Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:

Hallo Angel,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn postings in het vissticks en lekkerbekjes topic te verwijderen?

In mijn blinde woede kon ik me niet beheersen ;)

Thanx! :R

Ze zijn weg.
Hoi Angel

Wil jij mijn emailadres aan Chimene geven? We posten in t "respectloos behandeld door mijn partner-hoe nu verder" topic.

Thanks
quote:

quote: lovely woman reageerde

Hallo Angel,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn postings in het vissticks en lekkerbekjes topic te verwijderen?

Ze zijn weg.

Zou je mijn reacties daarop ook weg kunnen halen, aangezien die nu dus nergens op slaan zo eenzaam alleen tegen mijzelf pratende...
Sterker nog, in mijn reacties staan de posting van LW alsnog gequote...:P
quote:

Hoi Angel

Wil jij mijn emailadres aan Chimene geven? We posten in t "respectloos behandeld door mijn partner-hoe nu verder" topic.

Thanks Is verstuurd.
quote:

quote: viva angel1 reageerde

quote: lovely woman reageerde

Hallo Angel,

Ze zijn weg.

Zou je mijn reacties daarop ook weg kunnen halen, aangezien die nu dus nergens op slaan zo eenzaam alleen tegen mijzelf pratende...Volgens mij zijn de belangrijkste berichten nu weg.
Angel, wil je mijn topic  stress, te veel moeten, en concentratieproblemen verplaatsen naar gezondheid? Daar hoort het geloof ik thuis.
quote:Angel, wil je mijn topic  stress, te veel moeten, en concentratieproblemen verplaatsen naar gezondheid? Daar hoort het geloof ik thuis.Ik heb hem verplaatst.
Hoi Angel,

Het topic 'Wat ik zag'  is verkapte reclame voor een commerciele website.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Hoi Angel,

Het topic 'Wat ik zag'  is verkapte reclame voor een commerciele website.

Ow, Poezewoes heeft me al "voor-ge-Harry Potterd"!

Duidelijk geval van reclame!

Opzouten met die commerciële onzin. Denken ze nou echt dat we dom zijn?

Het topic 'Wat ik zag'  is verkapte reclame voor een commerciele website.klikspaan! ;)
Hai angel,

zou je mijn e-mail adres door willen sturen naar jolantje aub onder de topic : geweld in een relatie.alvast bedankt
als redlock mijn mail wilt hebben mag je dat geven 

amen :D
hai, ik mag van yamuna aan jou om haar mns vragen dus doe ik dat bij deze, alvast bedankt

Het topic 'Wat ik zag'  is verkapte reclame voor een commerciele website.Het was sneaky opgezet maar ik heb hem ook sneaky verwijderd. Bedankt voor het melden.
quote:

Hai angel,

zou je mijn e-mail adres door willen sturen naar jolantje aub onder de topic : geweld in een relatie.alvast bedankt Is verstuurd.
quote:hai, ik mag van yamuna aan jou om haar mns vragen dus doe ik dat bij deze, alvast bedanktIs verstuurd.
Angel, ik heb Viev Angel 3 een verzoekje gemaild mbt deze pijler, omdat ik dacht dat jij op vakantie was, maar blijkbaar niet, zal ik even wachten op reactie of zal ik jou het verzoekje ook mailen?
bedankt angel:R
quote:Angel, ik heb Viev Angel 3 een verzoekje gemaild mbt deze pijler, omdat ik dacht dat jij op vakantie was, maar blijkbaar niet, zal ik even wachten op reactie of zal ik jou het verzoekje ook mailen?Ik was idd op vakantie maar ben teruggeregend. Mail mij je verzoekje maar.
Hoi Viev1,kan je mijn mailadres doorgeven aan Puk69.(minnaressentopic deel 36)).Thnx.
Goedemorgen Angels,

Kunnen jullie het topic I need some help verwijderen...Ik kon mijn andere niet meer vinden en ben toen een nieuwe gestart...Mijn excuses..

Groetjes Sam
quote:

quote: magnolia81 reageerde

Angel, ik heb Viev Angel 3 een verzoekje gemaild mbt deze pijler, omdat ik dacht dat jij op vakantie was, maar blijkbaar niet, zal ik even wachten op reactie of zal ik jou het verzoekje ook mailen?

Ik was idd op vakantie maar ben teruggeregend. Mail mij je verzoekje maar.

Ik heb je inmiddels gemaild.....
quote:Hoi Viev1,kan je mijn mailadres doorgeven aan Puk69.(minnaressentopic deel 36)).Thnx.Is verstuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven