Neem afscheid van het Viva-forum

24-12-2010 21:26 448 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede forummers,

ik wil graag kwijt dat ik spijt heb van mijn inschrijving hier! Blijkbaar liggen viva-forummers en ik niet op een lijn (behalve een enkele uitzondering zoals een Aureel, Wannalive en Catteautje= respect!!) maar dat is erg weinig met zoveel man. Wat mij opvalt hier is dat men probeerd zo `bijdehand` en `intelligent` mogelijk probeerd over te komen en het resultaat bis dat ik men gefrustreerd vind overkomen. Ik ben op zoek naar een beetje medeleven o.a. en respect. Ik vind dat hier niet. Nou ik ben klaar voor alle quasi-intelligente maar zeer gefrustreerde antwoorden, laat maar komen!

Ik ga dan ook weg hier met een KNAL, wens jullie (ondanks alles)veel succes!

Vriendelijke groeten, mij
...
anoniem_118334 wijzigde dit bericht op 27-12-2010 20:41
Reden: uitschelden medeforummer
% gewijzigd
TO is een nobody.
Diva_mamma, als je zo'n spijt hebt van je inschrijving op dit forum, waarom reageer je dan nog steeds op iedereen? Hou de eer aan jezelf en kap ermee. Je niveau gaat gaandeweg dit topic hard naar beneden. Jammer en volledig onnodig.
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 22:09:

[...]

Oh jij denkt, ik pak haar even op de zwakste plek. Nou niet dus! Ik geef een geweldig voorbeeld! Geld zat, alles is te koop!!!Jaja....vooral Burberry...
Ja, dat vind ik echt.
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 22:07:

[...]

[...]

Ja precies! Ik moet mijn frustraties kwijt!!! Jullie toch ook? Te pas en te onpas?!Jullie?? Wil je me niet in één adem met dat kakwijf noemen alsjeblieft dankjewel?
The time is now
quote:layla1969 schreef op 24 december 2010 @ 22:06:

Kan er niet een verbod komen op afscheidstopics? Er worden toch ook geen voorsteltopics geopend voor iedere forummer die zich nieuw aanmeldt?Nee misschien dat het respect wat hoger zou liggen als men zichzelf even netjes voorsteld

Ja, alsjeblieft niet zeg
Ja, dat vind ik echt.
Frustraties Neuhhh ken ik niet
quote:Waxine schreef op 24 december 2010 @ 22:10:

Diva_mamma, als je zo'n spijt hebt van je inschrijving op dit forum, waarom reageer je dan nog steeds op iedereen? Hou de eer aan jezelf en kap ermee. Je niveau gaat gaandeweg dit topic hard naar beneden. Jammer en volledig onnodig.Lief van je en je hebt ook gelijk maar ik kàn even niet anders, ben zo gefrustreerd en wil gewoon graag mijn boosheid uitten voordat ik straks niet meer hier ben....
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 22:11:

[...]

Nee misschien dat het respect wat hoger zou liggen als men zichzelf even netjes voorsteldNee hoor, respect is iets wat je niet af kunt dwingen maar verdient. En zo te lezen heb jij nog meer respect gekregen dan je eigenlijk verdient ook.
O zucht. TO is zo saai en voorspelbaar. En daardoor dit topic ook. Jammer
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 21:42:

[...]

Ja en diezelfde gasten maken me in een volgend topic helemaal af! Dus vandaar ik ga graag het gevecht aan met iedereen hoor!Oei, Nijntje Pluis!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

[...]

Nee misschien dat het respect wat hoger zou liggen als men zichzelf even netjes voorsteld

Maar er is ook een voorsteltopic, heb je daar wel eens gekeken.

nou nou
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 22:13:

[...]

Lief van je en je hebt ook gelijk maar ik kàn even niet anders, ben zo gefrustreerd en wil gewoon graag mijn boosheid uitten voordat ik straks niet meer hier ben....Always happy to oblige....
quote:hekje schreef op 24 december 2010 @ 22:08:

@ emaille, welke was dat dan?Loep dan zelf even, vind het niet zo netjes om dat zo hierin te zetten.

[...]

Nee misschien dat het respect wat hoger zou liggen als men zichzelf even netjes voorsteldBen je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!

Nou dat kan hier, heb je dat zelf wel gedaan dan??
Jeetje maak je toch niet zo druk.
quote:Aubrey schreef op 24 december 2010 @ 22:10:

TO is een nobody.Aubry is een zielige wannabe
Respect willen en dan zo'n toon aanslaan
Grief is just love with nowhere to go

[...]

Lief van je en je hebt ook gelijk maar ik kàn even niet anders, ben zo gefrustreerd en wil gewoon graag mijn boosheid uitten voordat ik straks niet meer hier ben....Lees dan ook mijn reactie even...
Diva_mamma wil je er over praten vrouw?

Er zit je nogal wat dwars....

[...]

Nee misschien dat het respect wat hoger zou liggen als men zichzelf even netjes voorsteldLieve, beste, Hallo Diva_Mamma,

Ik ben Hanneke000, en ik ben fan van Thomas Marga. Ik schrijf niet veel op dit forum, maar ik kom al jaren hier. Binnen dit topic ben jij (of u, wat je wilt) diegene die vrij respectloos met mensen omgaat. Geen gemis voor het forum zou ik zo zeggen, normaal is het erg gezellig hier! Groeten.
quote:Diva_mamma schreef op 24 december 2010 @ 22:14:

[...]

Aubry is een zielige wannabeWat wil jij zijn dan Aubrey?
Haha, to vertel eens wat jouw frustraties zijn dan.

[...]

Lief van je en je hebt ook gelijk maar ik kàn even niet anders, ben zo gefrustreerd en wil gewoon graag mijn boosheid uitten voordat ik straks niet meer hier ben....

Toe maar, gooi al je frustraties eruit. Maar ga je dan wel echt weg, want ben je nu al zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven