Sneeuw!!! Veeeeel sneeuw!!
vrijdag 24 december 2010 om 12:47
vrijdag 24 december 2010 om 13:48
vrijdag 24 december 2010 om 13:49
vrijdag 24 december 2010 om 13:52
vrijdag 24 december 2010 om 13:55
quote:Keye schreef op 24 december 2010 @ 13:15:
Ben er minder blij mee soms. Man moet vanmiddag met dochter richting utrecht. Ik begin nu al met duimen dat ze weer veilig thuiskomen. En de slee van de kinderen is hier voor de deur gejat, dus moeten vanmiddag lopen om een nieuwe te kopen. (Met baby van 5 maanden, kleuter van 4 en dochter van 7.) Als die uberhaupt ergens nog te krijgen zijn.
Tja, je kunt helaas niets even onbeheerd buiten zetten.
Wel erg sneu voor je kindjes. Maar je hoeft er niet uit te gaan hoor, sleeën zijn overal in NL uitverkocht helaas.
Ben er minder blij mee soms. Man moet vanmiddag met dochter richting utrecht. Ik begin nu al met duimen dat ze weer veilig thuiskomen. En de slee van de kinderen is hier voor de deur gejat, dus moeten vanmiddag lopen om een nieuwe te kopen. (Met baby van 5 maanden, kleuter van 4 en dochter van 7.) Als die uberhaupt ergens nog te krijgen zijn.
Tja, je kunt helaas niets even onbeheerd buiten zetten.
Wel erg sneu voor je kindjes. Maar je hoeft er niet uit te gaan hoor, sleeën zijn overal in NL uitverkocht helaas.
vrijdag 24 december 2010 om 14:06
vrijdag 24 december 2010 om 14:13
Voor neefje van 2 heb ik laatst een slee geimproviseerd (nichtje van 7 met de slee ervandoor, ja tante, past echt niet hoor, dat jongetje er nog bij) van een snowboard met springtouw. Ging prima.
De jochies in de straat zijn nu aan het 'sliden' met skateboards (wieltjes eraf) en ouderwetse vuilniszakken. Maar daar loop je idd niet even mee naar de stad.
@Keye: zoon hangt in draagdoek, kinderwagen lukt echt niet hier. Vind het zo sneu voor je kinderen. Kunnen ze eindelijk eens spelen in de sneeuw, is hun slee gejat.
De jochies in de straat zijn nu aan het 'sliden' met skateboards (wieltjes eraf) en ouderwetse vuilniszakken. Maar daar loop je idd niet even mee naar de stad.
@Keye: zoon hangt in draagdoek, kinderwagen lukt echt niet hier. Vind het zo sneu voor je kinderen. Kunnen ze eindelijk eens spelen in de sneeuw, is hun slee gejat.
vrijdag 24 december 2010 om 14:25
Ik ben net terug van het winkelcentrum, want ik moest nog wat boodschapjes doen. Glibber hee, oppassen voor ijs, wat tussen de sneeuw zit, en weer terug. Ik was zo enorm blij dat ik thuis was.
De sneeuw hier is tot enkelhoogte afwisselen met stukken ijs. Als ik 's avonds met de honden glibber, vraag ik me af, wanneer we gewoon kunnen lopen
Overigens, leef ik met de a.s. moeder. Wie weet ligt het kindje er onder de kerstboom. Heb je het al toegesproken, zo van het wordt nu echt tijd dat je geboren wordt?
De sneeuw hier is tot enkelhoogte afwisselen met stukken ijs. Als ik 's avonds met de honden glibber, vraag ik me af, wanneer we gewoon kunnen lopen
Overigens, leef ik met de a.s. moeder. Wie weet ligt het kindje er onder de kerstboom. Heb je het al toegesproken, zo van het wordt nu echt tijd dat je geboren wordt?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
vrijdag 24 december 2010 om 14:46
vrijdag 24 december 2010 om 15:04
Het blijft hier echt sneeuwen, is echt heel mooi als je binnen zit hahahaha,maar echt het is geen doen om buiten te lopen zo hoog staat het, je kan onze hond nog net zien,is een labrador en ze vind sneeuw echt prachtig gaat altijd als een dolle door de sneeuw, maar zelfs zij wil nu snel naar binnen.
vrijdag 24 december 2010 om 15:11
quote:Gravinnetje schreef op 24 december 2010 @ 14:46:
[...]
Is dat echt zo dat je geen sneeuwkettingen mag gebruiken hier? De politie gebruikt ze zelf namelijk wel.
Ja, je mag in Nederland geen sneeuwkettingen gebruiken. Dat er een utizondering geldt voor hulpdiensten kan ik me voorstellen. In geval van nood dienen zij toch veilig over de weg te kunnen verplaatsen. De politie rukt alleen met sneeuwkettingen uit in geval van een noodoproep.
Sneeuwkettingen zijn o.a. slecht voor ons asfalt.
[...]
Is dat echt zo dat je geen sneeuwkettingen mag gebruiken hier? De politie gebruikt ze zelf namelijk wel.
Ja, je mag in Nederland geen sneeuwkettingen gebruiken. Dat er een utizondering geldt voor hulpdiensten kan ik me voorstellen. In geval van nood dienen zij toch veilig over de weg te kunnen verplaatsen. De politie rukt alleen met sneeuwkettingen uit in geval van een noodoproep.
Sneeuwkettingen zijn o.a. slecht voor ons asfalt.
vrijdag 24 december 2010 om 16:14
Nou ben weer binnen met peuter, op sommige plekken zou je hem niet meer zien door de sneeuw! Maar schoonmoeder had een buggy met sneeuwbanden want onze kwam echt niet vooruit!! Het was heerlijk om (even) buiten te zijn. Maar het meeste van de tijd als je moet werken ofzo vind ik het maar een gesjouw met twee kleine kinderen..
Op de weg is het echt een puinhoop, als de auto's al van hun plek komen!!
Op de weg is het echt een puinhoop, als de auto's al van hun plek komen!!