Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
dag naomi!
Dag Naomi
Shit happens
Naomi, het ga je goed

Dag Naomi
Op de toekomst!

Het ga je goed, Naomi!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dag Naomi. Het ga je goed!

Dag Naomi, bedankt voor je inzet en enthousiasme als moderator. Om het met Joni Mitchell te zeggen:

Don't it always seem to go

That you don't know what you've got till it's gone

Het ga je goed en ik hoop dat je in je volgende baan een minimale mate van gezeik zult hebben. Kwestie van een beetje compenseren.
bedankt voor alles, Naomi!

Known to cause insanity in laboratory mice
Doeg!
Dag Naomi,

Jammer dat ik dit nu pas zie,

Ik vond je hartstikke goed!

Heel veel geluk met alles wat je nog gaat doen.
Vaarwel Naomi.

Hallo rest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven