Oud & Nieuw in Eindhoven
donderdag 30 december 2010 om 18:01
Ja de meeste kroegen hebben kaartjes. Na 4 of 3 uur is meestal alles gewoon open. Op het stratum zijn er ook kroegen zonder kaartjes (even aan de deur vragen) ik weet dat centraal op de markt vroeger altijd zonder kaart was. Maar waar ben je naar op zoek, hoe oud ben je? Er zijn nl ook in de buurt van stratum veel leuke feestjes!!
donderdag 30 december 2010 om 18:03
Eindhoven is leuk! De kans bestaat dat je voor veel kroegen kaarten nodig hebt. Informeer bij de receptie van je hotel. Persoonlijk zou ik wegblijven van Stratumseind. Heb meegemaakt dat daar vuurwerk in de mensenmassa werd gegooid. Doodeng. Rond de Markt zitten ook leuke tenten evenals op het Wilhelminaplein. Veel plezier!
donderdag 30 december 2010 om 18:03
donderdag 30 december 2010 om 18:07
Ooh eind 20 net als ik. Het stratum is echt voor het jonge grut. De markt en wilhelminaplein en de kleine berg is leuk maar vrees veel kaartjes en alles gaat om 1 uur open. Zelf ga ik naar tac tegenover PSV stadion. Zelf nog nooit geweest dus geen idee wat me te wachten staat...maar wel mijn leeftijd mensen..
donderdag 30 december 2010 om 18:42
donderdag 30 december 2010 om 20:19
Op stratumseind vind ik (26) leuk: 't Lempke, de Spijker, de Kram.... Dat was het wel zo'n beetje. De markt is inderdaad ook leuk en de Effenaar is meestal super. Maar Wilhelminaplein zou je mij dan weer nooit vinden... Dat vind ik maar niks.
Denk dat je op de websites wel terug kunt vinden of je kaartjes nodig hebt.
Denk dat je op de websites wel terug kunt vinden of je kaartjes nodig hebt.