Vrijgezellen-topic
donderdag 30 december 2010 om 17:13
Sinds kort ben ik pas echt actief op het forum. En ik keek even of er nog leuke topics waren over date-perikelen en de andere dingen waar je als vrijgezel mee te maken hebt, maar ze zijn allemaal al zover gevuld!
Dus bij deze een nieuwe
Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).
Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!
Wie wil er mee gaan schrijven?
Dus bij deze een nieuwe
Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).
Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!
Wie wil er mee gaan schrijven?
zaterdag 1 januari 2011 om 16:18
Hihi ik dacht ik leg het uit zodat als iemand het leest dat iedereen het meteen weet 
Cestmoi: Wat je zei over het bed induiken, daar heb je gelijk in. Maar ik heb geleerd dat dat ook de mannen niet tegenhoudt. Dan word je een soort project dat ze moeten hebben..
Jij was toch aan het scharrelen wat wel en niet een relatie was? Hoe gaat het daarmee?
Afspreken met iemand die het eigenlijk niet is.. Hmmm was ook mijn idee een tijdje geleden. Maar ja dat hielp ook niet.. Er moet bij mij toch wel aantrekkingskracht zijn...
haha en niet te snel verliefd worden! Ja dat is een goede! Niet meteen er vanuit gaan dat je een stelletje bent, maar ja stiekem willen we hier toch allemaal wel graag een partner (nu of mettertijd)
Ik snap echt niet waarom mannen lief doen als ze toch niks verder willen. Het heeft dan toch geen zin? Waarom zouden wij moeten denken dat zij lief, slim, leuk etc zijn als zij toch niets meer willen?
Dus de regels toch nu toe:
- niet te snel verliefd worden
- niet de eerste date seks hebben
- onafhankelijk opstellen
Haha handig zo'n datinglijstje
Cestmoi: Wat je zei over het bed induiken, daar heb je gelijk in. Maar ik heb geleerd dat dat ook de mannen niet tegenhoudt. Dan word je een soort project dat ze moeten hebben..
Jij was toch aan het scharrelen wat wel en niet een relatie was? Hoe gaat het daarmee?
Afspreken met iemand die het eigenlijk niet is.. Hmmm was ook mijn idee een tijdje geleden. Maar ja dat hielp ook niet.. Er moet bij mij toch wel aantrekkingskracht zijn...
haha en niet te snel verliefd worden! Ja dat is een goede! Niet meteen er vanuit gaan dat je een stelletje bent, maar ja stiekem willen we hier toch allemaal wel graag een partner (nu of mettertijd)
Ik snap echt niet waarom mannen lief doen als ze toch niks verder willen. Het heeft dan toch geen zin? Waarom zouden wij moeten denken dat zij lief, slim, leuk etc zijn als zij toch niets meer willen?
Dus de regels toch nu toe:
- niet te snel verliefd worden
- niet de eerste date seks hebben
- onafhankelijk opstellen
Haha handig zo'n datinglijstje
zaterdag 1 januari 2011 om 16:26
TM Onze posts kruisen elkaar elke keer haha. voor jou Met die woorden denken mannen vaak alles weer goed te maken, maar dat is het niet.. Ook ik ken die sarcastische opmerkingen en de meeste mannen snappen dan wel dat die voort komen uit voorgaande relaties. Maar ik snap dan niet dat ze blijven en je proberen te overtuigen om daarna te vertellen ik wil je geen pijn doen, ik wil geen verwachtingen creeren die ik niet kan nakomen of ik ben niet verliefd..
Haha Ik vind met internetdating dat er een te grote nadruk ligt op het ontstaan van een relatie of iig op een date. Ik date liever met mensen die ik al ken. Alhoewel dat tot nu toe ook niet erg succesvol is
Ik denk wel dat het belangrijk is om voor je gaat daten, de onverwerkte gevoelens van voorgaande relaties te verwerken. En wat ik denk dat belangrijk is is dat je gelukkig bent met wie jij bent en dat een man alleen een aanvulling is op je leven.
Haha Ik vind met internetdating dat er een te grote nadruk ligt op het ontstaan van een relatie of iig op een date. Ik date liever met mensen die ik al ken. Alhoewel dat tot nu toe ook niet erg succesvol is
Ik denk wel dat het belangrijk is om voor je gaat daten, de onverwerkte gevoelens van voorgaande relaties te verwerken. En wat ik denk dat belangrijk is is dat je gelukkig bent met wie jij bent en dat een man alleen een aanvulling is op je leven.
zaterdag 1 januari 2011 om 16:30
Oh jaaa de jagers
Nou die kan ik dus ook al helemaal afschieten! *bij wijze van dan he
*
Ja degene die ik leuk vond, ben ik klaar mee, heb zijn telefoonnr gewist, facebook gewist, en kijk er zelfs niet meer stiekem op *waarschijnlijk gewoon te pijnlijk hoe hij nu dus met vriendin gaat* Ben er klaar mee, daarom wil ik ook een lekker nieuw begin voor 2011
Die mannen doen dus lief omdat ze hun doel (sex met jou) willen bereiken
Maar er zijn vast ook genoeg mannen die oprecht lief doen!
A little bit positive thinking 
Ik denk overigens dat als je echt het gevoel hebt dat het niks is dat je niet met zo iemand moet daten, maar als je meer neutraal bent, zou je het er best op kunnen wagen
Aanvullende regels:
- Vertrouw op jezelf en volg je gevoel
- Wees lief voor jezelf
- Doe dingen die jij leuk vindt!
- Wees rebels en houd je niet altijd aan de regels :p
We kunnen wel allerlei regels opstellen. Maar hoe meer je van jezelf houdt, hoe beter je simpelweg gewoon weet wanneer die leuke kerel voor je neus staat en miss nog belangrijker dan weet je wanneer iemand over jouw grenzen heen gaat, dat je zijn foute gedrag niet tolereert en dat je voor jezelf kiest! VAARWEL foute mannen
Ja degene die ik leuk vond, ben ik klaar mee, heb zijn telefoonnr gewist, facebook gewist, en kijk er zelfs niet meer stiekem op *waarschijnlijk gewoon te pijnlijk hoe hij nu dus met vriendin gaat* Ben er klaar mee, daarom wil ik ook een lekker nieuw begin voor 2011
Die mannen doen dus lief omdat ze hun doel (sex met jou) willen bereiken
Ik denk overigens dat als je echt het gevoel hebt dat het niks is dat je niet met zo iemand moet daten, maar als je meer neutraal bent, zou je het er best op kunnen wagen
Aanvullende regels:
- Vertrouw op jezelf en volg je gevoel
- Wees lief voor jezelf
- Doe dingen die jij leuk vindt!
- Wees rebels en houd je niet altijd aan de regels :p
We kunnen wel allerlei regels opstellen. Maar hoe meer je van jezelf houdt, hoe beter je simpelweg gewoon weet wanneer die leuke kerel voor je neus staat en miss nog belangrijker dan weet je wanneer iemand over jouw grenzen heen gaat, dat je zijn foute gedrag niet tolereert en dat je voor jezelf kiest! VAARWEL foute mannen
zaterdag 1 januari 2011 om 16:37
Hahaha cestmoi wat een mooie en positieve post!
Er komt heel duidelijk naar voren hoe jij op dit moment in het leven staat en dat je er echt iets aan wilt doen om het leven beter te maken
Vind het heel goed en knap dat je alles hebt gewist van hem!
Regels zijn ook meer bedoeld als richtlijn haha. Ik weet nog goed dat ik ineens na jaren weer eens vrijgezel te zijn en helemaal niks te weten van het daten..
Regels zijn ook meer bedoeld als richtlijn haha. Ik weet nog goed dat ik ineens na jaren weer eens vrijgezel te zijn en helemaal niks te weten van het daten..
zaterdag 1 januari 2011 om 16:43
Sanne: ik ben het helemaal met jou eens! Heel belangrijk om ook zelf te kunnen leven ipv iemand nodig te hebben daarbij. Daarom vind ik eigenlijk dat internetdaten ook niets. Echt de meeste mannen willen direct daten omdat ze ergens hopen dat dit wel de ideale vrouw is. Met z'n insteek heb ik er al geen zin in. Het gaat niet meer omdat je het leuk vind juist die persoon te zien, maar om zo snel mogelijk te scoren.
En tja daten met mensen die je al kent, werkt meestal ook niet omdat.... je die dus al kent
En dat dan blijkbaar nooit iets is geworden. Of word jij pas na een tijdje verliefd? Dat heb ik nou ook eens nooit haha.
cestmoi: hahaha ik moest wel lachen om je laatste regel. Soms is het ook gewoon fijn om eens wat te doen waarvan je eigenlijk al weet.... En dan afschieten van jagers lijkt me een prima plan
En tja daten met mensen die je al kent, werkt meestal ook niet omdat.... je die dus al kent
cestmoi: hahaha ik moest wel lachen om je laatste regel. Soms is het ook gewoon fijn om eens wat te doen waarvan je eigenlijk al weet.... En dan afschieten van jagers lijkt me een prima plan
zaterdag 1 januari 2011 om 16:55
* komt weer even binnen vallen*
Geen idee hoe je er achter komt of de betreffende man je alleen maar het bed in wil hebben. Ik duik er gewoon niet in en ik laat ze wachten en dan merk je meestal van zelf wel hoe het zit.
Ik heb op internet gestaan en is niks maar dan ook niks voor mij!
Ben veel onder de mensen zit niet achter de geraniums en toch ben ik nog alleen. Maar denk wel dat als je er klaar voor bent en je niet zo hard zoekt je het vanzelf tegenkomt.
Zegt degene die al bijna 3 jaar single is
Geen idee hoe je er achter komt of de betreffende man je alleen maar het bed in wil hebben. Ik duik er gewoon niet in en ik laat ze wachten en dan merk je meestal van zelf wel hoe het zit.
Ik heb op internet gestaan en is niks maar dan ook niks voor mij!
Ben veel onder de mensen zit niet achter de geraniums en toch ben ik nog alleen. Maar denk wel dat als je er klaar voor bent en je niet zo hard zoekt je het vanzelf tegenkomt.
Zegt degene die al bijna 3 jaar single is
Het gras aan de overkant is niet groen.
zaterdag 1 januari 2011 om 17:00
Kampen: ik vind ook dat het lijkt hoe langer je single bent en het allemaal prima gaat, hoe meer eisen je gaat stellen aan de toekomstige man, ook 'last' van? Heb niet altijd gezellige relaties gehad en denk nu alleen maar: ik voel me helemaal prima nu, hij moet wel van goede huizen komen, wil ik de 'gok' wagen.
zaterdag 1 januari 2011 om 17:04
Zo herkenbaar TomorrowM. Ik stel inderdaad best hoge eisen. Waarom? Heb een paar hele slechte relaties gehad van mishandeling tot bedriegen etc.
Hij moet inderdaad van goede huize komen om mij te laten zien dat het goed is.
Ik red me prima alleen, ben van niemand afhankelijk en dop mijn eigen boontjes!
Hij moet inderdaad van goede huize komen om mij te laten zien dat het goed is.
Ik red me prima alleen, ben van niemand afhankelijk en dop mijn eigen boontjes!
zaterdag 1 januari 2011 om 17:26
Hoi, ik kom graag hier meeschrijven. Had daarnet het topic "Relax!" geopend maar het onderwerp daarvan past eigenlijk hartstikke goed hier.
Ik heb 1 relatie gehad van drie jaar en heb daarna al zolang niets serieus meer gehad dat ik het aantal jaren hier niet eens durf neer te zetten .
Het bericht van Bijenkoningin herken ik heel erg, dat het vanuit vriendschap moet groeien en dat je in de kramp schiet wanneer er een bewust 'dating'-idee bij komt kijken. En ja, net als zij wil ik daar ook eens overheen leren stappen (daar ging dat topic ook over).
Wens jullie allemaal een heel mooi 2011, met of zonder relatie!
Ik heb 1 relatie gehad van drie jaar en heb daarna al zolang niets serieus meer gehad dat ik het aantal jaren hier niet eens durf neer te zetten .
Het bericht van Bijenkoningin herken ik heel erg, dat het vanuit vriendschap moet groeien en dat je in de kramp schiet wanneer er een bewust 'dating'-idee bij komt kijken. En ja, net als zij wil ik daar ook eens overheen leren stappen (daar ging dat topic ook over).
Wens jullie allemaal een heel mooi 2011, met of zonder relatie!
zaterdag 1 januari 2011 om 17:38
zaterdag 1 januari 2011 om 17:42
Hoi Lllilaaa, ik heb even je topic gelezen en herken er ook wel wat in. Ik ben vaak bang als ik instem met een date dat ik eigenlijk zo'n beetje mijn ja-woord weggeef
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar toch voelt het zo. Ik vind het ook heel lastig om een ander (misschien eventueel) teleur te moeten stellen, hoewel dat eigenlijk bijna nooit gebeurt is. Wat jouw date betreft: je moet zeker gaan! Gewoon proberen er nuchter naar te kijken, een leuke dag/avond hebben en dan pas weer nadenken. En mocht het zo zijn dat hij jou uiteindelijk echt heel leuk vindt en jij hem niet leuk genoeg voor een relatie is het vroeg genoeg om duidelijk te zijn. Nu zeggen dat het niets gaat worden is niet gebasseerd op de feiten, maar op jouw angst. Je weet nooit hoe het kan gaan lopen. Veel plezier met je date dus
En laat ons wel meegenieten he
zaterdag 1 januari 2011 om 17:48
zaterdag 1 januari 2011 om 17:50
Klopt maar heb geen moeite met contact leggen alleen het mezelf in emotie open bloot geven vind ik soms eng.
Verder voel ik nu vaak aan hoe iemand het met mij voor heeft.
Lllilaaa een familielid vond haar ware pas halverwege 40. Dit zeg ik niet om jou te ontmoedigen maar liefde komt zo als het komt en laat zich helaas niet sturen.
Verder voel ik nu vaak aan hoe iemand het met mij voor heeft.
Lllilaaa een familielid vond haar ware pas halverwege 40. Dit zeg ik niet om jou te ontmoedigen maar liefde komt zo als het komt en laat zich helaas niet sturen.
zaterdag 1 januari 2011 om 19:50
hee hee, gelukkig nieuw jaar allemaal!
29 en sinds 2 maanden vrijgezel (zeg ik maar gewoon nog eens want wow wat is het hier druk geworden)
Regels houden geen stand in de liefde, ook niet in het begin.
Als hij je echt leuk vind dan maakt niks echt uit.
Alhoewel ik zelf merk dat ik iemand ook niet meer zo spannend vind als het allemaal te snel gaat of hij me elke 5 seconden smst... zucht.
29 en sinds 2 maanden vrijgezel (zeg ik maar gewoon nog eens want wow wat is het hier druk geworden)
Regels houden geen stand in de liefde, ook niet in het begin.
Als hij je echt leuk vind dan maakt niks echt uit.
Alhoewel ik zelf merk dat ik iemand ook niet meer zo spannend vind als het allemaal te snel gaat of hij me elke 5 seconden smst... zucht.
zaterdag 1 januari 2011 om 19:59
Hoi,
Eind 20 en sinds mijn 16e vrijgezel, als je die twee maanden 'verkering' van toen meetelt!
Ik roep altijd heel hard dat ik happy single ben en red me ook prima, maar aan de andere kant zie ik ook wel in dat het ook heel leuk, fijn en gezellig kan zijn om een relatie te hebben. Alleen heb ik blijkbaar een probleem met iemand leuk vinden.
Vind
a) snel dat iemand teveel tijd opeist (na een eerste date meteen weer afspreken vind ik te snel maar snap dat als je elkaar leuk vindt dat normaal is)
b) het leuk om te jagen, als iemand dan meteen (veel) interesse toont is het leuke eraf
c) het eng om de bijbehorende dingen (verder dan zoenen) te moeten.
d) denk (zoals hierboven wordt genoemd) ook vaak: en dan zit ik straks weer dat ik die persoon met wie ik date moet gaan vertellen dat ik het niet leuk genoeg vind
Ben wel aan het daten, iemand leren kennen via paiq.nl, vind dat een relaxte site. Maar dat was het ook niet helemaal. vooral toen hij meteen na de date vroeg wanneer hij weer langs zou komen... beetje jammer, want ik voelde niets wat in de verste verte maar op kriebels leek. Dus twijfel of ik nog een keer af moet spreken of het gewoon nu af moet kappen. Date was gezellig, maar dat was het dan ook.
Eind 20 en sinds mijn 16e vrijgezel, als je die twee maanden 'verkering' van toen meetelt!
Ik roep altijd heel hard dat ik happy single ben en red me ook prima, maar aan de andere kant zie ik ook wel in dat het ook heel leuk, fijn en gezellig kan zijn om een relatie te hebben. Alleen heb ik blijkbaar een probleem met iemand leuk vinden.
Vind
a) snel dat iemand teveel tijd opeist (na een eerste date meteen weer afspreken vind ik te snel maar snap dat als je elkaar leuk vindt dat normaal is)
b) het leuk om te jagen, als iemand dan meteen (veel) interesse toont is het leuke eraf
c) het eng om de bijbehorende dingen (verder dan zoenen) te moeten.
d) denk (zoals hierboven wordt genoemd) ook vaak: en dan zit ik straks weer dat ik die persoon met wie ik date moet gaan vertellen dat ik het niet leuk genoeg vind
Ben wel aan het daten, iemand leren kennen via paiq.nl, vind dat een relaxte site. Maar dat was het ook niet helemaal. vooral toen hij meteen na de date vroeg wanneer hij weer langs zou komen... beetje jammer, want ik voelde niets wat in de verste verte maar op kriebels leek. Dus twijfel of ik nog een keer af moet spreken of het gewoon nu af moet kappen. Date was gezellig, maar dat was het dan ook.
zaterdag 1 januari 2011 om 20:36
Hee miss 2011, ik heb wel eens een maand gedate met iemand die ik niet veel meer dan gewoon aardig vond voordat de vonk oversloeg, dat is uiteindelijk een relatie van 2 jaar geworden nog... misschien ben je gewoon geen type voor 'op het eerste gezicht' ...?
ik ga paiq maar eens uitproberen trouwens, op jouw aanraden dus
ik ga paiq maar eens uitproberen trouwens, op jouw aanraden dus
zaterdag 1 januari 2011 om 20:49
Hey meiden!
Alle nieuwe meiden welkom! Moest even bijlezen
Ik ben nog nooit op het eerste gezicht verliefd geworden op iemand. Bij mij groeit het altijd mettertijd. Ik moet wel al aantrekkingskracht voelen tot iemand anders houdt het wel op.
Ook ik merk het dat ik het niet meer kan hebben als iemand me om de 5 minuten smst of belt. Dan gaat de uitdaging weg (denk dat dat de beste omschrijving is). Ik zou het ook niet meer kunnen denk ik dat ik iemand alles zou moeten vertellen wat er gebeurt enzo.. Maar goed misschien valt dat allemaal wel mee als ik de 'juiste' tegen kom
Liliaa wanneer is de volgende date gepland?
Alle nieuwe meiden welkom! Moest even bijlezen
Ik ben nog nooit op het eerste gezicht verliefd geworden op iemand. Bij mij groeit het altijd mettertijd. Ik moet wel al aantrekkingskracht voelen tot iemand anders houdt het wel op.
Ook ik merk het dat ik het niet meer kan hebben als iemand me om de 5 minuten smst of belt. Dan gaat de uitdaging weg (denk dat dat de beste omschrijving is). Ik zou het ook niet meer kunnen denk ik dat ik iemand alles zou moeten vertellen wat er gebeurt enzo.. Maar goed misschien valt dat allemaal wel mee als ik de 'juiste' tegen kom
Liliaa wanneer is de volgende date gepland?
zaterdag 1 januari 2011 om 21:31
*hola! Ik moet ook alles weer even processen* :p
Tnx Sanne! Heb het er soms ook best wel moeilijk mee, maar heb wel geleerd dat je maar beter alles kan verwijderen *het ruimt zo lekker op en voorkomt dat je tijdens zwakke momenten toch contact gaat zoeken*
Verder heb ik even een verhaaltje ter illustratie van mijn punt en om het luchtig te houden:
Daten = hetzelfde als schoenen kopen. Schoenen kopen = leuk, maar wel een uiterst nauwkeurig proces
Je wilt toch het beste, mooiste paar, ter aanvulling van je garderobe en daarom ga je menig winkel af om de collectie goed te onderzoeken, eventueel ga je nog even terug naar de eerste winkel, ook wil je de beste prijs, bij voorkeur moeten ze lekker zitten etc. etc. Een test-rondje moet absoluut gemaakt worden! En zo is het ook met daten. Natuurlijk wil je alleen maar het beste! Als je je leven met iemand wilt gaan delen, zouden simpele flipflops niet kunnen voldoen. Mocht je tijdens het winkelen nou niet de juiste schoenen vinden, maar wel een ge-wel-dige jas of die ene broek waar je billen echt perfect in uitkomen, dan is dat mooi meegenomen En zo is het met daten ook, als de jongen tegenvalt, heb je
a) misschien wel een hele leuke avond gehad
b) een nieuw restaurant ontdekt
c) grappige verhalen om je vriendinnen mee te vermaken
Als je maar goed genoeg zoekt is er altijd iets positiefs te zien. Mijn punt is dus dat je helemaal geen zorgen moet maken dat je hem misschien teleurstelt (btw 10% van alle doemscenario's komt maar echt uit). Het enige wat hij van je mag verwachten is dat je eerlijk bent dus don't worry: trek de stoute schoenen aan meiden! And have fun!!!!
ps. Zoals veel vrouwen heb ik wel heel veel paar schoenen, maar vind 1 man wel okee hoor
Tnx Sanne! Heb het er soms ook best wel moeilijk mee, maar heb wel geleerd dat je maar beter alles kan verwijderen *het ruimt zo lekker op en voorkomt dat je tijdens zwakke momenten toch contact gaat zoeken*
Verder heb ik even een verhaaltje ter illustratie van mijn punt en om het luchtig te houden:
Daten = hetzelfde als schoenen kopen. Schoenen kopen = leuk, maar wel een uiterst nauwkeurig proces
a) misschien wel een hele leuke avond gehad
b) een nieuw restaurant ontdekt
c) grappige verhalen om je vriendinnen mee te vermaken
Als je maar goed genoeg zoekt is er altijd iets positiefs te zien. Mijn punt is dus dat je helemaal geen zorgen moet maken dat je hem misschien teleurstelt (btw 10% van alle doemscenario's komt maar echt uit). Het enige wat hij van je mag verwachten is dat je eerlijk bent dus don't worry: trek de stoute schoenen aan meiden! And have fun!!!!
ps. Zoals veel vrouwen heb ik wel heel veel paar schoenen, maar vind 1 man wel okee hoor
zaterdag 1 januari 2011 om 21:45
Hahahahahahahahaha cestmoi! Dat vind ik een goed gevonden vergelijking.. Alleen heb ik dus een schoenentic.. En heb dus ook mooie schoenen gewoon voor de heb en omdat ik ze gewoon perse wilde hebben... Gaat de vergelijking dan ook nog op??
Hahahaha
Het is idd een goede manier om de boel voor jezelf te relativeren en alles niet te zwaar beladen te maken
Ik hoop dat binnenkort ook de knoop kan doorhakken mbt mijn 'date'. Ik heb besloten dat ik een keer (op korte termijn) met hem ga praten en ga aangeven dat ik meer wil. Anders is dit niet eerlijk.. We zetten allebei onze liefdesleven on hold door bij elkaar te blijven hangen, vooral als ik eigenlijk wel meer wil.. Jeej! Ik ben echt heel blij dat ik deze beslissing heb genomen! Alleen nu nog doorzetten!
Het is idd een goede manier om de boel voor jezelf te relativeren en alles niet te zwaar beladen te maken
Ik hoop dat binnenkort ook de knoop kan doorhakken mbt mijn 'date'. Ik heb besloten dat ik een keer (op korte termijn) met hem ga praten en ga aangeven dat ik meer wil. Anders is dit niet eerlijk.. We zetten allebei onze liefdesleven on hold door bij elkaar te blijven hangen, vooral als ik eigenlijk wel meer wil.. Jeej! Ik ben echt heel blij dat ik deze beslissing heb genomen! Alleen nu nog doorzetten!
zaterdag 1 januari 2011 om 21:58
hahahahaha erg he die schoenen
Dat als je ze 5 minuten aan hebt al zere voeten hebt maar toch dragen en toch hebben want ze zijn zo mooi!!! haha
Dank je Nu is het nog zo dat als we samen zijn dat ik het onderwerp nog moet aankaarten.. Ik wilde het vorige week nog aankaarten, maar wilde toch niet de sfeer verpesten.. Het was zo relaxt en perfect dat ik het niet mijn mond uit kon krijgen.. Dus de eerst volgende keer een nieuwe kans. Nee heb je en ja kan je krijgen
Als ik echt de stap heb gezet dan kom ik hier waarschijnlijk wel uithuilen haha
Dank je Nu is het nog zo dat als we samen zijn dat ik het onderwerp nog moet aankaarten.. Ik wilde het vorige week nog aankaarten, maar wilde toch niet de sfeer verpesten.. Het was zo relaxt en perfect dat ik het niet mijn mond uit kon krijgen.. Dus de eerst volgende keer een nieuwe kans. Nee heb je en ja kan je krijgen
zaterdag 1 januari 2011 om 22:09
Oh ja dat was die date die zei dat hij niet verliefd was, maar toch leuk doet he :S Hmmz zou je ooit iemand willen die niet echt verliefd is? Je verdient iemand die he-le-maal knettergek op je is!
Maar is wel moeilijk he... stomme hoop, stiekem denken dat hij gewoon niet wil toegeven dat hij verliefd is... blabla *hoop verlengt de marteling*