Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak drogen

30-12-2010 20:35 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer 3 kwartier geleden mijn nagels gelakt. Nu zijn ze wel droog, maar als ze tegen elkaar aan hou, voel ik dat ze toch nog een beetje plakken. Heb ik iets verkeerd gedaan? Iemand huis-tuin-keuken tips voor nagels lakken? Alvast bedankt.
Chanel koop ik nooit meer: kwastje hangt maar voor de helft in het potje... Maar de rouge noir is wel de allermooiste kleur ooit!

Opi heb ik ook goede ervaringen mee.
Je kunt als je snel de deur uit moet, zo'n tien minuten na het lakken even je nagels in een bakje ijswater dopen. Zijn ze gelijk goed hard.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2011 09:45
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
Ook hier mag je niet spammen TO.

Bovendien hoef je DE OPLOSSING niet te brengen alsof jij de eerste bent die dat doet. Als je het topic gelezen hebt, dan zie je dat er al regelmatig is verwezen naar een product gelijkend aan wat jij noemt.

Maar goed, wat verwacht ik eigenlijk van iemand die niet eens de forumregels kan lezen
quote:Zwuppeliennn schreef op 01 januari 2011 @ 19:34:

Ook hier mag je niet spammen TO.

Bovendien hoef je DE OPLOSSING niet te brengen alsof jij de eerste bent die dat doet. Als je het topic gelezen hebt, dan zie je dat er al regelmatig is verwezen naar een product gelijkend aan wat jij noemt.

Maar goed, wat verwacht ik eigenlijk van iemand die niet eens de forumregels kan lezen

Je reactie kan wel iets genuanceerder....op een publiek forum.

gr. Bo
Eh genuanceerder? Ik zeg precies wat ik bedoel hoor. En wat heeft een openbaar forum er mee te maken?

Fijn dat je je link weg hebt gehaald trouwens.
quote:Zwuppeliennn schreef op 01 januari 2011 @ 21:40:

Eh genuanceerder? Ik zeg precies wat ik bedoel hoor. En wat heeft een openbaar forum er mee te maken?

Fijn dat je je link weg hebt gehaald trouwens.

Ok, zand erover. Evengoed het beste voor 2011!

(en je blijft welkom...LOL)

Bo
Ik blijf welkom???

Bo, volgens mij ben jij degene die hier komt binnenvallen om haar site te spammen. En dan tegen mij zeggen dat ik welkom blijf? Hoe haal je het in je hoofd
quote:Zwuppeliennn schreef op 01 januari 2011 @ 22:01:

Ik blijf welkom???

Bo, volgens mij ben jij degene die hier komt binnenvallen om haar site te spammen. En dan tegen mij zeggen dat ik welkom blijf? Hoe haal je het in je hoofd Maak je niet zo druk meid....er stond LOL achter
quote:Bobbi83 schreef op 30 december 2010 @ 21:02:

hahaa terwijl ik dit lees zijn mn nagels nog nat van chanel nagellak. Mijn tip is: Opi drip dry. Het kost wat maar werkt heel goed!Die heb ik ook en ik ben er zeer tevreden over
Toevallig stuitte ik eerder deze week op dit topic, helemaal doorgelezen, enne...Zwuppeliennn bedankt voor de link , ik heb net 9 lakjes besteld voor totaal 60 dollar! Inclusief de seche vite, ben benieuwd.
Hihi, graag gedaan Bob

Wat heb je allemaal besteld? Ben een beetje nieuwsgierig aangelegd
quote:Zwuppeliennn schreef: Wat heb je allemaal besteld?

Een paar flesjes van Seche vite, en een aantal kleurtjes:

OPI-Jade is the New Black, OPI-Purple with a Purpose, MISA-Blame on Mame, MISA-Spark My Heart, that's a Start, MISA-Love Letter, OPI-Yodel Me on My Cell.

Heb echt een hoop bespaard door daar te bestellen! En nu maar hopen dat mijn pakje door de douane komt zonder extra kosten...
Ik ga dat ook doen ( als salaris er weer is)! En ja de rouge noir is mooi he? Verdorie, je hebt gelijk over dat kwastje Dotjemol! Wat ontzettend stom dat ze dat zo gedaan hebben..

Off topic: Zwup, voel je je al beter?
Pakketje van transdesign vandaag al ontvangen! En ik hoefde geen douane kosten te betalen! De kleuren zien er mooi uit, ik ben er blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven