zwanger van minaar

26-12-2010 01:05 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ben een jonge dame van begin 20

ik ben ingetrokken bij K hij heeft een dochter van 14 jaar

hij is bakker en is zelden thuis zelfstandig 42 jaar. ik ben bij hem

ingetrokken omdat hij me wou helpen en dat ik niet thuis hoorde in de bar (prostitutie) maar had een klant R we zijn verliefd hij heeft wel een vriendin hij zelf is hij 46 jaar het boterd niet tussen hun en ook hij heeft een zaak maar durf haar niet buiten zetten omdat haar broers ook in de zaak werken. zij heeft 2 zonen van een andere relatie

hij wilt dolgraag kinderen maar zij hebben geen sex

nu ben ik zwanger van hem

ik heb geen sex met K ook al zijn we samen wat kan ik het beste

doen ?
quote:michellia schreef op 26 december 2010 @ 09:13:

[...]

zijn zus is daar directeur ;)??? Verkeerd gequote? Je bedoelt dat de zus van bakker K. directeur van de vestiging van Louis Vuitton is?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:pearle schreef op 26 december 2010 @ 09:11:

Is het misschien mogelijk dat je minnaar (is dat nou K of R?) om je er in te luizen wat zaad heeft gespoten in je vaginale douche??

moet dit waar zijn is die persoon ziek in zijn hoofd
quote:Jarek03 schreef op 26 december 2010 @ 09:12:

Een derde optie is trouwens adoptie. Kijk eens bij de stichting (ben even naam kwijt, iemand?) die het leven van het ongeboren kind wil beschermen: die mensen kunnen je met heel veel zaken rondom de zwangerschap en geboorte helpen.Nee lekker ben jij. Een ongewenst kind uitbroeden om 't vervolgens 'n trauma aan te doen als adoptiekind. En 9 maanden je lichaam uit laten buiten en weet ik wat voor lichamelijke risico's oplopen zonder dat je interesse hebt in 't eindproduct is ook al 'n belachelijk plan natuurlijk. Abortus is de enige oplossing zonder dat 't 'n hoop ellende met zich meebrengt.
quote:Hasse88 schreef op 26 december 2010 @ 09:13:

[...]

VBOK?Ja, klopt, maar ze heten nu anders, zie deze link.
Als je zoveel connecties hebt, dan is mijn welgemeend advies om toch te proberen uit de prostitutie te komen. Zo'n beroep heeft gewoon geen toekomst.
quote:elninjoo schreef op 26 december 2010 @ 09:16:

[...]

Nee lekker ben jij. Een ongewenst kind uitbroeden om 't vervolgens 'n trauma aan te doen als adoptiekind. En 9 maanden je lichaam uit laten buiten en weet ik wat voor lichamelijke risico's oplopen zonder dat je interesse hebt in 't eindproduct is ook al 'n belachelijk plan natuurlijk. Abortus is de enige oplossing zonder dat 't 'n hoop ellende met zich meebrengt.Niet iedereen kan zo makkelijk een dergelijke keuze maken en ze vraagt toch naar mogelijkheden. Dit is er één. En om een kind een eindproduct te noemen... Dat jij een dergelijke keuze niet zou maken, betekent toch niet dat iedereen zo denkt als jij doet?
quote:Jarek03 schreef op 26 december 2010 @ 09:19:

[...]

Niet iedereen kan zo makkelijk een dergelijke keuze maken en ze vraagt toch naar mogelijkheden. Dit is er één. En om een kind een eindproduct te noemen... Dat jij een dergelijke keuze niet zou maken, betekent toch niet dat iedereen zo denkt als jij doet?

Sec gezien is een kind natuurlijk een eindproduct van een zwangerschap. T is misschien wat cru gesteld, maar TO wil het kind helemaal niet. Het is een onbetwist gegeven dat veel adoptiekinderen moeite hebben met het feit dat ze geadopteerd zijn (nee, niet allemaal, maar wel heul veel) en ook dat mag meegenomen worden in de overweging van TO.

Overigens vern**kt TO haar kansen op de arbeidsmarkt wel als ze besluit het kind geboren te laten worden. Of denk je dat ze bij Louis Vuitton nog welkom is als ze zwanger is? Of, als ze besluit in de prostitutie te blijven, dan komt ze wel (een flinke tijd) in een niche-markt terecht....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 26 december 2010 @ 09:15:

[...]

??? Verkeerd gequote? Je bedoelt dat de zus van bakker K. directeur van de vestiging van Louis Vuitton is?neen ze is verantwoordelijk voor die in brussel
quote:Jarek03 schreef op 26 december 2010 @ 09:19:

[...]

Niet iedereen kan zo makkelijk een dergelijke keuze maken en ze vraagt toch naar mogelijkheden. Dit is er één. En om een kind een eindproduct te noemen... Dat jij een dergelijke keuze niet zou maken, betekent toch niet dat iedereen zo denkt als jij doet?

Daarom mag Elninjoo dat advies toch wel geven? Al klinkt het cru, ik vind wel dat ze gelijk heeft.

Het kind geboren laten worden, betekent misschien wel weer een getraumatiseerd kind, dat over 20 jaar bij Spoorloos zit, en er dan achter komt dat haar moeder een hoer was die zwanger was van een klant.

Leuke wetenschap.
quote:michellia schreef op 26 december 2010 @ 09:21:

[...]

neen ze is verantwoordelijk voor die in brusselDat zeg ik dus.....
quote:Zamirah schreef op 26 december 2010 @ 09:17:

Als je zoveel connecties hebt, dan is mijn welgemeend advies om toch te proberen uit de prostitutie te komen. Zo'n beroep heeft gewoon geen toekomst.

inderdaad daarom dat ik ook heel eerlijk ben geweest

anders stond ik nergens eerlijkheid duurt het langst

heeft geen nut als ik hier sta te liegen kom ik niet verder bij

ben nu al 3 maanden gestopt de prostitutie is nxs meer

veel massagesalons en prive dat maakt het kapot

ben heel blij dat ik ben gestopt mooi som geld op zij

en veel connecties gemaakt
Helemaal eens hoor, mijn keuze (heel erg hypothetisch dan) zou ook abortus zijn. Maar goed, er bestaat dus ook nog een andere optie, da's mijn punt hierbij.

Overigens hebben adoptiekinderen bijna altijd een heel trieste biologische achtergrond, anders waren ze immers niet afgestaan. Aan de andere kant krijgen andere mensen die geen kinderen kunnen krijgen, dankzij adoptie wel een kans om een kind op te voeden. Lang niet alle geadopteerde kinderen raken getraumatiseerd als ze achter het 'ware verhaal' van hun adoptie komen.

Nogmaals, het is een optie. Niet mijn eerste keuze, maar wel een mogelijkheid. Ik denk dat TO daar gezien haar beroep niet voor gaat kiezen...
quote:Jarek03 schreef op 26 december 2010 @ 09:27:

Nogmaals, het is een optie. Niet mijn eerste keuze, maar wel een mogelijkheid. Ik denk dat TO daar gezien haar beroep niet voor gaat kiezen...Niet te veel invullen voor een ander.
quote:michellia schreef op 26 december 2010 @ 09:27:

[...]

inderdaad daarom dat ik ook heel eerlijk ben geweest

anders stond ik nergens eerlijkheid duurt het langst

heeft geen nut als ik hier sta te liegen kom ik niet verder bij

ben nu al 3 maanden gestopt de prostitutie is nxs meer

veel massagesalons en prive dat maakt het kapot

ben heel blij dat ik ben gestopt mooi som geld op zij

en veel connecties gemaaktWaar leef je nu van dan? Je moet toch een regelmatig inkomen hebben?
quote:michellia schreef op 26 december 2010 @ 09:27:

[...]

ben nu al 3 maanden gestopt de prostitutie Nee hoor, je doet het nog steeds
quote:pearle schreef op 26 december 2010 @ 09:34:

[...]

Nee hoor, je doet het nog steeds Als je op die toer gaat, zijn er veel meer vrouwen prostituee.
En wat zou je gaan doen voor baan bij Lowie Vuton?

En wat moet daar tegenover staan als 'aanbrengpremie' voor de bakker of juist die andere?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Zamirah schreef op 26 december 2010 @ 09:38:

[...]

Als je op die toer gaat, zijn er veel meer vrouwen prostituee.Hoe wil je het dan noemen? Een 'ex-'klant betaald nog steeds voor seks met TO, terwijl ze bij een andere vent woont, die haar schijnbaar onderhoud.... Tja, ik noem dat nog prostitutie... maar goed, dat is mijn mening...
quote:Hasse88 schreef op 26 december 2010 @ 09:40:

[...]

Hoe wil je het dan noemen? Een 'ex-'klant betaald nog steeds voor seks met TO, terwijl ze bij een andere vent woont, die haar schijnbaar onderhoud.... Tja, ik noem dat nog prostitutie... maar goed, dat is mijn mening...Dan zijn alle getrouwde thuisblijfmoeders ook prostituee.
quote:Zamirah schreef op 26 december 2010 @ 09:43:

[...]

Dan zijn alle getrouwde thuisblijfmoeders ook prostituee.Want die hebben dagelijks een wip met hun betalende klant minnaar? Ik voorzie een nieuwe carrière-move voor mezelf.... Oh nee, dan moet ik moeder worden geloof ik??? La maar, ik ga wel gewoon werken...
Maarre................hoe kom je bij Louis Vouitton terecht en wat ga je daar doen Michellia?

Heeft de bakker die dat geregeld heeft zulke goede banden met Louis?

Lijkt me een grote stap van prostitutie keurig in een mantelpakje bij Louis.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Hoi To,

Ik heb niet alles gelezen dus het kan zijn dat het mostert is wat ik ga zeggen.

Aller eerst ga ik er vanuit dat een jonge gezonde meid er niet zomaar ervoor kiest om in de prostitutie te werken, wel goed dat je ervoor hebt gekozen er mee te stoppen.

Je hebt je nogal in de nesten gewerkt en het is tijd dat je NU spijkers met koppen gaat slaan.

Het is nu eenmaal gebeurd, dom/stom en leer ervan.

Het word tijd om volwassen te worden en heft in eigen handen te nemen.

Je draagt nu en kind dus daar moet je verstandig een keuze over maken, voor jezelf (kan ik dit? wil ik dit) en voor het kind. Als een abortus voor jou het verstandigst is dan is dat een optie. Ga naar de huisarts en vraag info op etc.

Sterkte.
Ja, ik dacht ik gooi de knuppel maar eens in het hoenderhok, dat scherpt de discussie wat aan.

Ach, er zijn zoveel mensen die zich laten onderhouden door een ander, onder het mom van liefde.
quote:Zamirah schreef op 26 december 2010 @ 09:49:

Ja, ik dacht ik gooi de knuppel maar eens in het hoenderhok, dat scherpt de discussie wat aan.

Ach, er zijn zoveel mensen die zich laten onderhouden door een ander, onder het mom van liefde.

En ik tuinde er met open oogjes in... T is ook nog wel vroeg he? *zoekt wanhopig naar excuses*

Maar je laten onderhouden door je partner is toch wel iets compleet anders dan de bijzonder onsmakelijke toestand waarin TO zich heeft gemanoeuvreerd....
quote:Zamirah schreef op 26 december 2010 @ 09:49:

Ach, er zijn zoveel mensen die zich laten onderhouden door een ander, onder het mom van liefde.Dat is dan meestal wel binnen een relatie (als je de thuisblijfmoeders als voorbeeld neemt). Deze laten zich niet onderhouden door de koekenbakker van 5 straten verderop. Dat is het belangrijke verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven