zwanger van minaar

26-12-2010 01:05 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ben een jonge dame van begin 20

ik ben ingetrokken bij K hij heeft een dochter van 14 jaar

hij is bakker en is zelden thuis zelfstandig 42 jaar. ik ben bij hem

ingetrokken omdat hij me wou helpen en dat ik niet thuis hoorde in de bar (prostitutie) maar had een klant R we zijn verliefd hij heeft wel een vriendin hij zelf is hij 46 jaar het boterd niet tussen hun en ook hij heeft een zaak maar durf haar niet buiten zetten omdat haar broers ook in de zaak werken. zij heeft 2 zonen van een andere relatie

hij wilt dolgraag kinderen maar zij hebben geen sex

nu ben ik zwanger van hem

ik heb geen sex met K ook al zijn we samen wat kan ik het beste

doen ?
Sinds wanneer is 'echt' een criterium hier op het forum?

Er wordt wat af gejokkebrokt hier hoor, ook door al lang postenden, kraait geen haan naar.

Misschien is het wel waar. De realiteit is vaak nog raarder dan iemands fantasie.
Als het nou wel echt waar is? En dat meisje gelooft alles wat die mannen zeggen?

Het doet mij echt erg denken aan het gedrag van mijn neef die ook doof is. Hij is zo gemakkelijk te manipuleren en goedgelovig. Als iemand tegen hem zegt dat hij een baan bij de politie kan regelen gelooft hij dat ook.

Ik zeg niet dat doof gelijk staat aan naief! Maar in dit geval erg herkenbaar, ook de manier van schrijven.

In dat geval is het zeer onnodig om haar uit te lachen en heeft ze gewoon echt begeleiding nodig van iemand die ze kan vertrouwen.

Maar misschien heb ik het ook helemaal mis.
quote:stickynote schreef op 26 december 2010 @ 10:44:

Als ik michellia's teksten lees dan denk ik dat ze slechthorend is of doof.

Jammer dat zoveel mensen zo hard oordelen over haar, ze vraagt serieus om hulp/advies. Behandel haar niet als een grap.Ik ben het hier mee eens... Ik hoop dat TO nog gaat reageren want ik ben erg benieuwd wat ze zelf nu precies wilt gaan doen en hoe ze haar toekomst ziet. Volgens mij zit ze financieel niet krap. Het is ook haar keuze geweest om dit werk te gaan doen. Ieder zijn ding toch? Ze is zelf tot inzicht gekomen dat dit het niet voor haar was en is ermee gestopt. Ik hoop ook inderdaad dat het een echte baan is, die haar beloofd wordt. En wie zegt dat TO er niet heel representatief uit kan zien in een mantelpakje? Waarom is een prostituee per defenitie niet representatief? Misschien komt ze idd niet uit NL, vandaar dat ze niet schrijft zoals het zou horen. Ik vind dat we allemaal zoveel aannames doen. We zijn er allemaal erg goed in om meteen een beeld te creeren die misschien niet past bij de werkelijkheid van de TO. Hiermee jaag je een TO weg. En dat vind ik sneu want ze vraagt om advies omdat ze in een lastige situatie zit.
Iemand die doof is lijkt mij persoonlijk niet handig om die in een winkel te laten werken.....

En LV staat nu niet echt bekend als een liefdadigheidsinstelling waar meisjes die uit de prostitutie komen worden opgevangen.

das dan weer meer een verhaal voor een zoetsappige hollywoodfilm
Nee dat geloof ik ook niet. Maar ik denk wel dat Michaellia het echt gelooft.
Aangezien ze in de prostitutie zit/zat denk ik eerder dat ze uit een oostblok land hier in de prostitutie is beland en haar Nederlands daarom zo slecht is
Ik geloof geen hout van het verhaal!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Het zou handig zijn als Michellia dat even zou willen toelichten.

Michellia, waar kom je vandaan? en ben je misschien slechthorend?

Als we dit weten kan er ook passender advies gegeven worden.
quote:stickynote schreef op 26 december 2010 @ 10:57:

Het doet mij echt erg denken aan het gedrag van mijn neef die ook doof is. Hij is zo gemakkelijk te manipuleren en goedgelovig. Als iemand tegen hem zegt dat hij een baan bij de politie kan regelen gelooft hij dat ook.

Wat een conclusie.

Ik ken verschillende mensen die doof/slechthorend zijn, en die laten het kaas niet van hun brood eten. Daarentegen ken ik wel een goed opgeleide, goodlooking, maar ontzettend naïeve vrouw.

Welke conclusie moeten we daar nu uit trekken?

Omdat jij een neef hebt die doof én makkelijk te manipuleren en goedgelovig is, ben je dus slechthorend/doof omdát je goedgelovig en makkelijk te manipuleren bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:zebra schreef op 26 december 2010 @ 10:06:

[...]

Onwaar en ongenuanceerd! Als je de zorg en opvang voor je kind goed regelt dan is het ook ´gewoon werk´.En wat ga je dan vertellen, wannneer je kind oud genoeg is om vragen te stellen? Waar mama haar centjes mee verdient? Lekker voorbeeld geef je dan aan je kind.
Ik vraag me ook af wat voor baan je dan krijgt bij LV ??
TO is volgens mij Belgisch, dus ze zal wel Frans spreken.
Lieve Michellia,

Als ik het zo lees dan heb jij een opleiding gehad en heb je door je werk als prostituee een som geld opzij kunnen zetten.

Dat heb je goed gedaan!

Het lijkt er op alsof je niet in jezelf gelooft want je hebt die K helemaal niet nodig en die R al helemaal niet!. (hij heeft een vriendin en die gaat hij echt niet verlaten, geloof me, been there, done that)

Je verdient veel beter dan 2 oude kerels van in de 40.

Jij kan een kindje op dit moment nog geen goede basis bieden dus het zou verstandig zijn om abortus te plegen.

Daar heb jij geen toestemming voor nodig van die R of K.

Geloof in jezelf meid!

Die kerels kunnen je niet redden, ook niet door je een baan te bezorgen want dan zit je nog steeds aan ze vast!

Je moet het op eigen kracht doen want anders blijf je in dit soort situaties zitten!

Breek met die kerels, vind een huisje voor jezelf, en zoek een baan of studie die je leuk vind!

Op een dag ontmoet je een leuke jongen van jouw eigen leeftijd die jou wel waard is en waarmee je een echte toekomst op kan bouwen.

Succes!
quote:stickynote schreef op 26 december 2010 @ 11:20:

Het zou handig zijn als Michellia dat even zou willen toelichten.

Michellia, waar kom je vandaan? en ben je misschien slechthorend?

Als we dit weten kan er ook passender advies gegeven worden. Ik snap nog steeds niet waarom iemand die slecht nederlans kan TYPEN opeens wordt gebombardeerd tot doof/slechthorend....
Denk dat TO een buitenlands meisje is< gezien haar schrijfwijze..
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Ik denk dat het een vent is die Michel heet en zich te barsten verveelt met de Kerst en wil kijken hoe gek hij 'al die wijven' kan krijgen. Tja , als we toch blijven speculeren over land van herkomst,doofheid etc................
quote:arrasje schreef op 26 december 2010 @ 12:32:

Ik denk dat het een vent is die Michel heet en zich te barsten verveelt met de Kerst en wil kijken hoe gek hij 'al die wijven' kan krijgen. Tja , als we toch blijven speculeren over land van herkomst,doofheid etc................Eens. En ik denk dat hij 98 kilo weegt, niet in de zorg werkt, een blauwe scooter heeft en de nummers van Frans Bauer op 3 na uit zijn hoofd kent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 26 december 2010 @ 12:37:

[...]

Eens. En ik denk dat hij 98 kilo weegt, niet in de zorg werkt, een blauwe scooter heeft en de nummers van Frans Bauer op 3 na uit zijn hoofd kent.En op zijn slaapkamer hangen foto's van Grad Damen
T,is net bananasplit Ben benieuwd wat ze er nog bij verzint ,straks is haar moeder Elizabeth Taylor en haar vader Mick Jager.blijkt ze ook nog zwanger te zijn van een 2ling waarvan 1 van de kids van haar buurman is die in een Chinees restaurant werkt .Niet te vergeten dat die weer contact heeft met Obama dat als ze geluk heeft daar een baan kan krijgen in de bediening.Kan me niet indenken dat dat hele verhaal wat ze ons hier voorspiegeld waar is en ze een rijke fantasie heeft .En mocht het wel waar zijn dan heb je de IQ van een pinda.Sorry maar hoe laag kun je zinken.
Meid, jij bent nog zo jong en heb al aardig wat meegemaakt. zelf ben ik geen voorstander van abortus omdat dit een gevalletje ben de pil/condoom vergeten. Stop met je beroep als prosituee dat ben je niet waard. maak wat van je leven. Ga een re-integratietraject volgen en neem een normale baan. Zodat jij een onafhankelijk individu bent. Dat jij zelfstandig een leven kunt opbouwen zonder afhankelijk te zijn van mannen.

Van het geld dat jij nu verdient is des duivels er is zeker leven na de dood. Jij moet verantwoording afleggen voor je daden.

Neem afstand van deze mannen die je vader wel kunnen zijn.

Begin met een schone lei.

het is niet makkelijk om uit het wereldje te komen.

Vraag om professionele hulp. ga bij je huisarts langs die kan doorverwijzen. Stap uit het wereldje.
quote:Hopelijk4 schreef op 26 december 2010 @ 18:30:

T,is net bananasplit Ben benieuwd wat ze er nog bij verzint ,straks is haar moeder Elizabeth Taylor en haar vader Mick Jager.blijkt ze ook nog zwanger te zijn van een 2ling waarvan 1 van de kids van haar buurman is die in een Chinees restaurant werkt .Niet te vergeten dat die weer contact heeft met Obama dat als ze geluk heeft daar een baan kan krijgen in de bediening.Kan me niet indenken dat dat hele verhaal wat ze ons hier voorspiegeld waar is en ze een rijke fantasie heeft .En mocht het wel waar zijn dan heb je de IQ van een pinda.Sorry maar hoe laag kun je zinken.Je vergeet wat en dat is dat ze een neef heeft, ene Poetin die een homosexuele relatie heeft met een Italiaan Berlusconi genaamd die op straat leeft vanwege een uitkering. Nou hoef je met een uitkering niet op straat te leven maar hij heeft zijn geld uitgegeven aan haarverf van Syoss waar je weer haaruitval van krijgt dus moest hij dure pillen kopen omdat weer te verhelpen. Uiteindelijk heeft Rob Peetom de boel weer hersteld. Pffff.....wat is de wereld klein
amai jullie vrouwen ik weet niet hoe oud jullie

zijn maar heel kinder achtig !!!!

ik ben zelf geadopteerd toen ik 5 jaar was !!

ik ga het kind niet aan iemand anders geven omdat het ongewenst is. HEB zelf een goede opvoeding gehad maar soms

neem je verkeerde keuzes in het leven !!

heb nooit iets te kort gehad verwent nest, dat besef je pas later.

wat een reacties ik ben benieuwt als jullie niks anders te doen hebben dan zo iets neer te schrijven denk eens een beetje na, zo oordelen over iemand. ik word hier afgeschreven als een doof amai hoor. geen respect hebben ze tegen woordig.

en voor de LV moet ik als model de kleren schouwen ;) en daar hebben ze geen zaken als ik hoer ben geweest.

en ja ik heb flik geld op zij gezet toen ik dat werk deed.

je buurvrouw kan ook een hoer zijn zonder dat je dat weet,

en huis vrouwen zijn ook niet zo braaf dat zijn de ergste!
Amai?....................Das vlaanderen, betekend ‘tjongejonge’, ‘oei’ of ‘jeetje’. Je roept het als je ergens van schrikt en iets je verbaast.

TO. Het is logisch dat je allerlei reacties krijgt van verschillende mensen.

Je vraagt wat wij er van vinden en wat je moet............ dus krijg je 50 verschillende meningen.

En je kunt je beter verbazen over het feit dat je nu in deze situatie verkeerd.
daar is wel een punt
Je nederlandse schrijven is niet echt goed en mensen vragen ook of je misschien franssprekend bent, het zijn gewoon vragen wat die mensen stellen.

En ja tuurlijk krijg je kritiek, kijk op andere topics en daar zie je het ook.

Mensen willen meer achtergrond om te kijken wat JIJ wilt en kunt met je toekomst.

Er staan ook lieve/bezorgde berichten in, vergeet dat niet.

Waarom woon jij bij die man van 42 en niet op jezelf?

Waarom volg je nu geen opleiding?

En waarom ga je met een 46 jarige man naar bed??(ben je verliefd)

En hoelang ben je al zwanger? overweeg je zelf een abortus?/

(Je leven lijkt nu niet zo stabiel om een kindje op te kunnen voeden n.l.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven