Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
quote:Zamirah schreef op 30 december 2010 @ 21:47:

[afbeelding]

Voor BGB! Gul he.Héérlijk; zo'n lekkere grote, dikke, gevulde............. vrachtwagen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Zamirah schreef op 30 december 2010 @ 21:44:

[...]

Precies, een positieve insteek zullen we maar zeggen.Ik heb zojuist een positief topic geopend. Geven wij gewoon het goede voorbeeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 december 2010 @ 21:51:

[...]

Ik heb zojuist een positief topic geopend. Geven wij gewoon het goede voorbeeld.
quote:alice33 schreef op 30 december 2010 @ 21:29:

Aloha, i'm back too na een bezinning van 24uur.Welkom terug Alice! Hier, een paar lekkere warme "pantoffels".

quote:Gipsyheart schreef op 30 december 2010 @ 20:01:

[...]

Zoals ik al zei, dit kan ook via mail. Iemand anders hoort zich ook aan de regels te houden, waarom zij niet?Als een regel een slechte, onrechtvaardige regel is zou niemand zich eraan moeten houden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat ontzettend jammer dat dit allemaal zo loopt.

Veel geluk Naomi en gepermabande VivaAngelen! Bedankt voor al het werk.
Bedankt voor het bier, forummers!
Dag lieverds, ik ben in een ontzettend positieve mood. Hierbij wil ik m'n nederige verontschuldigingen aan pantoffeldieren en amoebes aanbieden voor mijn vergelijk met organismes op een lager evolutionair niveau. Hartgrondig sorry,ik bedoelde het niet persoonlijk desalniettemin kan ik mijn standpunten niet verloochenen. Ook op lager niveau heeft men alsnog een leuk leven, denk niet teveel na, less is more; ga voor de V&D ipv de Bijenkorf. Kortom wees een tevreden mensch, laat los.
quote:alice33 schreef op 30 december 2010 @ 23:08:

Dag lieverds, ik ben in een ontzettend positieve mood. Hierbij wil ik m'n nederige verontschuldigingen aan pantoffeldieren en amoebes aanbieden voor mijn vergelijk met organismes op een lager evolutionair niveau. Hartgrondig sorry,ik bedoelde het niet persoonlijk desalniettemin kan ik mijn standpunten niet verloochenen. Ook op lager niveau heeft men alsnog een leuk leven, denk niet teveel na, less is more; ga voor de V&D ipv de Bijenkorf. Kortom wees een tevreden mensch, laat los.Ben je wel in het goede topic? Of hebbie het niet helemaal lekker zitten?
Tis voor mij volkomen duidelijk hoor, Flowerpowerwoman. Goede boodschap alice33. Fijn dat je het zo dicht bij je zelf houdt.
Ja, heb het nog een keertje gelezen en ok, soit....
Uiteraard houd ik het bij mijzelf. De (emotionele) schade die is aangericht is niet te overzien. Leve de pantoffelhelden, ja jullie mogen er zijn en ja, jullie worden gehoord! Toedels Alice
Twee dagen weg geweest. Hoorde over dit topic toen ik net onderweg was naar elders. Gelukkig staat het er nog.

Naomi, voor en achter de schermen contact gehad.. niet altijd eens, wel altijd open. Dank je voor je modtijd en ik hoop dat we allebei snel een andere/leukere/nieuwe baan vinden.

Naomi, ik wens je (ondanks alles) een goede jaarwisseling

sgaaaaaaaaaapje en iris

PW wat spijtig te lezen dat jij ook weggaat met je waardevolle bijdragen.
quote:thee schreef op 31 december 2010 @ 00:24:

sgaaaaaaaaaapje en iris

Die Free Speech geldt alleen voor Iris? Want als anderen iets posten wat Iris niet zint, dan is ze er als de kippen bij om mensen de maat te nemen. En dan ook nog eens die smileys op dit topic, nadat je eerst anderen de mantel hebt uitgeveegd over wat ze hier geschreven hebben? Misselijk loeder dat je d'r bent!
quote:thee schreef op 31 december 2010 @ 00:24:

sgaaaaaaaaaapje en iris

Oh mogen we hier voor of tegen stemmen wie we op het forum willen houden?
Kijk uit, Veronicas...
Iris, je bent een andere weg ingeslagen (gelukkig). Laat het verleden gewoon rusten. Even een tijdje er niet meer over hebben. Iedere keer laait het vuur zo weer op. Dit bedoel ik niet als kritiek naar jou toe, maar omdat ik denk dat je het wel anders wil doen maar het af en toe een beetje mislukt.

Hopelijk zie je dit niet als kritiek , want ik denk dat je het echt weer anders wil doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 december 2010 @ 11:23:

Iris, je bent een andere weg ingeslagen (gelukkig). Laat het verleden gewoon rusten. Even een tijdje er niet meer over hebben. Iedere keer laait het vuur zo weer op. Dit bedoel ik niet als kritiek naar jou toe, maar omdat ik denk dat je het wel anders wil doen maar het af en toe een beetje mislukt.

Hopelijk zie je dit niet als kritiek , want ik denk dat je het echt weer anders wil doen.

MV, je bent een lieverd .

Ik wens je een fijn 2011 waarin je je niet teveel laat meeslepen door dingen die je negatieve energie kosten en eigenlijk niets positief opleveren
quote:Veronicas schreef op 31 december 2010 @ 11:15:

Die Free Speech geldt alleen voor ****? Want als anderen iets posten wat **** niet zint, dan is ze er als de kippen bij om mensen de maat te nemen. En dan ook nog eens die smileys op dit topic, nadat je eerst anderen de mantel hebt uitgeveegd over wat ze hier geschreven hebben? **** **** dat je d'r bent!Laat gaan Veronicas, trap niet in de valkuil die ze voor sommige forummers heeft uitgezet. Check de quote, daar zit een vette hint van mij in .
quote:Sytze_Vliegen schreef op 31 december 2010 @ 11:30:

[...]

MV, je bent een lieverd .

Ik wens je een fijn 2011 waarin je je niet teveel laat meeslepen door dingen die je negatieve energie kosten en eigenlijk niets positief opleveren

Dank je Sytze. Jij ook een mooi 2011!!

En een goede tip die ik zeker mee zal nemen!! Thanks.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je nog leest Naomi; hoewel we geloof ik nooit contact hebben gehad, ik wens je een mooi 2011 en een prachtleven leven zonder forumgezeur.

Aha ik zie dat het iris-alert weer is afgegaan en dat de hulptroepen zijn gearriveerd. Veel plezier samen.
**negeer, Zam, negeer****
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 december 2010 @ 11:23:

Hopelijk zie je dit niet als kritiek , want ik denk dat je het echt weer anders wil doen.MV ik behandel iedereen keurig die mij ook netjes behandelt en daar ga ik gewoon mee door. Er mislukt dus helemaal niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven