Gezondheid alle pijlers

Wie bekend met de waterpik monddouche

29-12-2010 21:44 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt genoeg. Wie kent dit apparaat?

Denk erover het te kopen, maar vooraf opzoek naar ervaringen....
kan me niets bij voorstellen, en ik heb nog wel zo'n grote fantasie..
Ik las niet verder dan " waterpik " en dacht " de vleeslul en de bloedlul; die ken ik, gauw kijken wat een waterpik is " .

Hé, valt dát tegen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kón me er niks bij voorstellen, om na wat googlen erachter te komen dat wij "vroegâh" zo'n ding thuis hadden staan. Ik kan me alleen herinneren dat het kriebelde
quote:MEFunny schreef op 29 december 2010 @ 21:57:

kan me niets bij voorstellen, en ik heb nog wel zo'n grote fantasie..Jij een grote fantasie?
Nou, de eerste 'grappige' opmerkingen over de titel hebben we al gehad. Nou graag serieus. Wat een kleuterschoolhumor.
haha, dat woord heb ik al lang niet gehoord! We hadden vroeger thuis een waterpik in de badkamer! Kwam straal water uit voor je gebit, soort water-flos, heb het ding destijds nog nooit door iemand in het gezin gebruikt zien worden.

M.a.w: bij ons was het dus soort pasta-machine die je nooit gebruikt en alleen ruimte inneemt
De wàt?!
och jee, is hij er ook weer...
Nu met plaatje

Ik dacht dat het een soort van opzetstuk was voor in de douche voor extra fijne momenten zeg maar

Maar ik heb wel zoiets gehad vroeger, ik denk dat je het schoner krijgt met flossen en ragers.
Stressed is just desserts spelled backwards
En dat ding heeft echt zo'n typisch gekozen naam? Weird...
Werd ook wel benieuwd naar wat voor ding dit was.. Verder niks nuttigs te melden, geen ervaring.
quote:Zanne schreef op 29 december 2010 @ 22:01:

Nou, de eerste 'grappige' opmerkingen over de titel hebben we al gehad. Nou graag serieus. Wat een kleuterschoolhumor.Nou bij de topic titel dacht ik nou echt niet dat het om gezondheid ging toen het opeens in mijn scherm verscheen en werd erg nieuwschierig...
Ik heb er een, maar die gebruik ik bijna nooit. Ga het vanavond weer eens doen. Is wel lekker fris, maar heeft weinig extra's boven flossen en ragen, behalve als je pijn in je mond hebt dan.
Hier idem.
Hahaha... Was al bang voor deze reacties....niet erg hoor. Vind het ook een gekke naam... Maar ik begrijp dat het geen aankoop waard is.
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 december 2010 @ 22:06:

Ik heb er een, maar die gebruik ik bijna nooit. Ga het vanavond weer eens doen. Is wel lekker fris, maar heeft weinig extra's boven flossen en ragen, behalve als je pijn in je mond hebt dan.FlosseN vind ik Juist zo akelig. Daarom leek dit een goed alternatief
quote:loesesnoes schreef op 29 december 2010 @ 22:08:

[...]

FlosseN vind ik Juist zo akelig. Daarom leek dit een goed alternatiefGa eens bij een mond-hygiëniste langs dan. Die kan je leren hoe je het beste daarmee kan omgaan. Ik flos en rag alleen met spiegel. In het begin heeft het me een keer 45 minuten gekost. Nu iets van 5 min.
quote:MEFunny schreef op 29 december 2010 @ 22:03:

och jee, is hij er ook weer...
Wij hebben er 1, bevalt prima. Je moet zelf even kijken wat je de prettigste stand vindt, ik zet em meestal lager dan mijn man. Het is even wennen, maar het geeft een prettig en fris gevoel. Met alleen poetsen blijven er altijd nog vieze stukjes achter, met zo'n Waterpik verdwijnen de meeste. Moet zeggen dat mijn tandarts erg naar keek toen ik zei dat ik floste met de Waterpik, volgens hem gaat er niets boven het werkelijke handwerk.

Tja. Vind het zelf fijn, makkelijk en fris. Klaar.
Hallo TO,

Wij hebben hier één ,je moet er wel éen nemen met een groot waterreservoir anders is die heel snel leeg.Ook hebben we wel problemen met het opladen van de waterpik en daarnaast duurt het opladen sowieso erg lang. Ook valt het reinigingseffect best wel tegen met wat je verwacht. Vergeet niet dat het sowieso geen vervanging is van het poetsen!

Groetjes,

Superhuisvrouw.
En toch vind ik de flauwe reacties leuk!

Ik heb zo'n ding gehad toen ik een beugel had.

Werkte zeer goed om overtollige resten tussen de beugel te verwijderen. Toen de beugel er uit was heb ik 'm in ....... zou niet meer weten waar die pik is gebleven.
Ik heb er één alhoewel ik hem niet zo vaak gebruik als eigenlijk zou moeten. Ik vind het zo'n gedoe, omdat ik hem niet op de wastafel kan plaatsen. Maar hij werkt wel erg goed, beter als gewone flos vind ik. Dus als je er de discipline voor hebt is hij zeker de moeite waard.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2010 @ 21:58:

Ik las niet verder dan " waterpik " en dacht " de vleeslul en de bloedlul; die ken ik, gauw kijken wat een waterpik is " .

Hé, valt dát tegen.A dirty mind is a joy forever.
ik vindt het echt een superding.

Ik heb hem op advies van de tandarts.

Zo kan ik onder twee bruggen komen en mijn tanden voelen echt schoner aan.

Altijd wel vullen met warm water.

Koud water is echt geen feest.

Die van mij kosten 49,95.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven