oudere mannen :-)

28-12-2010 14:28 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi!

ik ga ruim een halfjaar al om met een oudere man van rond de 40.

het is een schatje. en het klikt op allerlei fronten. met sex, maar ook op gebied van humor e.d.

hij vertelde mij gister dat hij zelfs van mij houdt! misschien is dit al de volgende stap. maargoed, we schelen nogal wat jaartjes. sommige mensen zullen daar gek van op kijken..

hoe denken jullie erover ? even meisjes onder elkaar :-) ik val persoonlijk op oudere mannen.

ik ben benieuwd naar jullie meningen,

zolang het maar oprecht is.

bye!
Nu PonyparkCity
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 28 december 2010 @ 14:33:

Ik heb vrienden met een groot leeftijdsverschil. Zij is halverwege 50 en hij eind 30. Ze hebben een zoon van 19 en zijn nog steeds verliefd. Ze zijn één van de leukste stellen die ik ken.

Dus waarom niet?Dan is die zoon van haar alleen, toch? Lijkt me anders erg knap.
Ik ben bijna 19 en heb nu al een redelijke tijd (langer als een jaar) een relatie met iemand van 34. Maar lieve meid, weet waar je aan begint. Ik zal geen uitspraken doen over of een relatie met iemand van zoveel ouder wel of niet kan, want mijn vriend is tenslotte ook 15 jaar ouder.

Maar: je bent nog jong, en ik weet van mezelf dat ik vooral de aandacht van jongens/mannen leuk vond en daar helemaal in op kon gaan. Maar ik denk dat je je moet afvragen of je op dit moment wel een eerlijke, gelijkwaardige relatie aan kunt. Realiseer je wel dat deze man zo oud als je ouders is, en waarschijnlijk andere dingen verwacht dan jij. Hij heeft misschien al kinderen, een ex vrouw en ga zo maar door. Dit kan dingen heel ingewikkeld maken. Hij werkt al jaren, jij moet je school nog afmaken, hebt nog een luxe leven met studeren, kan lekker ieder weekend uit met je vriendinnen etc. Voor hem ligt dat allemaal anders!

Ik heb absoluut geen spijt van de relatie met mijn vriend, al is er voor mij wel heel veel veranderd heb heb ik ook dingen moeten inleveren voor deze relatie. En ondanks dat ik er heel veel ruzie over gehad heb met mijn ouders, heb ik van mijn vader wel de beste raad gehad: Bezind eer ge begint!! Weet goed waar je aan begint meid, en wees er 100% zeker van dat deze man geen rare andere dingen uit deze relatie wil!
Of zou dit topic geopend zijn door een oudere man?
Wooooooow, what;s with the forum?
Ik vind het verschil te groot.

Ik was 16 toen ik een relatie kreeg met iemand van 28. Was gewoon een goede relatie, die drie jaar duurde. Achteraf gezien vind ik het best vreemd dat iemand van 28 op iemand van 16 valt.

Jij bent 17 en je vriend is bijna 50. Hoe zie jij je toekomst voor je? Over 20 jaar ben jij 37 en is hij 67. Lijkt mij niet echt gezellig. Jou wel?
Heb er maar 1 woord voor; pedofilie...
This is not kosher!
Ik krijg hier onderbuik gevoel van. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Het gras aan de overkant is niet groen.
17 met een man van 47 dat is gewoon vies.
Dat je zelf 18 bent, dat vind ik eigenlijk nog het grootste probleem. ALs je een vriend had van tot eind 20, -die kan dan dus ook veel ouder zijn dan jij-, dan had je tenminste nog iemand die in je jeugd met je mee kon gaan. MAar een man van boven de 40 kan dat niet meer. Die zijn mentaal verder. En als ze dat niet zijn, dan zijn ze dus ook niet mentaal gegroeid. En dan ga jij mentaal groeien maar dan kan hij op den duur niet meer mee. Niet dat dat uitmaakt, want dan is hij misschien al dood......

Een grietje van 18 is natuurlijk wel lekker voor zijn ego. Oh nee, zo is hij natuurlijk niet. (natuurlijk wel alleen denkt hij serieus van niet).
ik denk dat dit topic net zo dood bloedt als het andere topic van TO.. vrees dat we hier gewoon te maken hebben met een vies mannetje die reacties wil uitlokken.
quote:Kampen86 schreef op 28 december 2010 @ 15:21:

Ik krijg hier onderbuik gevoel van. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Volgens mij hij ook! Daar gaat het ook mis...

quote:Hindu schreef op 28 december 2010 @ 14:32:

ik ben 18, bijna dan!

het klikt gewoon heel erg goed.

gek genoeg, lijkt hij ook geen 47 als je naar zijn gedrag kijkt.

dat vind ik dan.Je schrijft dat hij rond de de 40 is, ik vind 47 meer rond de vijftig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hij zal ook wel een gezin hebben. Maar hij gaat écht bij ze weg hoor!!
Quote Hindu: gek genoeg lijkt hij ook geen 47 als je naar zijn gedrag kijkt.

Het zal wel een onvolwassen flapdrol zijn met een ronduit gore hobby.
quote:vicodin schreef op 28 december 2010 @ 15:04:

[...]

Dan is die zoon van haar alleen, toch? Lijkt me anders erg knap. Eind 30 - 19 = ongeveer 20.
quote:vicodin schreef op 28 december 2010 @ 15:11:

Ik vind het verschil te groot.

Ik was 16 toen ik een relatie kreeg met iemand van 28. Was gewoon een goede relatie, die drie jaar duurde. Achteraf gezien vind ik het best vreemd dat iemand van 28 op iemand van 16 valt.

Jij bent 17 en je vriend is bijna 50. Hoe zie jij je toekomst voor je? Over 20 jaar ben jij 37 en is hij - als ie dan nog leeft - bijna 80. Lijkt mij niet echt gezellig. Jou wel?

Rekenen en taal is een beetje moeilijk voor jou?

47 + 20 = 67
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 december 2010 @ 15:47:

[...]

Eind 30 - 19 = ongeveer 20.Had ik inderdaad niet goed gelezen.
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 december 2010 @ 15:50:

[...]

Rekenen en taal is een beetje moeilijk voor jou?

47 + 20 = 67

Goh, ik ben niet echt wakker vandaag zeg!

Beetje aardiger mag wel hoor.
Ik ga niet alles doorlezen, dus misschien zeg ik dingen die al verteld zijn.

Ik heb een ex van 28 jaar ouder, ik val op oudere mannen en het leeftijdsverschil is nooit een punt geweest. Bij jou vind ik het trouwens niet kunnen eigenlijk. Dan heb ik het dus niet over het verschil in leeftijd, maar om jouw leeftijd.

Je bent nog zo jong! Minderjarig zelfs!

Dat vind ik geen 'fout' van jou, maar wel van die man van 47.

Wat inderdaad rond de 50 is en niet 40...

Je zegt dat je nog niet verder wil kijken (mbt kinderen), dat is echt wel een punt waar je het over moet hebben wil je serieus verder met hem. Stel jij wil ze wel en hij absoluut niet! Dan steek je nu energie in iets wat het dus niet gaat worden..
En verder word er dan ook niet gereageerd op serieuze vragen aan TO!

Weer een gein topic?
gadver
TO ga je zelf ook nog reageren?
Ehm. Als mijn dochter 17 is, dan ben ik 44. Als mijn dochter thuis komt met een man van mijn leeftijd (of ouder!), denk ik dat ik een héél goed gesprek met deze man ga hebben.
quote:vicodin schreef op 28 december 2010 @ 16:32:

[...]

Goh, ik ben niet echt wakker vandaag zeg!

Beetje aardiger mag wel hoor.

Ben ik echt wel. Het was maar een vraag.

Er wordt hier vaak slecht gelezen en het komt toch beter over als het wel klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven