doen.
Goedemorgen!

Nog wat kunnen werken Hel?

Hier ook een kerstdiner, ik weet alleen nog niet wat
quote:bambino schreef op 22 december 2010 @ 20:57:

Juul mag er 5 officieel maar heeft er 7 of 8..... dat wordt nog wat.

Nu heeft hij met 1 kindje nog nooit afgesproken.

Niet dat Juul of vriendje dat niet willen maar omdat hij op de naschoolse zit.. toch die moeder maar eens bij dr kladden pakken een keer op school . een kind op een feestje wat nog nooit hier gespeeld heeft vind ik wel wat tricky. Ik weet graag een beetje hoe een kind is

Ben benieuwd bridges.. enne anders heb ik mail he Grappig, Maxi was voor de vakantie ook op een feestje bij een jongentje waar hij nog nooit geweest was. Op school spelen ze wel samen en hij was ook op Maxi's feestje, maar hij was nog niet eerder daar. Geen moment over gedacht hem niet te laten gaan, gewoon m'n nummer meegegeven voor als er wat was.
quote:Helenita2 schreef op 22 december 2010 @ 21:23:

Is hier helemaal ontdekt, vriendinnetjes bellen elkaar gewoon op in het weekend of vakantie. Schattig hoor. Gaat zaterdagochtend de telefoon, vriendinnetje van Maatje, of ze Maatje even mag spreken. Hoor ik: "Ja, dat vind ik wel leuk... Ja, dat is goed. Maar dat moet ik eerst even aan mijn mama vragen."

wat leuk... Dat is hier met de mannen helemaal nog niet, sowieso al minder met jongens denk ik.

Kun je je recept voor de salade met brie en kersen en de kipstoof met pruimen ergens neerzetten? Klinkt heerlijk!
Hier is het menu voor 1e kerstdag ook gemaakt. Vooraf een zalmtimbaaltje, dan struisvogelbiefstuk met uienconfit, aardappelgratin en rode kool en na tarte tatin met kaneelijs. Lekker.

Al 2 dagen bezig m'n servieskast op te ruimen. Alles weer even lekker in de vaatwasser gezet. Lekker zo'n eindejaarsschoonmaak.
haha Bridges, gehavend de kerst door. Moest wel lachen om je verhaal.

mamax, dat ziet er ook lekker uit zeg!

En bij jou Hel, staan ook al zoveel lekkere dingen op het menu. mmmm

Bam, ga je het menu in de supermarkt verzinnen of ben je nu de kookboeken door aan het spitten?

Bridges, leuke uitnodigingen! T heeft ze van de week ook uitgedeeld. Ik had Dino's gemaakt en die om een roltoeter heen gemaakt. Zal vanavond wel een foto plakken.

Gisteren was het eten ook erg lekker en het was erg leuk. Voor herhaling vatbaar. 's Avonds nog 2 taarten gemaakt en toen ik naar bed ging werd T wakker, die had eng gedroomd dus die mocht toen bij mij in bed. Hele verhalen over de musical en het ontbijt op school haha maar uiteindelijk viel hij toch in slaap.

Man was goed aangekomen in Rome en mijn zusje ook eindelijk. Zondag vertrokken en gisteravond was ze dan op plaats van bestemming.

Oh en ik had een monchoutaart gemaakt en de chocolade taart uit de Allerhande en die is wel erg lekker
Morgen.

Net met 2 kinderen op de slee geploeterd. Zo zeg. Behoorlijke opgave!

Mamax: ik vind schoolkindjes wel anders dan BSO kindjes waarvan ik de ouders dus niet ken. School zie je ouders vaak wel op het schoolplein, dus weet je in ieder geval wie erbij hoort. Hoe is het met de makelaar afgelopen? Eten klinkt goed!

Enka: fijn dat het leuk was! Ach en T. dus danig onder de indruk, leuk!

Hel: klinkt goed dat eten van jou! Hier wordt ook volop gebeld hoor. Zo schattig, die kleine mannen die zich al heel wat voelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven