Wie bekend met de waterpik monddouche
woensdag 29 december 2010 om 22:02
haha, dat woord heb ik al lang niet gehoord! We hadden vroeger thuis een waterpik in de badkamer! Kwam straal water uit voor je gebit, soort water-flos, heb het ding destijds nog nooit door iemand in het gezin gebruikt zien worden.
M.a.w: bij ons was het dus soort pasta-machine die je nooit gebruikt en alleen ruimte inneemt
M.a.w: bij ons was het dus soort pasta-machine die je nooit gebruikt en alleen ruimte inneemt
woensdag 29 december 2010 om 22:03
woensdag 29 december 2010 om 22:05
quote:Zanne schreef op 29 december 2010 @ 22:01:
Nou, de eerste 'grappige' opmerkingen over de titel hebben we al gehad. Nou graag serieus. Wat een kleuterschoolhumor.Nou bij de topic titel dacht ik nou echt niet dat het om gezondheid ging toen het opeens in mijn scherm verscheen en werd erg nieuwschierig...
Nou, de eerste 'grappige' opmerkingen over de titel hebben we al gehad. Nou graag serieus. Wat een kleuterschoolhumor.Nou bij de topic titel dacht ik nou echt niet dat het om gezondheid ging toen het opeens in mijn scherm verscheen en werd erg nieuwschierig...

woensdag 29 december 2010 om 22:08
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 december 2010 @ 22:06:
Ik heb er een, maar die gebruik ik bijna nooit. Ga het vanavond weer eens doen. Is wel lekker fris, maar heeft weinig extra's boven flossen en ragen, behalve als je pijn in je mond hebt dan.FlosseN vind ik Juist zo akelig. Daarom leek dit een goed alternatief
Ik heb er een, maar die gebruik ik bijna nooit. Ga het vanavond weer eens doen. Is wel lekker fris, maar heeft weinig extra's boven flossen en ragen, behalve als je pijn in je mond hebt dan.FlosseN vind ik Juist zo akelig. Daarom leek dit een goed alternatief

woensdag 29 december 2010 om 22:11
quote:loesesnoes schreef op 29 december 2010 @ 22:08:
[...]
FlosseN vind ik Juist zo akelig. Daarom leek dit een goed alternatiefGa eens bij een mond-hygiëniste langs dan. Die kan je leren hoe je het beste daarmee kan omgaan. Ik flos en rag alleen met spiegel. In het begin heeft het me een keer 45 minuten gekost. Nu iets van 5 min.
[...]
FlosseN vind ik Juist zo akelig. Daarom leek dit een goed alternatiefGa eens bij een mond-hygiëniste langs dan. Die kan je leren hoe je het beste daarmee kan omgaan. Ik flos en rag alleen met spiegel. In het begin heeft het me een keer 45 minuten gekost. Nu iets van 5 min.
woensdag 29 december 2010 om 22:12
Wij hebben er 1, bevalt prima. Je moet zelf even kijken wat je de prettigste stand vindt, ik zet em meestal lager dan mijn man. Het is even wennen, maar het geeft een prettig en fris gevoel. Met alleen poetsen blijven er altijd nog vieze stukjes achter, met zo'n Waterpik verdwijnen de meeste. Moet zeggen dat mijn tandarts erg naar keek toen ik zei dat ik floste met de Waterpik, volgens hem gaat er niets boven het werkelijke handwerk.
Tja. Vind het zelf fijn, makkelijk en fris. Klaar.
Tja. Vind het zelf fijn, makkelijk en fris. Klaar.
woensdag 29 december 2010 om 22:51
Hallo TO,
Wij hebben hier één ,je moet er wel éen nemen met een groot waterreservoir anders is die heel snel leeg.Ook hebben we wel problemen met het opladen van de waterpik en daarnaast duurt het opladen sowieso erg lang. Ook valt het reinigingseffect best wel tegen met wat je verwacht. Vergeet niet dat het sowieso geen vervanging is van het poetsen!
Groetjes,
Superhuisvrouw.
Wij hebben hier één ,je moet er wel éen nemen met een groot waterreservoir anders is die heel snel leeg.Ook hebben we wel problemen met het opladen van de waterpik en daarnaast duurt het opladen sowieso erg lang. Ook valt het reinigingseffect best wel tegen met wat je verwacht. Vergeet niet dat het sowieso geen vervanging is van het poetsen!
Groetjes,
Superhuisvrouw.
woensdag 29 december 2010 om 22:55
woensdag 29 december 2010 om 22:56
donderdag 30 december 2010 om 16:05