Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie, Inad!
Nemo wil ineens foto van zijn papa zien. Ik zoeken, zegt hij; Hij heeft toch wel een snor he?

Heel belangrijk, wat is nou een vader zonder snor
Gauw erbij fotoshoppen, Trav!
Of niet, dan verklaart de afwezigheid van die snor álles. Een vader zonder snor is als een kip zonder ei (ofzo )

Doperwtje heeft broccoli gegeten. Althans. Hij heeft er naar gekeken en besloten dat hij het zo snel mogelijk weer naar buiten moest werken
Dan kon hij namelijk best weleens een circusdirecteur zijn!

Ik laat de foto's zien en hij wijst alleen zichzelf aan, praat alleen over zichzelf op de foto. Apart. Ik laat ze op tafel liggen en dan ga ik zo even boven wat doen, kan hij er zelf even rustig wat mee gaan doen als hij wil.
Waarom nou geen doperwtkespuree?
Misschien is dat ook wel de reden dat hij de broccoli boycotte
Ja best logisch toch!
Heb je een foto van dat broccolibekkie? Die eerste hapjes en dan na de euforie van de eerste hap, die enorme afschrikwekkende blik in de ogen..... ik vond het prachtig, bij allebei!

Grappig dat Nemo het alleen over zichzelf had. Is hij er nog op terug gekomen?
Nee, broccolifoto's lukte niet, want zodra Doperwtje een camera in de smiezen krijgt, vergeet hij álles, dus ook zijn broccoli . De broodkorst van vanmiddag was succesvoller trouwens. Die smaakte duidelijk minder vies en was wel interessant. Behalve als hij per ongeluk een kruimeltje doorslikte, dan keek hij alsof hij vergiftigd was
Foto in Putje
Zit ik helemaal klaar voor de voice, kijk ik ineens naar een hele irritante slecht zingende, slecht engels pratende te popie jopie Robert ten Brink.

En ook al gejankt.

Waar moet het heen met me, ik ging voor bier en tieten vandaag.

Jaaa heerlijk die bekkies!!!
Nemo heeft het er helemaal niet meer over gehad, hij vroeg alleen of hij ze een keer mee naar school mocht nemen.
Would you like some chips?

Tsssssssssssk, die gaat direct op een andere zender nu omg ook nog Gordon in beeld nu waar is de abééééééééé!!!
Ik zit ook lekker bij Robert te janken. Zonder Robert geen Echte Kerst.
Gezellige kerst

Fijne dagen!!!!

Merry Christmas to all the TheaHouseGirls!
Ooooh, wat een prachtige gebreide plaatjes hebben jullie weer opgesnord. Mooi in stijl, hoor!
Nou, nog wat lichies erbij dan!

Oooooh wat stom!! Ik had Nemo gewoon een plaatje van Sjonnie moeten laten zien!! Een piratenvader met een snor....
Dat was wel heel stoer geweest, ja! Kun je dat niet alsnog doen? Dan zeg je dat die man op de foto van gisteren gewoon één of andere beroemde actuer is.
wauw... Sjonnie als papa

Die lichtjes kwam ik ook tegen
Hoe heet die ene kale neger ook alweer, een acteur en model is het volgens mij. Dan doe ik die wel gewoon. Heb ik ook nog genoeg plaatjes om te laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven