Neem afscheid van het Viva-forum

24-12-2010 21:26 448 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede forummers,

ik wil graag kwijt dat ik spijt heb van mijn inschrijving hier! Blijkbaar liggen viva-forummers en ik niet op een lijn (behalve een enkele uitzondering zoals een Aureel, Wannalive en Catteautje= respect!!) maar dat is erg weinig met zoveel man. Wat mij opvalt hier is dat men probeerd zo `bijdehand` en `intelligent` mogelijk probeerd over te komen en het resultaat bis dat ik men gefrustreerd vind overkomen. Ik ben op zoek naar een beetje medeleven o.a. en respect. Ik vind dat hier niet. Nou ik ben klaar voor alle quasi-intelligente maar zeer gefrustreerde antwoorden, laat maar komen!

Ik ga dan ook weg hier met een KNAL, wens jullie (ondanks alles)veel succes!

Vriendelijke groeten, mij
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 21:48:

[...]

OH my god!!! hahahaha. Idd dit is mijn kerstgedachte, ik sluit het af voor het nieuwe jaar. En neeee ik ben nog niet weg dat maak ik zelf wel uit! Nou viva.nl is een erg prettig forum! Jaja, maar ik maak graag iets los bij mensen... nou jullie weer---->----> jij bent raar!
euh, doei!
quote:Maleficent schreef op 24 december 2010 @ 21:48:

Zoebie vertel het goede nieuws!

Hoe gaat het met je?Ik word Oma Mal. En ik ben helemaal gek van vreugde.

[...]

OH my god!!! hahahaha. Idd dit is mijn kerstgedachte, ik sluit het af voor het nieuwe jaar. En neeee ik ben nog niet weg dat maak ik zelf wel uit! Nou viva.nl is een erg prettig forum! Jaja, maar ik maak graag iets los bij mensen... nou jullie weer---->Open dan geen topic. Aandachtrekker.

[...]

OH my god!!! hahahaha. Idd dit is mijn kerstgedachte, ik sluit het af voor het nieuwe jaar. En neeee ik ben nog niet weg dat maak ik zelf wel uit! Nou viva.nl is een erg prettig forum! Jaja, maar ik maak graag iets los bij mensen... nou jullie weer---->Hoeveel afscheidstopics ga je nog openen?? Je lijkt Sgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapie wel

[...]

OH my god!!! hahahaha. Idd dit is mijn kerstgedachte, ik sluit het af voor het nieuwe jaar. En neeee ik ben nog niet weg dat maak ik zelf wel uit! Nou viva.nl is een erg prettig forum! Jaja, maar ik maak graag iets los bij mensen... nou jullie weer---->Sorry, ik ga er geen slaap door verliezen. Mij boei je niet.
Welke pijler moet ik zijn?

Trouwens, Diva, je hebt toch al gezegd dat je gaat? Waarom kom je steeds terug? Toch best verslavend hè?
Grief is just love with nowhere to go
7.135.707 euro!
Doei!

(ps goed dat je even een topic opende, want ik had je echt enorm gemist en had dan mooi niet geweten waar je gebleven was.)

quote:friezinnetje schreef op 24 december 2010 @ 21:51:

7.135.707 euro!Wie? Wat? Waar???
quote:hekje schreef op 24 december 2010 @ 21:47:

[...]

Rustig aan joh! Om welk volgend topic ben je nu zo pissig dan?Eindelijk iemand die redelijk overkomt! Over een paar topics, maar meer over een paar gasten hiero. Blijfgewoonbianca bv, en avondzon zijn mij erg bijgebleven!!!
Zoebie, wat een heerlijk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd! Wanneer komt de baby ongeveer?

[...]

OH my god!!! hahahaha. Idd dit is mijn kerstgedachte, ik sluit het af voor het nieuwe jaar. En neeee ik ben nog niet weg dat maak ik zelf wel uit! Nou viva.nl is een erg prettig forum! Jaja, maar ik maak graag iets los bij mensen... nou jullie weer---->las ik nou dat jij een zakenvrouw bent? .........

In mijn zakenwereld ben je te dom om te poepen.... Tot ziens.
quote:Bianca40 schreef op 24 december 2010 @ 21:51:

[...]

Wie? Wat? Waar???

Oudejaarsloterij!!!!

Oh nee, serieus request!

7.135.707 euro!Jeuh!! Had stiekem Rutte nog wel verwacht op podium met alsnog verdubbeling (of bijdrage)
Ik zit zoetsappig All you need is love te kijken.... heerlijke achtergrond bij zo'n gezellig vrijdagavondtopic als deze
Diva, je bent wel een beetje de stervende zwaan aan het spelen hè?
quote:friezinnetje schreef op 24 december 2010 @ 21:50:

[...]

Hoeveel afscheidstopics ga je nog openen?? Je lijkt Sgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapie welZoveel als dat ik wil friese koude ... ! Ik kom uit Brabant, Eindhoven wel te verstaan, Friesland betekend niX!

7.135.707 euro!Wow!
Je bent een diva of je bent het niet
quote:Bianca40 schreef op 24 december 2010 @ 21:53:

Ik zit zoetsappig All you need is love te kijken.... heerlijke achtergrond bij zo'n gezellig vrijdagavondtopic als deze Hahahhaha! Humor;-)
Eindhoven? Welke straat?
quote:Zoebie schreef op 24 december 2010 @ 21:50:

[...]

Ik word Oma Mal. En ik ben helemaal gek van vreugde.

Wow, dat is een mooi kerstkado, oma worden.

Gefeliciteerd
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 21:54:

[...]

Zoveel als dat ik wil friese koude ... ! Ik kom uit Brabant, Eindhoven wel te verstaan, Friesland betekend niX!Eindhoven de gékste! Dat klopt in dit geval wel
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 21:54:

[...]

Zoveel als dat ik wil friese koude ... ! Ik kom uit Brabant, Eindhoven wel te verstaan, Friesland betekend niX!Je kan nu gestaft worden voor beledigen. Wel handig wanneer iemnd dat doet. Hoef Kan je nooit meer in te loggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven