Nagellak drogen
donderdag 30 december 2010 om 20:35
zaterdag 1 januari 2011 om 19:34
Ook hier mag je niet spammen TO.
Bovendien hoef je DE OPLOSSING niet te brengen alsof jij de eerste bent die dat doet. Als je het topic gelezen hebt, dan zie je dat er al regelmatig is verwezen naar een product gelijkend aan wat jij noemt.
Maar goed, wat verwacht ik eigenlijk van iemand die niet eens de forumregels kan lezen
Bovendien hoef je DE OPLOSSING niet te brengen alsof jij de eerste bent die dat doet. Als je het topic gelezen hebt, dan zie je dat er al regelmatig is verwezen naar een product gelijkend aan wat jij noemt.
Maar goed, wat verwacht ik eigenlijk van iemand die niet eens de forumregels kan lezen
zaterdag 1 januari 2011 om 21:30
quote:Zwuppeliennn schreef op 01 januari 2011 @ 19:34:
Je reactie kan wel iets genuanceerder....op een publiek forum.
gr. Bo
Je reactie kan wel iets genuanceerder....op een publiek forum.
gr. Bo
zaterdag 1 januari 2011 om 21:44
zaterdag 1 januari 2011 om 22:11
zondag 2 januari 2011 om 16:15
quote:Zwuppeliennn schreef: Wat heb je allemaal besteld?
Een paar flesjes van Seche vite, en een aantal kleurtjes:
OPI-Jade is the New Black, OPI-Purple with a Purpose, MISA-Blame on Mame, MISA-Spark My Heart, that's a Start, MISA-Love Letter, OPI-Yodel Me on My Cell.
Heb echt een hoop bespaard door daar te bestellen! En nu maar hopen dat mijn pakje door de douane komt zonder extra kosten...
Een paar flesjes van Seche vite, en een aantal kleurtjes:
OPI-Jade is the New Black, OPI-Purple with a Purpose, MISA-Blame on Mame, MISA-Spark My Heart, that's a Start, MISA-Love Letter, OPI-Yodel Me on My Cell.
Heb echt een hoop bespaard door daar te bestellen! En nu maar hopen dat mijn pakje door de douane komt zonder extra kosten...