Hoeveel heb jij er?

29-12-2010 14:12 226 berichten
Hoeveel bannen heb jij al gekregen sinds het nieuwe bansysteem?

Ik 1, voor het schrijven van schobbejak.

Hoeveel?

Totaal aantal stemmen: 102

Geen één natuurlijk! (84%)
1 (6%)
2 (5%)
perma (5%)
quote:impala schreef op 29 december 2010 @ 16:00:

[...]

Wat zei je dan precies? Dat je alleen maar loverboys kent met zo'n naam?

ik weet het niet meer precies, het is alweer een goed jaar geleden. Het had ook iets te maken met opgevulde bikini's voor kinderen (die kon je toen kopen bij Primark).

Als ik namelijk de site van BB intyp, kom ik bij dat topic van viva uit.

Volgens mij zijn we toen nav daarvan met wat forummers op BB gaan zieken. Je weet wel, beetje stoken hier en daar. Ja kinderachtig, maar die bannen pas echt snel en zonder enige waarschuwing vooraf hè.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op 0, maar voor het nieuwe systeem een ban voor Offtopic
Hoefijzer, dat is raar aangezien hier ene forumster rondloopt met de nicknaam biobitch
Over bespottelijke automatische verwijderingen gesproken, mijn advertentie voor een massage-ei van Philips ( tegen putten in je dijen) werd keer op keer op keer verwijderd van marktplaats wegens onheus taalgebruik.

Waarop ik natuurlijk ben gaan mailen waarom ik die add niet mocht plaatsen....

cellulitis-ei

Er stond lul in de tekst volgens hen
Ach Tut, ze doen maar...
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 15:24:

Wel lollig, er is zelfs perma gestemd Dat was ik, ik loop altijd een beetje op de zaken vooruit Ik ben iemand met een erge mening die zich niet de mond laat snoeren, dus ik zal binnenkort wel eraf gebonjourd worden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik sta ook op nu 0

Heb er zelfs ook nog nooit eentje gehad in mijn forumcarriere.

Nog geen waarschuwing, niets.

Is wel meer geluk dan altijd goed gedrag denk ik zo, want ik kan genoeg bedenken waar je nu voor minder al een waarschuwing/ban aan je bevallige kont hebt hangen.

Dus ja, hoe lang mijn lei nu nog schoon blijft?
Schobbejak?! Waar heb je het gore lef vandaan gehaald om iemand zo te noemen? Wie noemde je zo, DaMisteryMod aska Kim?
quote:Spijker schreef op 29 december 2010 @ 19:09:

[...]

Dat was ik, ik loop altijd een beetje op de zaken vooruit Ik ben iemand met een erge mening die zich niet de mond laat snoeren, dus ik zal binnenkort wel eraf gebonjourd worden.
quote:Gerdaa schreef op 29 december 2010 @ 19:35:

Schobbejak?! Waar heb je het gore lef vandaan gehaald om iemand zo te noemen? Wie noemde je zo, DaMisteryMod aska Kim?

Floor of Milo. Weet niet eens meer welke van de twee.

Floor, heb ik jou schobbejak genoemd? Of zei ik apekop tegen je?
ik kon het even zo snel niet terugvinden, maar hoelang blijven bans staan in het nieuwe systeem?

Ik bedoel, als ik al twee bannen gehad heb, dan is dat maar 1 stap verwijderd van een permaban. Maar vervallen de bannen niet na een paar maanden?
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 19:40:

[...]

Floor, heb ik jou schobbejak genoemd? Of zei ik apekop tegen je?Dan was het vast liefkozend bedoelt, die 2 weet niet wat liefde is...
quote:Starshine schreef op 29 december 2010 @ 19:41:

ik kon het even zo snel niet terugvinden, maar hoelang blijven bans staan in het nieuwe systeem?

Ik bedoel, als ik al twee bannen gehad heb, dan is dat maar 1 stap verwijderd van een permaban. Maar vervallen de bannen niet na een paar maanden?Bans blijven voor altijd staan. Tot je dood. En zelfs dan nog.
quote:Gerdaa schreef op 29 december 2010 @ 19:41:

[...]

Dan was het vast liefkozend bedoelt, die 2 weet niet wat liefde is...Het was ook heel aimabel. Ach, zegt genoeg als je dat niet kan zien
Djiez!
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 19:45:

[...]

Bans blijven voor altijd staan. Tot je dood. En zelfs dan nog.i c
Alice mag over 24 uur de 1 aanvinken.
Ik zie de poll pas. Maar ik heb natuurlijk geen enkele ban.

Wel wat oude waarschuwingen.
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 19:40:

[...]

Floor, heb ik jou schobbejak genoemd? Of zei ik apekop tegen je?Jij noemde mij Apekop en toen zei ik tegen jou: 'Scheer je weg schavuit, een slag in de nek met een rot knijn kun je krijgen!'
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 19:51:

Alice mag over 24 uur de 1 aanvinken.

Omdat ze zei dat degene die Poeze geband had het inlevingsvermogen van een pantoffeldier had?

quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 14:12:

Hoeveel bannen heb jij al gekregen sinds het nieuwe bansysteem?

Ik 1, voor het schrijven van schobbejak.

Ik ook 1 (in het oude systeem zat ik op 5, allemaal opgelopen in 2010. Ik vroeg een Angel of ze soms bezig was overspannen te worden. En ik zei (naar waarheid) dat ik nog niet gewend was aan arrogante en onvriendelijke moderators. Dat bleek dus niet te mogen. Weer wat geleerd.

Ik heb overigens het woord koddebeier gebruikt en daar kreeg ik geen ban voor. Dat dan weer niet.

Het lastige van het huidige bansysteem is dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik ben dit jaar al een aantal keren verrast door een ban die ik totaal niet zag aankomen. Dat geeft een onprettig gevoel.

Bovendien is het Waarschuwingen en Bans topic verdwenen (geen flauw idee waarom) waardoor je geen idee meer hebt wat er gebeurt op bangebied. Als je een forummer een tijdje niet meer ziet: is die op vakantie of heeft die een permaban ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
DonkeyShot, daarvoor is er nu het Grote Niet Afscheids Topic! Daar kan iedereen even zwaaien die wil blijven. Als diegene dan ineens toch weg is: ban!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Chardonnay schreef op 29 december 2010 @ 14:37:

[...]

Dat was ook mijn verweer, maar als antwoord kreeg ik dat ik de forumsters die dat ook deden maar moest staffen. As if.

Niet te geloven toch ? Dus je wordt opgeroepen om te gaan klikken bij de juf en medeforummers te verlinken ?

Ik weiger gewoon om die vermaledijde klikspaan te gebruiken !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 20:01:

[...]

Omdat ze zei dat degene die Poeze geband had het inlevingsvermogen van een pantoffeldier had?

yep.
Ezel, het systeem is juist heel helder! De kritische forummers moeten er uit, omdat Sadrama hoopt dat het hier dan weer rustig wordt.

Dus zolang je niet kritisch bent komt het goed. En als je natuurlijk geen Schobbejak zegt. Of apekop. Of schavuit en er dan iets met konijnen achteraan slingert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven